Olihan tämä hiukka aavisteltavissa kun pitkin vuotta oli Kauppalehden protestolistalla tosi pieniä summia mutta kuitenkin...voihan rähmä.
Hieman tosiaan monikin ihmetteli kannattavuusyhtälöä kun ravintolassa kävi tosi kalliita esiintyjiä ja porukkaa hinta-laatusuhteeseen verrattuna tosi vähän.
Mutta ruoka ja tarjoilupuolihan pelasi koko ajan esimerkillisesti. Ei ne Taipalsaaren vakioasiakkaatkaan jaksa niin paljoa kännätä, että kannattaisi ja Lappeenrantaan nähden paikka on kaikesta huolimatta liian syrjässä.
Vahinko sinänsä, ei taida tuossa paikassa oikein minkään konseptin ravintola kannattaa. Jospa joku uskalikko vielä löytyisi ja osaisi karsia kustannukset laadusta tinkimättä...
Min`Ann teki sitten konkurssin
Rehulan karju
3
836
Vastaukset
- Ylppy
Tosiaan harmin paikka. Ja Suomen Kotileipomo laajentaa ravintolatoimintaansa?
- tähtinen
Ei harmita yhtään. Nuoria kakaroita aina tupa ja terassi täynnä.
En koskaan päässyt edes laulamaan, kun en uskaltanut nuorisoporukan ohi mennä.- paavo1
Erotiikka ravintola, porukkaa kävisi pilvin pimein, ei se taksikaan maksa mitään kun tankotanssia haluaa nähdä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848