Moi!
Olen hakemassa ensi vuonna kauppakorkeaan ja nyt olisi välivuosi edessä. Onko kokemuksia Työväen akatemiasta tai Heosta ? Kumpaan kannattaisi ennemmin hakea kauppakorkeaa ajatellen?
Kiitos:)
Työväen akatemia / HEO
5
562
Vastaukset 5
- mietinvain
Niin ja olisko avoin yliopisto parenpi vai huonompi vaihtoehto näihin kansanopistoihin verrattuna?
- irmeli7
molemmissa, akatemiassa ja heo:ssa, voi suorittaa avoimen yliopiston opintoja koulun omien tuntien lisäksi. vaikka kansaopistoissa on aika kalliit lukuvuosimaksut, kannattaa muistaa, että siellä opiskelu oikeuttaa opintotukeen ja opiskelija-alennuksiin, joita ei saa, jos opiskelee vain avoimessa yliopistossa. lisäksi on mahdollista, että kansanopistossa hintaan sisältyy myös valmennuskurssi keväällä, mikä kannattaa ottaa huomioon.
- munkkipossu76
työväenakatemiaan
- muikkupuikku
Onko kellään tietoa koska saa tietää työväenakatemian asuntotilanteesta?
- eeaa
lähetä sinne s.postia niin vastaavat.. itse mietin että voiko huoneesta luopua kesken lukuvuotta jos haluaakin muuttaa omaan kämppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587