Yöllä ladossa!

Ladossakuumaa

Olin 19-vuotias kun tämä tapahtui. Oli kuuma kesäpäivä, ja tapani mukaan menin uimarannalle uimaan. Rannalla näin kauniin naisen joka oli tullut juhlimaan vanhempiensa omistamalle mökille kavereittensa kanssa. En kiinnittänyt häneen sen enempää huomiota ja pulahdin veteen, välillä nousin takaisin rantaan polttamaan tupakin ja kuivattelemaan. Tämä nainen tuli luokseni esittäytymään ja pummaamaan tupakan. Heitin hänelle yhden ja aloimme keskustella, hän kertoi nimensä olleen Minna ja tulleensa viettämään 24-vuotis synttäreitään läheiselle mökille ja kysyi kiinnostaisiko minua tulla mukaan, koska hän halusi tutustua ihmisiin sillä alueella. Hiukan epäröin siinä ensin, ja lopulta suostuin tulemaan. Kun tuli ilta niin menin hänen mökilleen, sieltä kuului musiikkia ja ihmisten puhetta. Minna huomasi minut terassilta ja huusi minut peremmälle. Olin tuonut omat viinat, ja niitä litkin pitkin iltaa ja pidimme hauskaa. Kello oli lähemmäksi puolta yötä kun olin aikeissa palata takaisin kotiin. Minna alkoi roikkua minussa ja kaatoi minut lopulta lattialle kumoon. Hän alkoi nuolemaan korvaani ja kuiskasi minulle ''Tuolla pihalla olisi lato''. Nuoltiin siinä lattialla vielä n.10 minuuttia ennen ku alko panettaa ihan kunnolla, lähettiin raahautumaan latoa kohti. Minna puristeli kyrpääni koko matkan ajan, se tuntui ikuisuudelta ennen kuin päästiin latoon. Minna alkoi pikku hiljaa riisuuntumaan, hänellä oli pinkit rintaliivit ja tangat. Minna alkoi repimään housujani alas ja kyrpäni sykähteli entistä kovemmin, Minna suorastaan haukkas kyrpäni suuhunsa. Parhaimmat suihin otot mitä olin elämäni aikana saanut ja se kesti ihanat 15- minuuttia. Minna laskeutui heinien sekaan
ja minä tulin perässä housut kintussa muna pystyssä, Minnalla oli vielä päällänsä rintaliivit ja tangat. Minna ohjasi minut sykkivään pilluunsa, samalla kun siirsi tangat pois edestä. Se tuntui ihanalta kun tangat hieroi kyrpääni samalla kun jynssäsin Minnaa. Minna piti minua perseestä kiinni ja puristi jaloillansa minua häntä vasten yhä kovemmin. Hengästyin nopeasti koko touhusta ja pyysin Minnaa jatkamaan. Minna nousi syliini ja taas sujautti kyrpäni kosteaan pilluunsa samalla kun piteli tangoistansa kiinni, hän alkoi ratsastamaan minulla niin kovin kuin hän vaan kykeni, välillä tuntui siltä että kyrpäni meinaa katketa ja samalla se tuntui mitä ihanimmalta. Sessiomme jatkui vielä 30Minuuttia, kummallakin oli niin kovat halut ettei missään vaiheessa halut laskenu. Kun päästiin loppu suoralle, laukesin niin kovin ja tuntui siltä että mälliä tulee monta litraa, tunsin kuinka mälli pursui hänen pillustaan ulos. Hän istui vielä hetken päälläni ja yritti nousta pois, se ei onnistunut. Kyrpäni oli turvonnut niin kovin hänen sisällään että jouduimme odottaa jonkin aikaa ennen kun sain kyrpäni kiskaistuksi ulos. Tämän jälkeen nuolimme vielä hetken ja palasimme takaisin sisään. En viipynyt enään kauaa heidän bileissään, kun jatkoin taas matkaa kohti kotia. Emme tavanneet tämän kyseisen illan jälkeen enään.

1

10268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa!

Saattoi olla harmi ettette tavanneet enään :/ Mutta kaikki ihana loppuu aikanaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe