Uudet vaalit

Tita virkaan 5.8.

Uusia kunnallisvaaleja on harvoin. Mutta ne ovat mahdollisia mm. Jos kuntataloutta hoidetaan huonosti, valta on keskittynyt ks. Unto Vapas. Miten hallitus voi JL:n "työmääräyksellä" nimetä vs. Johtajaksi. Nyt lehdistö paikalle kun Rinnevaara astuu taloon 5.8. Onko meillä vs. JL ja TR. Yhtäaikaa. Voi mitä onkaan Jt:n ja TR: n välinen kamppailu????

17

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipristää

      heh heh hee. Kyllä saa nauraa näille jutuille...

      • 20+4=25

        Kyllä. Pellejä koko porukka


    • Kukkivat veet

      Joo surkuhupaisaa ,Pyhäjärven isot ovat taas jälleen kokoontuneet leikkimään hiekkalaatikolla.
      on sitä rahaa kuin kroisoksilla ,mutta muistakaa rahat ovat pyhäkkäiden ja kirstun vartioita on huomattavasti enemmän kuin päättäjissä jotka valtaa pitävät.Tehkää hyvät valtuutetut jotain ennenkuin on myöhäistä'.

      vallalla näyttää olevan kaikki tai ei mitään.Työpaikkoja ja työhön tulisi satsata ,eikä lehdistölle ilmanaikosia maksullisia vässäilyjä.ja kerrassaan älynväläys maksaa luottamushenkilölle korvauksia ,siitä että ei saa edustaa Pyhäjärveä ollessaan muualla kirjoilla. Pittäisköhän kokkeilla vaikka Helsinkiin siellähän on tosi hyvät palkkiot ja muutenvuan piipahdella täällä ällyisköhän ne hesarilaiset, ei taitas käyvä niin että omatunto kolokuttas aiemmin. Missä muuten Hankilan omatunto onko sitä kysytty? Onko tämmäin lasku tuotettu muualta. Tietääkö kukkaaan?

      Tekninen vuotaa kuin seula samoin hallitus rahaa menee ,muttei tule.

      Pitäsköhän sitä vähentää väkeä kun eletään kuin suovassa.

      • 7+10=17

        kyllä tänne , tollukoita mahtuu.


      • hyvin olet
        7+10=17 kirjoitti:

        kyllä tänne , tollukoita mahtuu.

        itsesi tollukaks määritelly........................minä kans.


      • kirkonkyläläinen
        hyvin olet kirjoitti:

        itsesi tollukaks määritelly........................minä kans.

        aloittajalle, heh heh, hee kyllä tollukat jaksaa jauhaa paskaa, vaan ei niillä taida olla muuta tekemistä, luuleeko ne, että joku niitä uskoo heh heh hee, humalapäissäänkö vai lääketokkurassako kirjoittelevat


    • Kannatan aloittajaa UUDET VAALIT, tehdään Nimenpyörittäjänkylä tunnetummaksi.
      Sama se mitä puhutaan kuhan puhutaan.

      Samat immeiset ne valittaan todennäkköisesti, koska kannatusta on kaikilla, hyvä niin , mutta saatas mainetta.

      • äänestämään

        Eikai niitä uusia vaaleja voi niin vaan pitää, jos joku kylähupsu sellaista esittää, vaikka tuleehan ne uudet vaalit aikanaan, ei ne kuhat osaa puhua, voittehan mennä hiekkalaatikolle leikkimään niitä vaalejanne.


      • äänestämään kirjoitti:

        Eikai niitä uusia vaaleja voi niin vaan pitää, jos joku kylähupsu sellaista esittää, vaikka tuleehan ne uudet vaalit aikanaan, ei ne kuhat osaa puhua, voittehan mennä hiekkalaatikolle leikkimään niitä vaalejanne.

        Niin, ei Kuhat vaan kuhan.


      • waltsu8
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Niin, ei Kuhat vaan kuhan.

        Niin saitko vaan yhden kuhan luulin, että sait kuhat, eli kaksi tai useampia, eikä entinen kaupunginjohtaja voi mitenkään noin vaan palata vrkaan, josta hänelle valtuusto on myöntänyt eron


      • kuhaanko
        waltsu8 kirjoitti:

        Niin saitko vaan yhden kuhan luulin, että sait kuhat, eli kaksi tai useampia, eikä entinen kaupunginjohtaja voi mitenkään noin vaan palata vrkaan, josta hänelle valtuusto on myöntänyt eron

        Onhan noita hörhöjä monenlaisia. Uudet vaalit on neljän vuoden päästä. Voihan joku omassa päässään järjestellä mitä vaaleja tahansa, mutta elävässä elämässä ne ei vaan toimi.Täällähän voi nimettömänä esittää mitä tahansa ja syytellä ihmisiä mistä vain.Kannattaa ottaa ne iltalääkkeet ja mennä nukkumaan.


      • Paikkakunta menetetty
        kuhaanko kirjoitti:

        Onhan noita hörhöjä monenlaisia. Uudet vaalit on neljän vuoden päästä. Voihan joku omassa päässään järjestellä mitä vaaleja tahansa, mutta elävässä elämässä ne ei vaan toimi.Täällähän voi nimettömänä esittää mitä tahansa ja syytellä ihmisiä mistä vain.Kannattaa ottaa ne iltalääkkeet ja mennä nukkumaan.

        Kyllä vaalit on mahollista. Varsinkin kun verkosto tuhoaa ja menettää paikkakunnan!!!!!


      • mieen
        Paikkakunta menetetty kirjoitti:

        Kyllä vaalit on mahollista. Varsinkin kun verkosto tuhoaa ja menettää paikkakunnan!!!!!

        Ei siinä enää vaalit auta, paikkakunta on jo menetetty, kun ei enää meidän pro kaan ole uuden tk rakentamisen puolesta vanhaa homeista rötisköä puolustavat, eihän tuo haapajärven hieno tk onneksi ole kaukana, jos sinne ottavat meidät heikompiosaiset rutkottamaan, saavat prot olla siellä haisevassa homeisessa rötiskössä, kun siitä tykkäävät, taitavat kyllä olla jo homeen kyllästyttämiä muutenkin


    • valittaja porukkaa.

      no proolaiset ei oikein tiedä mitä tekis,,no valittaa kyllä pitää joka asiasta.

    • on niitä kiviä

      minäpä voin vähän avittaa ,uuskepulaiset ovat vieläkin valtaa pitämässä ja aivan keulilla valitustenkin suhteaeen . Rapo aiko kaikki vielä kivetkii kääntää-

      • kiviäkö

        Keulilla keulii Raimo Parkkinen, proot ja muut valittajat jotka jarruttavat uuden terveyskeskuksen rakentamista ja aiheuttavat ihmisille terveyshaittoja. Kyllä tämä on Pyhäjärven valitushistorian pohjanoteeraus. Kuinka alas ihmiset voivat vajota oman egonsa nostamiseksi?Hyi h'levetti.


      • jöööji
        kiviäkö kirjoitti:

        Keulilla keulii Raimo Parkkinen, proot ja muut valittajat jotka jarruttavat uuden terveyskeskuksen rakentamista ja aiheuttavat ihmisille terveyshaittoja. Kyllä tämä on Pyhäjärven valitushistorian pohjanoteeraus. Kuinka alas ihmiset voivat vajota oman egonsa nostamiseksi?Hyi h'levetti.

        kannattaa valittaa joka asiasta ei sitä tiedä vaikka joskus tärppää se on joittenkin pro


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe