Hei elikka minulla on sellainen ongelma, että olen päässyt lihomaan häitäni ennen. Jo aluksi puku oli vähän kireä, mutta ajattelin että ihan hyvä voi vähän vielä laihduttaa mutta ei olenkin päässyt lihomaan ja pömppömaha näyttää todella kamalalta. Eika tosin laihdutukseenkaan enää kovin ole enää aikaa. En ymmärrä miten olen voinut lihoa noin mieheni huomasi vielä tämän ja siitä huolen aihe tulikin mahdunko mekkoon. Mitä teen onko hoikalle ihmiselle pömpöttävä vatsa kauhea ja jos vähän joka paikasta kiristää?
Pömppömaha häämekossa
Gjhddu
2
188
Vastaukset
- qwertyyu
Ei mekkoa olisi vielä aikaa suurentaa? Kun vaate on sopivan kokoinen näyttää mahakin pienemmältä. Siihen miltä vaate näyttää pömppömahan kanssa en osaa sanoa mitän, se riippuu niin paljon vaatteen mallista ja ihmisestä itsestään. Peili sen varmaan parhaiten kertoo.
- Kolme konstia
Laihdutat.
Selvität hyvän ompelijan kanssa mahdollisuudet suurentaa tai muuttaa häämekkoa.
Käyt alusvaateliikkeessä hankkimassa korsetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897