Mikä voisi olla hinta/laatusuhteeltaan varteenoatettava unilaboratorio? En tunne niitä. Olen kolmisen viikkoa valvonut, Kolme yötä on mennyt yhteensö parin tunnin unella. On mulla lääkkitäkin,mútta ne ovat yhtöä tyhjän kanssa, Kokeiltu on Mirtazapin, Imovane, Tenox, Meletox, Rivatril su muut, Ainut mikä auttaa on venäläinen bemtzo Fenafepam. Se tehoaa 1 mg annoksella. Mutta Suomesta sitö ei teitty saa. Olen immuuni lääkkeille. Mitä labrat ehdittavat hoidoksi, läääkkeitä vai jotáin muuta, Suiihen jotain muuhun en tílanteessani enää usko. Päivisin on pinna pinna niin kireällä. Likkua ei´jaksa, vaikka se auttaisi. Jotain pitäisi jo keksiä, ettei aka seota.
Laaja unitutkimus
0
391
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767