Esinahan alla punainen läiskä. Hiertymä?

dasfsdfsdfasdf

Eli ku en mistään oikee vastaavaan tapaukseen tietoa löytäny,nii tänne aattelin postata ja kysyä. Eli mulla on esinahan alla pieni punanen läiskä. Oisko niinkö mitään hajua mikä se on? Hiiva en usko että se on,koska kerran on ollu,ja tiedän mimmone se on. Ja silloin hoidin sen asian mukaisesti (Kuten myös tyttöystävä) Että hiivaa en usko. Ja tuo läiskä tuli n 1vk sitten,kun harrastin viimeksi seksiä tyttöystävän kans.. Ja se oli niinku 48h sisää joku 5 kertaa ehkä (keskimääränen luku) Niin aattelin,että kuinka todenäkösesti se on hiertymä,. Koska ei ole erityisen kipeä ja nättää hiertymältä. Tyttöystävä on eka seksikokemukseni ja on edelleen sama ihminen. Ja kun harastettiin seksi,niin ei ollu e-pilleriä kummempaa. Ja tyttöystävä ei koskaan oo ollu myöskään muitten kans. Että ehotuksia,ja asiallisia vastauksia kiitos. :)

1

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se siitä

Itse poikaystäväni kanssa olen myös harrastanut seksiä monta kertaa päivässä, mutta mitään sen kummempaa ei ole hänelle, eikä minullekkaan tullut. Sinuna odottaisin pari päivää että onko "hiertymä" kadonnut vai onko se siinä edelleen. Jos se on siinä muutaman päivän päästäkin niin suosittelisin tutkituttamaan sen. Tämä kiinnosti minua, sillä sanoit että sinulla on ollut hiivatulehdus. Miten olette sen hoitaneet? Kävikö tyttöystäväsi gynekologilla vai ihan kotikonsteinhoiditte, vai apteekista kävitte ostamassa lääkkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3531
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      2237
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      2005
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1393
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe