Oiskohan kellään harmaanvihreää käsitystä miksi taas näin kävi? tuleekohan joskus takaisin?
HDFIN jälleen pois käytöstä..
Leffatykki
2
479
Vastaukset
- jorma7
Se tuli mksulliseksi jottai 5e kuussa maksat nii sit voit kattoo elokuvia
- Epäselvää
HDFIN päästää VIP-jäsenekseen maksua vastaan ja ainoa tapa maksaa on lähettää viesti numeroon 17163. Vaikuttaa aika huijaukselta kun PayPal -maksaminen on ollut tulossa puoli vuotta. Eipä taida koskaan tulla...
Tiedän kuitenkin että jotkut ovat lähettäneet viestin ko. numeroon ja päässeet katsomaan leffoja.
Onko tietoa onko tuo kertaluonteinen maksu/kk vai meneekö 5e automaattisesti tämän jälkeen kuukausittain?
Googlaamalla numeroa 17163 löytyy kyllä kaikenlaista pahaenteistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940