Töykeämpää henkilökuntaa saa etsiä - Hotelli Kimmel Joensuu

matkustajat2

Monta monituista kertaa kokoustanut Sokos Hotelli Kimmelissä sekä istunut
iltaa useammin kuin kerran sekä käynyt syömässä ko. paikassa. En yksin vaan aina seurassa ja suuremmassakin. Yksi asia on pistänyt merkille vuosien varrella:
ylimielinen palvelu sekä hotellin puolella (ei veinattu saada huonetta kun oltiin vähän liian itsenäisiä), hotellin yökerhossa heinäkuussa 2013 launtaina oli kaikkiaan 7 asiasta ja meitä pari henkilöä noita maksavia asiakkaita. No annoimme palautetta ja kyselimme missä kaikki ovat? Vastaus oli "voitte mennä kotiin jos palvelu ei miellytä" - ja kutsuttiin vahtimestari paikalle, että tämä porukka tekee sitten lähtöä. No eihän siinä sitten kun rahat viemään muualle. Itse paljon matkustavana ja samoin kaverit pistimme merkille jo pitemmän aikaa tuon töykeyden, ylimielisyyden jota kyseinen Hotelli-Ravintola kokonaisuus Kimmeli edustaa. Emmekä käytä rahaa vain satasi vaan vuodessa huomattavan paljon kun
matkailemme ja liikumme. Joensuussa emme koskaan majoitu Sokos Hotelleihin. Viemme rahat sinne missä saamme palvelua. Ehkäpä henkilökuntaa pitäisi vaihtaa tai sitten hotellin johtoa! Terveiset vaan Kimmelin johdolle.

13

6820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael12345

      Täysin samat kokemukset. Olen myös viettänyt ko. Hotellissa aikaa paljon, mutta enään en tuohon paikkaan mene ikinä.

      Mitä ihmettä paikalle on tapahtunut?

    • dfghdfjdfj

      Jos siellä palvellaan vain maksukykyisiä asiakkaita DD

    • jns jns ookoo

      Varasin pienen huoneen kahdelle hengelle. Palauttaessani huonekortteja respa ihmetteli suureen ääneen heidän henkilökunnan kesken ihmetelleen miksi 2 ihmistä haluaa 1 hengen huoneen..... no se ei heille kuulu jos maksan kaikista majoittujista. Tää oli ainoa kerta kun on tullut huonoa asiakaspalvelua. Muuten tykkään käydä kimmelissä, esim. siksi kun siellä on omat kerroshoitajat, ja sen huomaa... hotelli on siisti. Eli kiitos hotellinjohdolle, etteivät ole ulkoistaneet kerroshoitajien työtä, ja kiitos kerroshoitajille...
      Ihmettelen, miksei sokoshotelli ketju voisi päättää, että jokaisessa hotellissa on talon oma henkilökunta. Joskus oon muualla sokkarissa siivotuttanut huoneen uudestaan, kun on ollut likaista ja pölyistä. Eikä paljon houkuttele sekään, että wc-harjat lojuvat kerroksien käytävillä kun on menossa majoittumaan hotelliin....

    • ylimieliset asiakkat

      Katsokaa itseänne peiliin. Ylimieliset asiakkaat jotka luulevat olevansa parempia kuin muut...ja käytöskin on sen mukaista. oikein että kutsuttiin vahtimestari paikalle,eikä teidän p... nuolesleltu niin kuin muualla. Nämä niin sanotut kuninkaat pitäisi jo käännyttää ovelta takaisin omaan valtakuntaansa.

    • JJwasThere

      Kävin syksyllä -13.
      Respan "tytön" käytös oli surkeaa.

      Muilla mm. ravintolassa ja kerrossiivojalla ihan ystävällistä.

      • iiiiio

        portsarit siellä on aina ollu ihan pellejä


      • Gloria29

        portsarit on olleet aina todella töykeitä! hekin ovat asiakaspalvelussa ja edustavat kyseistä
        paikkaa...Joensuussa on kivojakin paikkoja. S-ketjun pitäis ja knannattais ottaa asiaa esille
        kokouksissaan..


    • Miepävaan

      Kirjoitusvirheistä päätellen ei asiakkaankaan tasokaan kummoinen..

    • Mie.myös

      Hotelli/Ravintola Kimmel on ollut perustamisestaan lähtien tunnettu epäystävällisestä henkilökunnastaan. Tosin Joensuun ja ylipäätään Pohjois-Karjalan asukkaatkin ovat kuuluisia vittumaisuudestaan.

    • Majoittuja

      Olisit mennyt joen toiselle puolelle.. Joensuussa on muitakin hotelleja kuin S-ryhmän Kimmel.

      Suomessa asiakaspalvelutehtävissä olevat luulevat olevansa asiakkaan "herroja" - vaikka he ovatkin maksavan asiakkaan "renkejä".

      Itse annan ahkerasti palautetta hyvästä palvelusta, mutta rohkenen myös sanoa suoraan, jos asiakaspalvelu tökkii. Ylimielinen asikaspalvelija saisi vaihtaa alaa!

    • Elevyn

      Olen samaa mieltä. Vielä vuonna 2018 melko tylyä kohtelua ja ylimielistä asennetta saimme osaksemme ravintolan ja yökerhon puolella Eivät ole ottaneet opikseen, En suosittele ko. paikkaa kenellekään,

    • inttu

      Viikko sitten yövyin Kimmelissä. Annoin aamulla respaan palautetta liukkaasta kaltevapohjaisesta kylpyammeesta, jossa itseni teloin kaatuessani suihkussa. Respa: ''JOO, on siitä joku toinenkin paluautetta antanut, pistän viestiä eteenpäin!'' EIKÄ VARMAAN PISTÄNYT ja asia/amme on vuosikymmeniä vanha ja alkuperäinen! Ravintolan pöydät ja tuolit ovat kyllä tuunauksen tarpeessa! Ruoka oli ihan kelvollista.

      • Anonyymi

        Kiukkuisen näköinen äijä ruokapuolella ei ainakaan paranna julkisuuskuvaa..Muu palvelu on ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

      Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe