Olen aikaisemmin synnytänyt Esikoiseni Naisten klinikalla! ja minulla on hyvät kokemukset sieltä! nyt olen toista lastani synnytämässä hyvinkäällä ja olen joutunut olemaan tekemisissä useasti henkilöiden kanssa siellä! ja ei ole turvallinen olo mennä sinne synnyttämään!!! musta tuntuu että mua yritetään huijata! ja siellä se perjaate! Vauvalla kaikki hyvin,mutta äidistä ei niin väliä! rd;stä kärsin ja nyt kahdesti luvattu soittaa mulle raskaushepatoosi epäillystä! jouduin 2päivänä olemaan 12h paastossa kun ne sössi siellä hyvinkään sairaalalla :( Ja KUKAAN ei kuuntele siellä äitiä! ei siis mitenkään! ja jos kuuntelee niin ne tyyliin suuttuu minulle! väheksyy ynm! pelottaa nyt jo kun yli aikaa menen ja vauvan paino arvio oli yli 4kiloa! että ei varmasti käynnistä! Ainakaan minun kohallani muutenku rv 50!!! koska VAUVALLA on kaikki hyvin! tälläinen tunne siis että mä oon kuolleena kun saan tän lapsen! Että On viimenen kerta ku haluan käydä tuolla tutkimuksissa!!!! :( enään en kerkee mennä muuallekaan.. synnyttämään!? vai kerkeänkö?
Hyvinkään Äitiyspoli ja kätilöt!!
2
449
Vastaukset
- Helmimamma
Itse synnytin esikoisen hyvinkäällä ja nyt odotan toista jonka meinaan myös synnyttää hyvinkäällä. Itselle jäi todella hyvä mieli hyvinkään kätilöistä ja muutenkin koko synnytyksestä. Kaikki ultrat ja muut tutkimukset on siellä hoidettu ja lähes aina (yhtä kertaa lukuunottamatta) on ollut todella ihanat kätilöt ja hoitajat. Toivottavasti synnytyksesi menee hyvin ja saat hyvinkäältä hyviäkin kokemuksia. Onnea synnytykseen.
- des
Synnytin Hyvinkäällä 2012 sekä uudelleen tänä vuonna ja ihanampaa henkilökuntaa saa hakea, niin synnytys- kuin lastenosastolta. Olen kiitollinen saadusta hoidosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 119935
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788