Aittomäen kovimmat jutut

ikken hissatsu

Ajattelin että tähän threadiin voisi koota Kari Aittomäen kovimmat/hauskimmat tappelujutut!

Aloitan itse tällä, jonka löysin potku.netistä, LOL:

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=1086&start=1450#p563480

"Tosta muistu mieleen kun kerran seisoskelin Postitalon dösäpysäkillä matkalla Lauttasaareen.
Tulee kaksi kännistä solttupoikaa ja toinen painuu sinne pysäkintaakke kuselle.
Ja kylläpä siltä tulikin, se virtaus oli varsin kunnioitettava ja tuli kohti.
Väistin, jolloin toinen sankari kävi naamailemaan jotain. Ei suoraa haastetta koska olin varsin kovassa kunnossa ja lajiaiheinen teepaita pällä.. Mutta kunhan nyt jotain pälisi.

Vastailin silleen ynh-hmm-joopajoo..
Kun tää kuseksija oikeen ryntäs sieltä pysäkin takaa, niinikään kädet ojossa.
Heh, ei muutaku ku pikkuväistö ohjaus, pyyhkäisy ja jätkä kynti katua - justiin siinä aikaansaamassaan virtasessa.
Nauru maittoi muillekin kun mulle.

Sukeltaja meinas yrittää uudestaan mutta tallasin varpailleen sillen aika kovaa ja kerroin että seuraavaks menee luita.
Sinne ne sitten hoipparoi.
65A:kin sopivasti käänty, oli kiva nousta haitaribussiin ja hymyillä sisäänpäin.
Mä tykkäsin siitä dösäreitistä muutenkin, Ruoholahtea ei ollu vielä rakennettu, Lepakkokin oli vielä elossa."

9

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaanko?

      Aittomäen kovin juttu ikinä oli lopettaa joutava kirjoittelu potkuun tai minnekään muualle.

    • karifani

      Täältä löytyy ja kaikki ovat varmasti totta sillä koskaan ei ole Kari liioitellut missään http://keskustelu.suomi24.fi/node/8559739

      Karilla oli vielä 720 kg yhteistulos voimanostossa, kun sivulajinaan kävi punttailemassa. Huom natuna! Ei vaan viitsinyt käydä hakemassa mitaleja pois kuleksimasta...

    • Iltakävelijä

      Toi juttu tökkii pahemman kerran. Solttupojat eivät ole riidanhakuisia, koska tappelut ja siitä mahdollisesti seuraavat selvittelyt poliisin kanssa tietää suuria vaikeuksia sotakodissa. Aitto oli minusta vain tavallista suurempi rehvastelija, provosoija ja kusettaja. Jonka olisi voinut erottaa väkivaltaisuutensa takia karateopetuksesta.

      • _ari_

        Meinaatko, että toi juttu ei olisi täysin sepitetty?


      • waldemar the man

        Mies toi joka tapauksessa kyokushin karaten suomeen ja mitä itse olen nähnhyt niin kova jätkä,ei mikään neiti karateka ..


    • mirtatsapiini

      aitto on rankkahahmo.tein joskus muutaman ovivuoron kyseisen kari aittomäen kanssa ja ne hommat siltä suju.

    • F1ghter1

      Aitto on kova, mutta ei mikään voittamaton. Oon nähny ku Aitolla on pyyhitty lattiaa...

      • missä on K.A?

        Irkuissahan tuo kertoi myös saaneensa kunnon osumaa paikallisilta nyrkkitappelupojilta.


      • sssss2

        no ei ole noin käynyt, ei ole aitolla pyyhitty lattiaa sitten vuoden 88 tapahtumien. ne tietää, jotka tietää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe