Moi!
Olen hakemassa ensi vuonna kauppakorkeaan ja nyt olisi välivuosi edessä. Onko kokemuksia Työväen akatemiasta tai Heosta ? Kumpaan kannattaisi ennemmin hakea kauppakorkeaa ajatellen?
Kiitos:)
Työväen akatemia / HEO
5
554
Vastaukset 5
- mietinvain
Niin ja olisko avoin yliopisto parenpi vai huonompi vaihtoehto näihin kansanopistoihin verrattuna?
- irmeli7
molemmissa, akatemiassa ja heo:ssa, voi suorittaa avoimen yliopiston opintoja koulun omien tuntien lisäksi. vaikka kansaopistoissa on aika kalliit lukuvuosimaksut, kannattaa muistaa, että siellä opiskelu oikeuttaa opintotukeen ja opiskelija-alennuksiin, joita ei saa, jos opiskelee vain avoimessa yliopistossa. lisäksi on mahdollista, että kansanopistossa hintaan sisältyy myös valmennuskurssi keväällä, mikä kannattaa ottaa huomioon.
- munkkipossu76
työväenakatemiaan
- muikkupuikku
Onko kellään tietoa koska saa tietää työväenakatemian asuntotilanteesta?
- eeaa
lähetä sinne s.postia niin vastaavat.. itse mietin että voiko huoneesta luopua kesken lukuvuotta jos haluaakin muuttaa omaan kämppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568