budjetti n. 250€ postikulut ja verot
Vastaukset 15
- snake556
No King Arms tietenki G&P on paska merkki
- JIHAD!
Montako King Armsia ja G&P:tä sulla on?
- G&G
G&G
G&P tuotanto on laadukkaammin viimeistelt ulkoisesti kuin KA. Mutta muuten aikaslailla samanlaisia.
- lolz8
mikä king arms sul on ollu?
- snake556
Mul on ollu KA M4A1 kuiturunko ja seuraava on king arms mp15 moe
- lolz8
ostan sit varmaa g&p ku king arms on näemmä vähä huonompi snake556 mitä sä selität
- turuk-
soviet.sniper kirjoitti:
Ka kaikki muu on hyvää paitsi Kaasu blowback aseet...
Huhhuh, kaveri on 5 päivää pois täältä ja sitte tulee takas, samalla paskalla, josta mikään ei ole totta. Voitko ystävällisesti häipyä täältä, ettei mun oikeasti tarvi alottaa mitään suuremman luokan vittuuntumista. Oma mielipiteeni: KA Hyvä aloittelijalle, G&P:stä sisäosat uusiks.
turuk- kirjoitti:
Huhhuh, kaveri on 5 päivää pois täältä ja sitte tulee takas, samalla paskalla, josta mikään ei ole totta. Voitko ystävällisesti häipyä täältä, ettei mun oikeasti tarvi alottaa mitään suuremman luokan vittuuntumista. Oma mielipiteeni: KA Hyvä aloittelijalle, G&P:stä sisäosat uusiks.
Kelles toikin o tarkotettu :D
- turuk-
soviet.sniper kirjoitti:
Kelles toikin o tarkotettu :D
Snakelle.. jos et ole huomannut, olen hänet jo koittanu lähettää matkoihinsa, ei oo oppinu sanaakaan.
turuk- kirjoitti:
Snakelle.. jos et ole huomannut, olen hänet jo koittanu lähettää matkoihinsa, ei oo oppinu sanaakaan.
Snake on snake antaa sen ny pelleillä ei sitä saa pois millään... Varmaan suurinosa tietää että snake ei ole niillä listoilla jotka tietää aseista/valmistajista jotain ja ylipäätänsä airsoftista.
Noista M16 sen verran että KA vähemmän valikoimaa M16 suhteen kun taas G&P. G&P löytyy A1-A4 asti M16.
Suomesta/Redwolfistakaan ei taida saada KA M16.
- minädw23
No G&P pyssyä ei anakaan kannata ostaa jos ei ole valmis heti vaihtamaan sisäosia.
- airsoftfin
Mut jos on kannattaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561