Hei elikka minulla on sellainen ongelma, että olen päässyt lihomaan häitäni ennen. Jo aluksi puku oli vähän kireä, mutta ajattelin että ihan hyvä voi vähän vielä laihduttaa mutta ei olenkin päässyt lihomaan ja pömppömaha näyttää todella kamalalta. Eika tosin laihdutukseenkaan enää kovin ole enää aikaa. En ymmärrä miten olen voinut lihoa noin mieheni huomasi vielä tämän ja siitä huolen aihe tulikin mahdunko mekkoon. Mitä teen onko hoikalle ihmiselle pömpöttävä vatsa kauhea ja jos vähän joka paikasta kiristää?
Pömppömaha häämekossa
Gjhddu
2
229
Vastaukset
- qwertyyu
Ei mekkoa olisi vielä aikaa suurentaa? Kun vaate on sopivan kokoinen näyttää mahakin pienemmältä. Siihen miltä vaate näyttää pömppömahan kanssa en osaa sanoa mitän, se riippuu niin paljon vaatteen mallista ja ihmisestä itsestään. Peili sen varmaan parhaiten kertoo.
- Kolme konstia
Laihdutat.
Selvität hyvän ompelijan kanssa mahdollisuudet suurentaa tai muuttaa häämekkoa.
Käyt alusvaateliikkeessä hankkimassa korsetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361