Monta monituista kertaa kokoustanut Sokos Hotelli Kimmelissä sekä istunut
iltaa useammin kuin kerran sekä käynyt syömässä ko. paikassa. En yksin vaan aina seurassa ja suuremmassakin. Yksi asia on pistänyt merkille vuosien varrella:
ylimielinen palvelu sekä hotellin puolella (ei veinattu saada huonetta kun oltiin vähän liian itsenäisiä), hotellin yökerhossa heinäkuussa 2013 launtaina oli kaikkiaan 7 asiasta ja meitä pari henkilöä noita maksavia asiakkaita. No annoimme palautetta ja kyselimme missä kaikki ovat? Vastaus oli "voitte mennä kotiin jos palvelu ei miellytä" - ja kutsuttiin vahtimestari paikalle, että tämä porukka tekee sitten lähtöä. No eihän siinä sitten kun rahat viemään muualle. Itse paljon matkustavana ja samoin kaverit pistimme merkille jo pitemmän aikaa tuon töykeyden, ylimielisyyden jota kyseinen Hotelli-Ravintola kokonaisuus Kimmeli edustaa. Emmekä käytä rahaa vain satasi vaan vuodessa huomattavan paljon kun
matkailemme ja liikumme. Joensuussa emme koskaan majoitu Sokos Hotelleihin. Viemme rahat sinne missä saamme palvelua. Ehkäpä henkilökuntaa pitäisi vaihtaa tai sitten hotellin johtoa! Terveiset vaan Kimmelin johdolle.
Töykeämpää henkilökuntaa saa etsiä - Hotelli Kimmel Joensuu
13
6362
Vastaukset
- Mikael12345
Täysin samat kokemukset. Olen myös viettänyt ko. Hotellissa aikaa paljon, mutta enään en tuohon paikkaan mene ikinä.
Mitä ihmettä paikalle on tapahtunut? - dfghdfjdfj
Jos siellä palvellaan vain maksukykyisiä asiakkaita DD
- jns jns ookoo
Varasin pienen huoneen kahdelle hengelle. Palauttaessani huonekortteja respa ihmetteli suureen ääneen heidän henkilökunnan kesken ihmetelleen miksi 2 ihmistä haluaa 1 hengen huoneen..... no se ei heille kuulu jos maksan kaikista majoittujista. Tää oli ainoa kerta kun on tullut huonoa asiakaspalvelua. Muuten tykkään käydä kimmelissä, esim. siksi kun siellä on omat kerroshoitajat, ja sen huomaa... hotelli on siisti. Eli kiitos hotellinjohdolle, etteivät ole ulkoistaneet kerroshoitajien työtä, ja kiitos kerroshoitajille...
Ihmettelen, miksei sokoshotelli ketju voisi päättää, että jokaisessa hotellissa on talon oma henkilökunta. Joskus oon muualla sokkarissa siivotuttanut huoneen uudestaan, kun on ollut likaista ja pölyistä. Eikä paljon houkuttele sekään, että wc-harjat lojuvat kerroksien käytävillä kun on menossa majoittumaan hotelliin.... - ylimieliset asiakkat
Katsokaa itseänne peiliin. Ylimieliset asiakkaat jotka luulevat olevansa parempia kuin muut...ja käytöskin on sen mukaista. oikein että kutsuttiin vahtimestari paikalle,eikä teidän p... nuolesleltu niin kuin muualla. Nämä niin sanotut kuninkaat pitäisi jo käännyttää ovelta takaisin omaan valtakuntaansa.
- JJwasThere
Kävin syksyllä -13.
Respan "tytön" käytös oli surkeaa.
Muilla mm. ravintolassa ja kerrossiivojalla ihan ystävällistä.- iiiiio
portsarit siellä on aina ollu ihan pellejä
- Gloria29
portsarit on olleet aina todella töykeitä! hekin ovat asiakaspalvelussa ja edustavat kyseistä
paikkaa...Joensuussa on kivojakin paikkoja. S-ketjun pitäis ja knannattais ottaa asiaa esille
kokouksissaan..
- Miepävaan
Kirjoitusvirheistä päätellen ei asiakkaankaan tasokaan kummoinen..
- Mie.myös
Hotelli/Ravintola Kimmel on ollut perustamisestaan lähtien tunnettu epäystävällisestä henkilökunnastaan. Tosin Joensuun ja ylipäätään Pohjois-Karjalan asukkaatkin ovat kuuluisia vittumaisuudestaan.
- Majoittuja
Olisit mennyt joen toiselle puolelle.. Joensuussa on muitakin hotelleja kuin S-ryhmän Kimmel.
Suomessa asiakaspalvelutehtävissä olevat luulevat olevansa asiakkaan "herroja" - vaikka he ovatkin maksavan asiakkaan "renkejä".
Itse annan ahkerasti palautetta hyvästä palvelusta, mutta rohkenen myös sanoa suoraan, jos asiakaspalvelu tökkii. Ylimielinen asikaspalvelija saisi vaihtaa alaa! - Elevyn
Olen samaa mieltä. Vielä vuonna 2018 melko tylyä kohtelua ja ylimielistä asennetta saimme osaksemme ravintolan ja yökerhon puolella Eivät ole ottaneet opikseen, En suosittele ko. paikkaa kenellekään,
- inttu
Viikko sitten yövyin Kimmelissä. Annoin aamulla respaan palautetta liukkaasta kaltevapohjaisesta kylpyammeesta, jossa itseni teloin kaatuessani suihkussa. Respa: ''JOO, on siitä joku toinenkin paluautetta antanut, pistän viestiä eteenpäin!'' EIKÄ VARMAAN PISTÄNYT ja asia/amme on vuosikymmeniä vanha ja alkuperäinen! Ravintolan pöydät ja tuolit ovat kyllä tuunauksen tarpeessa! Ruoka oli ihan kelvollista.
- Anonyymi
Kiukkuisen näköinen äijä ruokapuolella ei ainakaan paranna julkisuuskuvaa..Muu palvelu on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812