Osaako kukaan sanoa koska saksanpaimenkoira pennun häntä yleensä alkaa paksuuntua ja tuuheutua? itsellä 5kk ikäinen narttupentu ja häntä on viel sellanen lyhytkarvainen...
Hei! Sakemannin häntä
8
343
Vastaukset
- sakumaanikko_
kyllä se piakkoin rupeaa tuuheutumaan :) elähän hätäile :) itselläni saksanpaimenkoiria, ja kyllä ne ajallaan tuuheutuvat, oisko siinä ennen vuotta
- näyttelytäti
alä ole huolissa, kyllä ne tuuheutuvat:)
- ihmettelijä24
Sakemannin häntä kaareutuu selkää kohti, eli siis koirani 8kk vanha pitää välillä häntäänsä ns. kippuralla. Ei kuitenkaan mene mitenkään pystykorvien tavalla kippuraan vaan häntä ns. taipuu selkään päin. Onkohan tämä normaalia?
Monet kysyvät onko koirassa muutakin rotua kun häntä menee noin...- fjkdsljfklsdö
MItäs et ottanut selvää koiraa ostaessasi onko sekarotuine vai puhdas saku. Omaa tyhmyyttä. Provohan tuo tietysti oli.
- Pieni murhe vaan
Voihan häntä olla kippurassakin vaikka on puhdasrotuinen,mutta se on ulkomuoto virhe. Tiedän monta puhdasta joilla hännässä asentovirhe täi liian lyhyt,joka nousee liian ylös koiran innostuessa.
- ikuisestieläimiä
meidän 9 vuotiaalla ei ole ikinä oikein häntä tuuheentunut aina ollu häntää myötäilevät karvat vain ohuesti. toisella on pientä tuuheutta tullut mutta noita edeltävälläkin vain suora suht ohut karvapeite hännässä
- koiria 40 v
Mun koiralla on ollut tuuhea kauniskarvainen häntä jo alle puoli vuotiaana. Nyt 10 vuoden ikäisenä edelleen. Ja pitkä, eikä nosta sitä koskaan kippuralle. Karvoja en leikkaa kasvattajan kehoituksen mukaisesti edes hännänpäästä kahta senttiä joka olisi suositus ollut.:)
- kipale
Eikös näyttöön tehdyillä koirilla ole just sellainen kuusimainen iso tuuhea häntä (näyttävä?) ja käyttökoirilla "normaalimpi", eli karvat lyhyempiä ja lähempänä häntää. Omalla (linjasta ei tietoa/sekalinjaa/kentietää) häntä on suht paksu ja pöyheä, mutta kun tavataan selkeästi näyttis, niin sillä on sellainen viuhka :) Omakin, vaikka ei ole näyttökoira, niin se häntä vaikutti jonkun aikaa tosi luihulta, kunnes alkoi olla isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069