Onko minut raiskattu?

*Nainen

Tapasimme nykyisen miehen jonka kanssa seurustelen noin kuukausi sitten rannalla.Hän vaikutti todella kiltiltä ja mukavalta kunnes päädyimme viime yönä sänkyyn.Mies oli ollut baarissa kavereidensa kanssa ja kysyin jos hän haluaa tulla luokseni yöksi.Hän tuli ja päädyimme sänkyyn.Seksi oli aluksi ihanaa kunnes hän työntyi anaaliini,piti käsistäni kiinni ja rynkytti itselleen orgasmin.Sitten hän poistui nopeasti eikä ole tänään vastannut puhelimeen.Minulla on todella hyväksikäytetty olo ja haluan häneltä selityksen viime öiselle tapahtumalle.Onko minut raiskattu?

11

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ei

      Ei

    • "Ei, ei, ei"

      Selitys loisti poissa-olevana muistina, kuin otsallanikin viipyvä kuristava ja silmiä kirvelevä unohdus. Hämärässä huoneessa, jonka verhot olivat suljetut, makasin alastomana vuoteella. En tiennyt, missä vaatteeni ovat, tai missä ja milloin olin ne riisunut.
      - Ei varsinaisesti minua ei oltu raiskattu, vaan kosminen rakkaus oli minut kohdannut.
      Heräsin vain virkeänä, olin pirteä. Kaikki viime päivien ahdistus oli poissa, mutta arki, ja viikonpäivien mukanaan tuoma itku, oli vielä kurkussa polttelevien kyyneleiden, vain ilmaistessa tarmokkuutta, tietä voitoksi vaikeuksista, ja mukaan arkeen. Missä oli viime yö?
      Olin itse soittanut aivan väsyksissä, ja ahdistuksesta arkeen.
      - Kuulin sitten jälkeen pän.

      • .........

        Mitä vitun novelleja osa kommentoijista kirjoittaa tänne?

        Ja aloittaja, sinuna tekisin rikosilmoituksen.


    • Lepäävä nuori tyttö

      Voisit mielestäni aivan hyvin käyttää ylläolevaan otsikkoon heittomerkkejä.

    • vastaaja1

      Sanoitko ei? Vastustitko tilannetta? Jos kumpaankin kysymykseen on vastaus ei, niin kyseessä ei ole raiskaus. Ei jokainen epämiellyttävä kokemus ole raiskaus. Varsinkaan jo morkkis tulee jälkeenpäin. Miehet eivät ole ajatuksenlukjoita, vaikka sitä välillä edellytetään.

      Jos kuitenkin vastustit ja sanoit ei niin sitten kyseessä oli raiskaus. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Kyllä se oli raiskaus. Kysyikö mies sinulta sitä sopiiko kakkos panot? Jos ei ja työntyi sinuun ilman mitään varoitusta niin kyseessä on raiskaus.


    • Not rape,just hotsex

      Olet kiimahuora

    • //////777777

      Kyllä kyseessä oli raiskaus. Tänne suomi24:n kirjoittelee paljon raiskaajia, jotka herjaavat raiskattuja naisia pukista.

      • kiihoittava ja

        irstas persepano oli kyseessä! namnamnam!


    • Anonyymi

      Huutista! Alpha mies rynkytti mällit anukseen ja poistui paikalta. Tyhmä lortto jäi mällit perseessä ihmettelemään mitä tapahtui. Ihan seisoo kun mietin tätä alistusta!

      • Anonyymi

        Tuossa teossa ei ollut mitään miesmäistä tai edes sen suuntaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe