Within Temptation...!

WT-Fani

Olenko nykyään ainut kaikista suomalaisista, joka edes välittää ollenkaan koko bändistä? Vai onko kaikkien mielestä uudempi musiikki mennyt liian "popin" tyyppiseksi, ja sen takia mennettänyt suosionsa?
Lueskelin tässä äsken vanhempia keskusteluja, ja päätin nyt tehdä uuden.
Itse olen suuri WT fani :)
Ja jos olit aikeissa haukkua, niin ilmaisisitko sen asiallisesti.

20

2317

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WT-Fani

Miksiköhän tänne ei kukaan tule

• Ice King

Täällä on sen verran sekalainen seurakunta, että ei tänne ainakaan WT-fanit eksy. Joskus oli suomalaisille ihan oma viestiketjukin varattu WT:n omalle foorumille, mutta tätä nykyä on sekin foorumi mennyt aika hiljaiseksi. Harmi sinänsä, mutta minkäs teet. Olisihan se kiva keskustella esim. uudesta levystä, josta jo pieni 20 sekunnin maistiainenkin annettiin youtubeen. Vaikutti erittäin lupaavalta sinänsä, mutta syyskuussa tiedetään tarkemmin näistäkin asioista.

• WT-fani

Uusi single ja video pitäisi julkaista kohta. Pätkä siitä kyllä kuulosti todella hyvältä, ja odotan tulevaa levyä innolla. Ja sen onneksi pitäisi olla hieman raskaampi kuin The Unfrofgiving, kuten he jossain olivat sanoneet.

• Jarimatti35

Itse pysytellyt taka-alalla myös sieltä "virallisilta" suomi-foorumeilta.

WT fani -01 asti jolloin löysin puolivahingossa heidät.

Viime viikonlopun cirkuksen keikka oli itselleni 8.s.Kävin myös Qstockin katsomassa ja tammikuulle hankittuna liput Lontooseen...

• sineaaadi

loistokeikka oli lauantaina.....oon tässä haeskellut keikasta juttua eri sivustoilta mutta ei löydy ei......

• Jarimatti35

juu ei löydy ei.Toisaalta kiva tykätä bändistä jota ei liikaa hypetetä suomimediassa...kaikki tietää että hesas oli rianna ja muse josta viimemainittu mielestäni hiukan yliarvostettu ja hypetetty...

Taitaa Radio Rock olla ainut kanava joka WT.tä satunnaisesti soittaa.

• Ice King

Eikös Novalla ole kovassa soitossa WT:n kappaleet. Pikaisella tsekkauksella tämän vuorokauden puolella soitettuihin biiseihin kertoo tänään soitetun jo Frozenin ja Memoriesin (välillä 00.00-11.00). Lisäksi Voicen tv-kanavalla soitetaan melkein joka yö Shot in the darkia.

• Jarimatti35

Juurikin noita edm.mainoskanavia en jaksa niiden mainosten takia seurata.

• Vanha Nova oli ++

Vaihdoin Looppiin, kun en jaksanut enää niitä t*hmiä porkkana yms. mainoksia ja tiettyjä radiopersoonia ja heidän juttujansa (mm enbuske). Novakin soittaa vain vanhoja kappaleita WTltä.

Mutta kohta eli kuun vaihteessa uusi albumi ulos, irtokappaleitahan onkin jo kuultu.
        Tuorein eli Dangerouskin on hyvä aiemmin tulleiden lisäksi, joten Hydran luulisi menestyvän. Eipä ole ainakaan vanhan levyn live jälkirahastusta.
        http://www.youtube.com/user/WithinTemptationVEVO?feature=watch

• Jarimatti35

saapa nähdä koska Hydra purjehtii postilaatikkoon kun sen Amazonilta asti tilasin..

mut asiaan..tuleekohan Tarja featuroimaan helmikuun kaapelitehtaan WT.n keikalle..ainakaan Tarjan sivuilla ei hällä ole ko.ajankohtana omia keikkoja..

• sdfg

Novalta kuulu muutama päivä sitten pari WT:n biisiä. Millos uus levy tulee, helmikuun lopussa? Mutta tuon Black Symphony live levyn biisit on kyllä hyviä, etenkin livenä

• Friday shopping

Novassa ainakin iltapäivätuuri on alkanut soittamaan tuoreempaa WT:tä, Paradise kolmanneksi soitetuin.
        http://www.radionova.fi/listat/

Levy myyntiin 31.1 eli perjantaina.

• Maistiaiset

• Soitto soi
    • Ulkona on ukko

Mä oon yksi WT faneista n__n

• Jarimatti35

Nyt perjantaina Kivenlahti rockiin ja arvatkaapas minkä vuoksi..

• lazze nuzzii

witin tempteissön eli suomeksi vitun houkutukset

• fani123456

Within temptationilla on faneja, mutta me emme kovin usein eksy suomen sivuille.

• haukukaan

En.

• moih

Ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      43
      1077
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      887
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      877
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      690
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      563
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      525
    14. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      7
      520
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      471
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe