Tapani esiintyi siellä ja todella komeasti esiintyikin. Mestarismies laulamaan ilman muuta ! Porukkaa oli paljon paikalla, vaikka yleensä Mansikkakarnevaalien päätöspäivänä sunnuntaina on ollut vähän hiljaisempaa, mutta nyt väkeä oli liikkeellä hyvin !
Rentoa menoa Tapsan tyyliin :
http://www.mansikkakarnevaalit.fi/mansikkakarnevaalit2013/content/bin/images/large/DSC_3385.jpg
Mansikkakarnevaalit
7
183
Vastaukset
Kiva kuva ! On se Tapsa vaan niin hellunen !
- isin tyttö?
Kaipaatko elämääsi isähahmoa ? Tuota sinun Tapsa hypetystä ei voi normaali ihminen kyllä oikein ymmärtää. Nuorehko nainen suitsuttaa vanhaa miestä.
isin tyttö? kirjoitti:
Kaipaatko elämääsi isähahmoa ? Tuota sinun Tapsa hypetystä ei voi normaali ihminen kyllä oikein ymmärtää. Nuorehko nainen suitsuttaa vanhaa miestä.
Mulla on isä ja maailman paras onkin. Ettäs tiedät ! Ja mitä se sua haittaa että tykkään eri ikäisistä laulajista ? En mä aseta mitään ikärajaa lempi laulajieni/ -näyttelijöiden tms. suhteen. Enhän mä niiden kanssa naimisiin ole menossa. Ammattitaitoa ja osaamista pitää laulajalla olla, oli ikä mikä tahansa ja Tapsa on loistava laulaja. Mä en suitsuta ketään ihan heppoisin perustein.
Kyllä mä pikkulikkanakin fanitin Tapio Rautavaaraa ( ja nykyäänkin) eikä mulle kukaan ole tullut sanomaan ettet saa siitä tykätä kun se on niin vanha .- isopapan karitsa?
isin tyttö? kirjoitti:
Allekirjoitan kysymyksesi ja analyysisi 100 %. Jotain on pahasti vialla ihmisessä joka fanittaa henkeen ja vereen isoisoisänsä ikäistä käppänää.
- Annu.
Että ihan hellunen... yäääääääk!!!!!!
- Raija.
En kerenny karnevaaliin kattoon Tapsaa mutta Hangalle meen 17.08.
- täh?
Katossako sinulla on tapana oleskella?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867