miten te sen teette? jos myytte puhdistettuna niin otatteko vain roskat pois? vai nypitäänkö karatkin?.. tuo karjojen poistaminen vie aivan järkyttävän kauan??
puhdistus
ekamustikkakesä
3
137
Vastaukset
- tiedän
edes puhtaana myytävistä EI SAA poistaa karoja.
- ekamustikkakesä
miksi niitä ei saa poistaa? olen itse huomannut että säilyy paremmin kun ei poista niitä, koska ainahan siihen jää siitä poistetusta karasta reikä josta alkaa kuivaa ja nuupahtaa siten nopeaan vallan..? tästäkö syystä? vai miksi ihan ei saa? eräs asiakas minulle niistä antoi negatiivista palautetta kuitenkin??
- tiedän
Just mainitsemastasi syystä. Jos asiakas ei tiedä niin opasta häntä niin ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869