Lumia 520, muutama kysymys

LumiaNewBie

Olen nyt pari viikkoa sitten päivittänyt elämäni kivikautisesta näppäinpuhelimesta lumiaan (520)

Muutama asia kuitenkin ihmetyttää:
- Facebook toimii miten sattuu. Tai lähinnä keskustelu. Vaikka facebook-tili on laitettu puhelimeen, ei keskustelu silti toimi. Sieltä tulee viestit miten sattuu ja yleenä ei ollenkaan. Onko tähän mitään korjausta? Kun kunnollista facebook sovellustakaan ei näytä olevan tarjolla.
-Pystyykö puhelimessa siirtämään tietoja, sovelluksia ja/tai karttoja puhelimen muistista kortille? Yritin eilen katsella liitettynä koneeseen, mutta puhelimessa on kaikki muut tiedostot ja sovellukset piilotettuna, paitsi kuvat, videot ja musiikiki. Nimittäin Nokian sivulla mainostetaan muistikorttia juuri lumiaan sillä, että sinne saisi siirrettyä sovellukset, kartat yms. Mutta itse en ole keksinyt, mistä moinen temppu tehdään.
-Mihin ihmeeseen menee 1 Gt muistia. Ei ole sovellukset, järjestelmä eikä kuvat tai musiikki. Se on "muut". Mitä ihmeen "muuta" puhelimen muistissa on, joka vie kapasiteettia noin paljon? Sovelluksia ei ole kuin muutama ja pelejäkin vain 2. Ne ei vie muistia kuin hitusen. Ja saako tuota "muun" viemää kapasiteettia mitenkään pienennettyä?

67

4181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

      -Facebook viesti keskustelu tosiaan tökkii josku tulee joskus ei,eli normaalia tällä hetkellä

      -Sovelluksia ei voi siirtää muistikortille,ainoastaan kartat linkin ohjelmalla,lataa se niin että menet IE10 tonne niin se ohjaa kauppaan ,vaatii Nokia tilille kirjautumisen.Myös Itse latasin tolla muistikortille Suomen kartat se tosin kesti toista tuntia kun puhelimen muistiin se latautu alle 5 minuutin.
      http://betalabs.nokia.com/trials/Storage-Check

      -Muisti "muut" jonne kertyy kaikkea turhaa on yleinen ongelma bugi wp puhelimissa johon toivotaan korjausta,tohon auttas kun palauttas tehdas asetukset ja jos ei sekään niin ainakin hard reset.Muistikortti on melkein välttämätön näihin.

      Mulla vapaa muisti on nyt 2,1g mutta vielä pari päivää sitten se oli vain 768mt,turhat sovellukset pois,kartat muistikortille kuten myös kuvat ja videot

      • LumiaNewBie

        Ok, kiitos vastauksista!

        Huomasin, että tuo fb-keskustelu toimii varmiten kun menee viesteissä online valikkoona ja sen jälkeen painaa windows kosketinta. Niin, että se keskustelu jää tavallaan taustalle. Tämä siis pitää toistaa joka kerran, kun esim. vastaa jollekin facessa.

        Noihin muihin ongelmiin odotellaan sitten varmaan päivityksiä (vielä pitkään).


      • lumia/520
        LumiaNewBie kirjoitti:

        Ok, kiitos vastauksista!

        Huomasin, että tuo fb-keskustelu toimii varmiten kun menee viesteissä online valikkoona ja sen jälkeen painaa windows kosketinta. Niin, että se keskustelu jää tavallaan taustalle. Tämä siis pitää toistaa joka kerran, kun esim. vastaa jollekin facessa.

        Noihin muihin ongelmiin odotellaan sitten varmaan päivityksiä (vielä pitkään).

        Puhelin ilmoittaa kun ilta-sanoman sivulle tulee uusi uutinen.
        Miten saan laitettua, että ei tule noita ilmoituksia?


    • 5230,. (500) 520

      Siirry kohtaan "osastot" niin siihen alle tulee asetukset (hammasratas),sitten vaan täppäät "Uutisilmoitukset" pois päältä.Voit myös ajastaa niiden lähettämisen tiettynä ajanjaksona ettei häiritse esim yö aikaan

      • lumia//520

        Mistä löydän tuon osastot?


    • 5230,. (500) 520

      No kun olet etusivulla pyyhkäse kerran oikealle niin osastot on heti siinä vasemmalla ensimmäisenä

      • lumia\ä520

        No nyt löytyi.on tässä vielä opettelemista.


    • 900:n omistaja

      Sain tänään ensimmäisen älypuhelimeni, joka on Lumia 900. Vastaus kysymykseeni pätee nyt varmaan kaikkiin Lumian puhelimiin, mutta onko niin, että Messenger-viestien lähettäminen kuuluu nettilaskuun? Eli itselläni on nettiin kiinteä kuukausimaksu (5e), joten eikös tuo mese-viestittely sisälly siihen? Tavalliset tekstiviestit taas veloitetaan liittymän mukaisesti?

      • antivapunen

        Joo, kyllä sisältyy messeriviestit ja nettisurfailu viiden euron mobiilidatamaksuun.
        Kohta pörhältää nettiroikkuja vapunen vastaamaan tarkemmin tähän
        tavan kysymykseen ja poistaa tämän asiallisen ja aiheellisen
        viestin aiheettomasti.


    • kylli3

      voiko nokian lumiassa laittaa tilapäisen eston, ettei tietystä numerosta tule tekstiviestejä?

    • sinappitassu

      Pystyy laittamaan asetuksista estetyistä numeroista

    • tuub...

      Youtube lataaminen tuskallista. Skuýdriveen jotenkin saa mutta sieltä ei saa tuubiin. Ainoa keino oli siirtää tiedosto koneelle ja sieltä youtuubiin.

      http://www.youtube.com/watch?v=IC_YNknD51E

      Mutta hyuvä puhelin on hinta-laatusuhde.

      • 5230,. (500) 520

      • lumia520/\

      • hyvä on
        lumia520/\ kirjoitti:

        Viekö akku vähemmän virtaa jos synkronoi sähköpostit manuaalisesti?

        Olen huomannut että tässä on ihan hyvä akkukesto. Paikannus pois päältä jos ei tarvi.


      • lumia520-/
        hyvä on kirjoitti:

        Olen huomannut että tässä on ihan hyvä akkukesto. Paikannus pois päältä jos ei tarvi.

        Kun poistan sähköpostiviestejä puhelimen sähköpostisovelluksessa, niin poistuuko alkuperäiset viestit varsinainessa sähköpostissa?

        Haluan tallentaa muutamia maileja


      • uskomaton usko
        hyvä on kirjoitti:

        Olen huomannut että tässä on ihan hyvä akkukesto. Paikannus pois päältä jos ei tarvi.

        Ihme juttu, minusta taas akunkesto on melkein surkea ja lataus
        todella hidas.
        Yhtenään saa olla laturissa kiinni jos vähänkin käyttää.
        Iltaan en ole päässyt vielä kertaakaan vaikka aamulla on ollut
        täydet latingit ja päivällä olen vain kerran, tai kaksi vilkaissut IS-nettisivuja.

        Jonnekkin tuo Lumia 520 vähäistä virtaa rohmuaa, vaikka ei luuria käyttäiskään.
        Jos vois ostaa tehokkaamman akun ja paremman laturin niin
        heti ostaisin.
        Ja tuommoinen latausliitin jonka voi kiinnittää vain yhdestä asennosta
        on suoraan per....stä.
        Mutta muuten tuo on kyllä ihan loistava kapine.
        Kamera on mainio, kameralla kuvattuja videoita kelpaa katsella 17 tuuman
        näytöltä kun vaan keksisi miten ne kuvat ja videot sais näppärästi siirrettyä näkymään tietokoneen näytölle.
        Tapahtuma- ja valikkoruutuja on mukavaa muokata, värittää ja siirrellä
        paikasta toiseen.
        Omalla taustakuvalla varustettuja aloitusnäyttöjä vois olla kyllä useita, että sais yhteen näyttönäkymään ryhmiteltyä esim. nettiradioasemat, toiseen nettilehdet,
        kolmanteen eniten käytettävät sekasovellukset ja niin edelleen.

        Kaikesta huolimatta maailman paras älykännykkä luokkassaan tällä hetkellä.
        Paras ostos mitä olen koskaan tehnyt ja tuo elämässäni tehty ostoslista kattaa
        tekniset vimpaimet puhelimesta leikkuupuimuriin.

        Ihan uskomatonta mitä kaikkea puhelimella voi tehdä, aamulla jopa
        tärisevän pyykinpesukoneen asensin vaateriin, puhelimella!


      • 520
        uskomaton usko kirjoitti:

        Ihme juttu, minusta taas akunkesto on melkein surkea ja lataus
        todella hidas.
        Yhtenään saa olla laturissa kiinni jos vähänkin käyttää.
        Iltaan en ole päässyt vielä kertaakaan vaikka aamulla on ollut
        täydet latingit ja päivällä olen vain kerran, tai kaksi vilkaissut IS-nettisivuja.

        Jonnekkin tuo Lumia 520 vähäistä virtaa rohmuaa, vaikka ei luuria käyttäiskään.
        Jos vois ostaa tehokkaamman akun ja paremman laturin niin
        heti ostaisin.
        Ja tuommoinen latausliitin jonka voi kiinnittää vain yhdestä asennosta
        on suoraan per....stä.
        Mutta muuten tuo on kyllä ihan loistava kapine.
        Kamera on mainio, kameralla kuvattuja videoita kelpaa katsella 17 tuuman
        näytöltä kun vaan keksisi miten ne kuvat ja videot sais näppärästi siirrettyä näkymään tietokoneen näytölle.
        Tapahtuma- ja valikkoruutuja on mukavaa muokata, värittää ja siirrellä
        paikasta toiseen.
        Omalla taustakuvalla varustettuja aloitusnäyttöjä vois olla kyllä useita, että sais yhteen näyttönäkymään ryhmiteltyä esim. nettiradioasemat, toiseen nettilehdet,
        kolmanteen eniten käytettävät sekasovellukset ja niin edelleen.

        Kaikesta huolimatta maailman paras älykännykkä luokkassaan tällä hetkellä.
        Paras ostos mitä olen koskaan tehnyt ja tuo elämässäni tehty ostoslista kattaa
        tekniset vimpaimet puhelimesta leikkuupuimuriin.

        Ihan uskomatonta mitä kaikkea puhelimella voi tehdä, aamulla jopa
        tärisevän pyykinpesukoneen asensin vaateriin, puhelimella!

        Puhutaanko me samasta puhelimesta sillä on tässä aika hyvä akun kesto ja latauskin on super nopee


      • keijo3
        uskomaton usko kirjoitti:

        Ihme juttu, minusta taas akunkesto on melkein surkea ja lataus
        todella hidas.
        Yhtenään saa olla laturissa kiinni jos vähänkin käyttää.
        Iltaan en ole päässyt vielä kertaakaan vaikka aamulla on ollut
        täydet latingit ja päivällä olen vain kerran, tai kaksi vilkaissut IS-nettisivuja.

        Jonnekkin tuo Lumia 520 vähäistä virtaa rohmuaa, vaikka ei luuria käyttäiskään.
        Jos vois ostaa tehokkaamman akun ja paremman laturin niin
        heti ostaisin.
        Ja tuommoinen latausliitin jonka voi kiinnittää vain yhdestä asennosta
        on suoraan per....stä.
        Mutta muuten tuo on kyllä ihan loistava kapine.
        Kamera on mainio, kameralla kuvattuja videoita kelpaa katsella 17 tuuman
        näytöltä kun vaan keksisi miten ne kuvat ja videot sais näppärästi siirrettyä näkymään tietokoneen näytölle.
        Tapahtuma- ja valikkoruutuja on mukavaa muokata, värittää ja siirrellä
        paikasta toiseen.
        Omalla taustakuvalla varustettuja aloitusnäyttöjä vois olla kyllä useita, että sais yhteen näyttönäkymään ryhmiteltyä esim. nettiradioasemat, toiseen nettilehdet,
        kolmanteen eniten käytettävät sekasovellukset ja niin edelleen.

        Kaikesta huolimatta maailman paras älykännykkä luokkassaan tällä hetkellä.
        Paras ostos mitä olen koskaan tehnyt ja tuo elämässäni tehty ostoslista kattaa
        tekniset vimpaimet puhelimesta leikkuupuimuriin.

        Ihan uskomatonta mitä kaikkea puhelimella voi tehdä, aamulla jopa
        tärisevän pyykinpesukoneen asensin vaateriin, puhelimella!

        sama juttu akku ei kestä kuin päivän jos sitäkään.


      • allan6
        uskomaton usko kirjoitti:

        Ihme juttu, minusta taas akunkesto on melkein surkea ja lataus
        todella hidas.
        Yhtenään saa olla laturissa kiinni jos vähänkin käyttää.
        Iltaan en ole päässyt vielä kertaakaan vaikka aamulla on ollut
        täydet latingit ja päivällä olen vain kerran, tai kaksi vilkaissut IS-nettisivuja.

        Jonnekkin tuo Lumia 520 vähäistä virtaa rohmuaa, vaikka ei luuria käyttäiskään.
        Jos vois ostaa tehokkaamman akun ja paremman laturin niin
        heti ostaisin.
        Ja tuommoinen latausliitin jonka voi kiinnittää vain yhdestä asennosta
        on suoraan per....stä.
        Mutta muuten tuo on kyllä ihan loistava kapine.
        Kamera on mainio, kameralla kuvattuja videoita kelpaa katsella 17 tuuman
        näytöltä kun vaan keksisi miten ne kuvat ja videot sais näppärästi siirrettyä näkymään tietokoneen näytölle.
        Tapahtuma- ja valikkoruutuja on mukavaa muokata, värittää ja siirrellä
        paikasta toiseen.
        Omalla taustakuvalla varustettuja aloitusnäyttöjä vois olla kyllä useita, että sais yhteen näyttönäkymään ryhmiteltyä esim. nettiradioasemat, toiseen nettilehdet,
        kolmanteen eniten käytettävät sekasovellukset ja niin edelleen.

        Kaikesta huolimatta maailman paras älykännykkä luokkassaan tällä hetkellä.
        Paras ostos mitä olen koskaan tehnyt ja tuo elämässäni tehty ostoslista kattaa
        tekniset vimpaimet puhelimesta leikkuupuimuriin.

        Ihan uskomatonta mitä kaikkea puhelimella voi tehdä, aamulla jopa
        tärisevän pyykinpesukoneen asensin vaateriin, puhelimella!

        sama juttu akku ei kestä kuin päivän jos sitäkään.


      • akkuvirta..
        allan6 kirjoitti:

        sama juttu akku ei kestä kuin päivän jos sitäkään.

        Minä lataan akun pari kertaa päivässä. Käytän kyllä nettiä koko päivän.


      • 520 rulez
        akkuvirta.. kirjoitti:

        Minä lataan akun pari kertaa päivässä. Käytän kyllä nettiä koko päivän.

        Minä taas lataan ainakin neljä/viis kertaa koska netti on kokoajan päällä tai youtube tai nokia tv tai sebitti tv tai tunein radio,aina on joku päällä kotona tää ei lepää koskaan paitsi öisin


    • 5230,. (500) 520

      Ne poistuu vain puhelimesta joten voit poistaa ylimääräiset

      • lumia,,520

        Kun latasin nokia kaupasta sovelluksen ja tein tuon live.com tilin , niin sitä voi käyttää myös sähköpostina. Tallensin puhelimen sähköpostisovellukseen. Täytyykö tehdä joitain asetuksia, että mailit ei näy muille?


    • 5230,. (500) 520

      Ei tarvi ne ei näy

      • lumia..520

        Missä vika kun mailien synkronointi luukusta tökkii ja ei voi kirjautua perinteisellä.


      • puhelin ok
        lumia..520 kirjoitti:

        Missä vika kun mailien synkronointi luukusta tökkii ja ei voi kirjautua perinteisellä.

        luukun palvelin kaatunu tms.


    • npkiangj

      Miten voi varmistaa, että nokian radio mix toiminnon saa pois päältä muuten kuin pausea painamalla? Ettei vaan jäisi akkua syömään...

    • 5230,. (500) 520

      Nokia Musiiki sovellus ja sen mix radio sammuu pausen jälkeen kun poistut siitä nuolta painelemalla aloitusnäytölle.Voit tarkistaa jäikö se sovellus taustalle painamalla nuolta pitkään,painamalla nuolta nopeasti peräkkäin kaikki avoimet sovellukset sammuu,nämä ihan omia kokemuksia

      • sähköpostitili

        Voiko tuossa live.com mailissa laittaa, että näkyy vastaanottajalle etu- ja sukunimi, kun tiliä tehdessä kysyttiin vain käyttäjätunnus ja salasana.ei kai Se toisikseen ole välttämätöntä vaikka nimet ei näy


      • sähköpostitili kirjoitti:

        Voiko tuossa live.com mailissa laittaa, että näkyy vastaanottajalle etu- ja sukunimi, kun tiliä tehdessä kysyttiin vain käyttäjätunnus ja salasana.ei kai Se toisikseen ole välttämätöntä vaikka nimet ei näy

        Moro,

        Puhelimella tuota ei voi tehdä mutta käyppä osoitteessa live.com ja valitse kirjautumisen jälkeen oikeasta yläreunasta hammasrattaan kohdalta "More mail settings" ja sitten "Account details" ja lopuksi "Edit display name".

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • sähköpostitili.
        sonerapartio kirjoitti:

        Moro,

        Puhelimella tuota ei voi tehdä mutta käyppä osoitteessa live.com ja valitse kirjautumisen jälkeen oikeasta yläreunasta hammasrattaan kohdalta "More mail settings" ja sitten "Account details" ja lopuksi "Edit display name".

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Kiitos!


      • ei nappaa.

      • ei nappaa. kirjoitti:

        Hei! Miten nappaan näytöltä vaikka jonkun nimen ja sirrän tuohon google hakuun?

        Huomenta "ei nappaa",

        Tässä ohje --> http://bit.ly/1ciKFk9 :)

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • 520
        sonerapartio kirjoitti:

        Huomenta "ei nappaa",

        Tässä ohje --> http://bit.ly/1ciKFk9 :)

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Kysyttiin Google hakuun siirtämisestä,siihen paste ei toimi


      • cuccuc
        sonerapartio kirjoitti:

        Moro,

        Puhelimella tuota ei voi tehdä mutta käyppä osoitteessa live.com ja valitse kirjautumisen jälkeen oikeasta yläreunasta hammasrattaan kohdalta "More mail settings" ja sitten "Account details" ja lopuksi "Edit display name".

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Sonerapartio ei nyt ole ihan kärryillä. Mihin tahansa outlook- meiliosoitteeseen (esim just live.com etc) saa ja tulee näkyviin lähettäjän nimi, eikä meiliosoitetta.


    • mmmmmmmmm1

      kertokaa ihmessä, miten saan kuvat puhelimesta läppärille, jossa windows7.

      • oma ohjelma

        Kun laitat piuhan kiinni koneeseen Se ehdottaa Windows Phone ohjelman lataamista. Sillä onnistuu...


    • 1+6

      Saako kalenerimuistutuksista jotenkin pois osaa facebook-kavereiden syntymäpäivistä? Muistuttaa jokaisen syntymäpäivästä 1 päivän etukäteen.

      • 5230,. (500) 520

        Ei taida saada yksitellen vaan ainoastaan kaikki kerralla


    • vaikeeta1

      Pojalla nyt kans lumia 520.Ladattiin koneelle Windows Phone.Se onjelma näyttää,että puhelin on lukittu,miksi??
      Poika haluaisi ladata musiikkia koneelta.

    • Onko puhelimen mahdollinen näppäinlukitus pois päältä?

      • vaikeeta1

        on pois päältä.ei edes ole käytös.


    • jfkgbn

      mite tähä lumiaa saa muistikortin toimimaa? oon ostanu kolme mut mikää ei toimi..?

    • Ostitko minkä kokoisen ja mikä on kortin nopeusluokka?

    • 5239,. (500) 520

      ite ostin gigantista 4 gigan class 4 joka toimi heti,ei ongelmaa

    • Mikä avuksi kun kaupassa sovellusta ladattaessa tulee teksti "microsoft-tilipalvelu ei käytössä, yritä myöhemmin uudelleen"? Soft ja hard resettiä koittanut, eimitään apua. Päivämäärä yms oikeat.

      • Moro nikokladen,

        Minulla tekee joskus tuota samaa, ja ainakin mulla korjaantuu kunhan vain kokeilen tosiaan myöhemmin :) Hetkellisiä häiriöitä käsittääkseni.

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • errori

      Miten tohon nokia lumia 520 seen saa taustakuvan kellonajan ja muiden tällasten alle,ennen ylös vetämistä ku aukaisee näppäimet ? KIITOS!!!

    • 5230,. (500) 520

      Asetukset>lukitusnäyttö

      tuolta voi vaihtaa tausta kuvan,valitse sovellus tarkemman tilan näyttämiseen,valitse sovellukset pikatilan näyttämiseen

    • sikspäkkinamikka

      Ostin aikaisemmin jonkun samsungin hipaisunäppäinlaitteen, ja sain tarpeekseni tekstiviestien kanssa niitä näpytellessä hipaisunäppäimistöstä.

      Onko 520:ssa sama homma kun painaa kirjaimia, niin helposti osuu viereisiin kirjaimiin? Oon tottunut painelee Nokian retrolla sen sixpack-namikoita, eikä nää hipaisujutut kyllä istu meikän isoille sormille, mikä neuvoksi, mitäs teen, ois kiva tietty siirtyä näihin hipaisumalleihin joskus, mutta onko kellään muilla samoja ongelmia tekstareiden kaa ???

    • nokia lumia

      Itse tykkään muuten lumia 520stä puhelimena, mutta tuo muistiongelma vie hermot lopullisesti. Olen poistanut kaikki kuvat, suurimman osan Nokia sovelluksista ja omista sovelluksistani. Jäljellä on enää Whatsapp ja Instagram. Yhdessä vaiheessa sain Shrink storagen avulla poistettua 500mb muistia, mutta parissa päivässä muisti oli taas täynnä vaikken ollut tallentanut mitään uutta. Onko ainoa mahdollisuus palauttaa tehdasasetukset? Jos sen teen, niin millä saan varmistettua että esim. yhteystiedot ovat jossain tallennettuna? Kuvat ja videot ovat skydrivessä. Kiitos jos joku osaisi auttaa!!

      • 5230,. (500) 520

        jos varmuuskopiointi on päällä..asetukset>varmuuskopio ei mitään häviä..katso että kaikki on päällä.Olen itsekin palauttanu asetukset..puhelin palauttaa automaattisesti kaikki tiedot..sovellukset ja viestit ym.amberissa tuo muut muisti probleema korjaantuikin..as.palautus lähes tyhjää muut osion


    • lumik

      Osaako joku neuvoa, miten saan käytettyyn 520 Lumiaan oman minä-profiilini? Ehdottaa joka puolella entistä käyttäjää.

    • Lumia 520

      Palauttamalla oletusasetukset jolooin vanha tili poistuu ja tämän jälkeen lisäämällä oma ms tilisi puhelimeen

      • lumik

        OK, hienoa. Mistäs ne saa palautettua? Asetuksista vai?


      • lumik
        lumik kirjoitti:

        OK, hienoa. Mistäs ne saa palautettua? Asetuksista vai?

        Löysinkin jo..


    • sipi

      miten laitetaan nokia lumialla youtubeen video jos tekee sillä?

    • l520

      Nokia Video Upload sovelluksella joka löytyy 520:stä voi lataa videot suoraan youtube kanavallesi

    • Saanko puhelimestani kuulumaan jos Facebook ryhmään tulee tapahtumia tai saan viestejä inboxiin?
      Mistähän, jos se luonnistuu?

      • Puhelimeni on siis Nokia Lumia 620.


    • l520

      Facebook sovelluksen (yksityisyys>ilmoitukset) asetuksista voi määrittää haluaako facebook viesteistä myös niistä ryhmäviesteistä ilmoituksen sähköpostiin (minimissään 15 min automaattisella synkronointi välillä).Äänien säädöt: asetukset>soittoäänet äänet.Itelläkin tulee yhdestä ryhmästä satoja sp viestejä päivässä 15 min välein hälyttäen!!!Mutta on todella nopeaa ja vaivattomampaa lukea ne sähköpostista kuin tosta pienestä sovelluksesta

      • Kiitos!
        Pitääkö Facebookissa tehdä jotain muutoksia?
        Puhelin ei löytänyt kun sähköpostista kertovan ääniasetuksen. Tarkoittaako tämä johonkin tiliin liittyviä sähköposteja vai FB:n viestejä?


    • l520

      Se itse lisäämäsi (jos olet lisänny) puhelimeen integroitu facebook tili mahdollistaa viestittelyn viestit sovelluksella txt viestien tapaan ja mm. tilapäivitykset/uutiset ihmiset osastossa.(integroitu facebook poistuu 8.1)
      Face sovellukseen ei tarvi tehdä mitään muutoksia,häly äänet joita se käyttää sähköposti ilmoituksissa on niitä mitkä asetat puhelimen ääni asetuksista.Tässä alkaa olla vähän huono neuvoja 8:ssa koska käytän jo 8.1 jossa monet asiat menee erilailla

    • Apuatarvittseva

      miten laittaa nokia lumialla VIDEO Facebookiin??

    • l520

      Se on tosi helppoa,varmista mikäli käyttis on wp8 että facebook tili on lisätty puhelimeen asetukset>sähköposti tilit jolloin "jaa" napista voi lataa kuvat ja videot facebookiin suoraan valokuvista tai vaikka kamera sovelluksesta.

      Mikäli 8.1 puhelin siihen käyttikseen integroitua Facebook tiliä ei enää saa vaan Facebook sovellus yhdistetään puhelimeen sen asennus vaiheessa tai myöhemmin jolloin "jaa" napin taakse sovellusten jako luetteloon ilmestyy Facebook

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe