Toimintokeskuksesta

Toimintokeskuksesta

Huomasin toimintokeskuksen huomauttavan yhdestä ratkaisemattomasta ongelmasta. Ongelmaksi selvisi ratkaisun etsintä ongelmatilanteisiin. Toimintokeskus pyysi ylläpitoa, joten tietysti suostuin. Ylläpito on nyt meneillään.

Ilmeisesti ylläpidossa kestää jonkun aikaa, koska se on nyt tehnyt sitä jo muutaman tunnin.. Mietin, että mitä tapahtuu, jos lopetan ylläpidon ja sammutan koneen. Onko se miten vaarallista? Eli voiko ylläpitoa lopettaa kesken ja jatkaa joskus toiste? Minusta kun on niin ärsyttävää odottaa ylläpidon loppumista koko iltaa..

10

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole vaarallista ja jos Windows ei sen jälkeen pyydä tuota ylläpito hommaa niin silloin sitä ei tarvitse tehdä uudestaan.

    • Toimintokeskuksesta

      Tuli tässä mieleen vaan, että kone pyysi jv-tilinä tuota ylläpitoa. Ja koska nyt edelleen automaattinen ylläpito on meneillään, tarkoittaako se myös, että olen jv-tilinä kirjautuneena? Silti aina, kun avaan koneen, se aukeaa vieras-tiliin, jota siis käytän surffailuun..

    • Eli pyysikö se antamaan JV tilin salasanan? Jos pyysi niin et ole välttämttä JV tilillä.

      • Toimintokeskuksesta

        Juu, pyysi. Ja pyytää tietysti myös vieras-tilin salasanaa aina, kun avaan koneen. Minulla kun on molemmissa tileissä salasana.

        Onko muuten normaalia, että automaattinen ylläpito kestää monta päivää?


      • Toimintokeskuksesta

        Lopetin nyt automaattisen ylläpidon, ja tuli tällainen viesti:
        "Automaattista ylläpitoa viivästettiin. Ylläpitotehtävät suoritetaan seuraavana ajoitettuna ajankohtana. Voit myös halutessasi aloittaa ylläpidon nyt."
        Sitten sinisellä, linkitetyllä tekstillä seuraava:
        "Poista käytöstä viestit, jotka koskevat kohdetta: Automaattinen ylläpito."


    • Uskaltaa klikata.

      Tosin tämänkin jälkeen automaattinen ylläpito on toiminnassa.

      Asensin Win8 version kokeeksi ja automaattisessa ylläpidossa sanotaan näin:

      http://aijaa.com/DzaiCc

      • Toimintokeskuksesta

        En kyllä lyödä omastani tuollaista kohtaa, mutta hyvä tietää..

        Mutta klikkasin tuota tekstiä "Poista käytöstä viestit, jotka koskevat kohdetta: Automaattinen ylläpito." Nyt automaattisen ylläpidon kohdassa lukee "ei tällä hetkellä valvottu". Olen laittanut ajastetun ylläpidon joka päivälle. Ilmeisesti se siis silti toimii, vaikka viestejä automaattisesta ylläpidosta ei enää tule?


    • Sitä kannattaa seurata mutta todennäköisesti näin.

    • En ymmärrä

      Nyt minulle tuli taas tuo sama ilmoitus, että "Suorita ylläpito ongelman optimoimiseksi". Automaattinen ylläpito on siis taas k.erran käynnissä. En ymmärrä..

      Olen aiemmin klikannut tekstiä "Poista käytöstä viestit, jotka koskevat kohdetta: Automaattinen ylläpito." Siitä huolimatta tuo sama juttu tuli taas.

      Mitä ihmettä toimintokeskus sekoilee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe