Jos haluatte töykeää ja epäystävällistä "palvelua", niin soittakaa Fortumille.
Kyseessä oli vaivainen parin kympin lasku, joka ei ole ikinä saapunut minulle.
Fortum pisti sen perintään. Olin erittäin järkyttynyt, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään maksukehotuksia.
Soitin, etten ole saanut laskua (minulla on vankka ja järjestelmällinen mappisysteemi). Virkailija suhtautui minuun kuin pahimman luokan huijariin.
Soittakaa siis Forumille, jos haluatte töykeää ja asiatonta palvelua.
Valitettavasti yhtiöllä on monopoli tällä alueella.
Fortumin asiakaspalvelu
2
267
Vastaukset
- no fortum
Olen samaa mieltä. Yritin saada selvyyttä Valpas palvelusta, jota F niin rajusti kehuu ja mainostaa.
Todella töykeää ja insinöörimäistä palvelua.
Useimpien ja eri henkilöille kohdistettujen yhteydenottojen jälkeen selvisi, että vika oli F:ssa. - Seliseli
Maailmassa on aika hemmetin monta henkilöä, jotka eivät ole saaneet alkuperäistä laskua. Näistä henkilöistä pieni osa on sellaisia, jotka oikeasti eivät ole sitä saaneet. Joten voit kiittää valehtelijoita siitä, että sinua ei uskota. Toisakseen, laskuttajalla ei ole mitään velvollisuutta perua muistutus- tai perintäkuluja, jos alkuperäinen lasku on todistetusti lähtenyt. On sinun ja postin välinen ongelma, jos lasku ei ole tullut perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723