nyt on elämässä mies joka ei OMAN laukemisensa jälkeen ole koskaan tehnyt elettäkään minun nautinnon suhteen... täällä luen miesten juttuja siitä että 'aina annan naisellenikin orkun..käsin tai suulla tai jatketaan' ja oon niin katkera!!!
miehestä ei saa toista kierrosta irti millään. ja vaikka olen pyytänyt että olisi kiva viedä minutkin loppuun niin mies ei tee mitään!! joskus olen ollut ihan orkun partaalla kun mies tullut ja jäänyt ihan kiimaisena kiehnäämään että edes sormettais loppuun.... mutta kun ei!!
ja siis ei aina niin että jään ilman. saan kyllä suuseksiä ja yhdynnässäkin joskus.
miehen kiinnostus loppuu samantein kun ite laukeaa.. mitä vois tehdä?
Mies ei huolehdi minun orkusta
71
11000
Vastaukset
- doves for food
Pikapanot on erikseen ja sitten kun ruvetaan oikeen naimaan niin se on erikseen :) Vastikään kuulin mieheltä.. Niin että vedä siitä omat johtopäätöksesi.
- Mie vaan
Yksinkertainen ratkaisu, esileikki ekaan orgasmiisi asti tai riittävän pitkä, jotta ehdit itse saada yhdynnässä. Nuoleta tai käske sormettaa siis ennen yhdyntää, pukille päästäkseen mies tekee lopulta uskomattoman paljon töitä. Lupaa vaikka palkita suihinotolla loppuun asti "sitten kun taas kiinnostaa seksi".
Jos et ole vielä kokeillut, yritäpä ottaa yhdynnän jälkeen suihin jonkinajan päästä ja kun saat kalun heräämään kovaksi asti, paalutus jatkuu ihan eri kestolla. Mikään kalu ei jää löysäksi kunnolla ja himokkaasti imuttaessa (jos ylipäätään seisoo) ja kun kalu seisoo, aika harva voi enää jättää panematta.- kammotus21
EI LOPPUUN ASTI HYI!
- 7+16
Useimmilla miehillä halut nollaantuu orgasmin jälkeen. Oman orgasmin jälkeen ei tee useimmiten yhtään mieli mitään seksiin liittyvää, voi tuntua jopa vastenmieliseltä joskus.
Tästäpä syystä naiset ensin, miehet perästä :) - katkera?
Miehellä pitää yleensä olla joku syy tehdä jotakin.
Miksi et anna miehelle hyvää syytä. Kiva palkitseminen saa miehen hakemaan vaikka kuun taivaalta.
Seksi on hyvää niin kauan kun se on leikkiä eikä suorittamista.
Tiedätkö miten koiralle opetetaan temppuja ja vaikeita tehtäviä ja mitä tapahtuu aina kun temppu onnistuu?
Rankaistaanko tai valitetaanko epäonnistumisesta?- andy-2
Tämä oli oikeasti hyvä kommentti.
Alkuperäiselle kirjoittajalle sanon tämän. Seksi on miehellekin melkoisen arka asia, varsinkin siinä epäonnistuminen. Jos miehesi tuntee itse laukkeavansa liian aikaisin, se on hänelle niin paha pettymys, joka varmaan veisi halut enempään keneltä tahansa.
Itse suosittelisin sinulle juuri tuota "koiran koulutusta", älä ainakaan morkkaa miestäsi epäonnistumisesta, äläkä rankaise häntä siitä "laittamalla lappua luukulle". Kannusta häntä sormileikkeihin ja opeta häntä käyttämään leluja kanssasi. Kyllä se siitä.
- orgasmia
Mitäs sanosit jos otettaisiin parintunnin rakastelu sessio
- Mami.
Ukkoni ei jaksa kun harvoin pari minuuttia. Olen ihastunut nuoriin miehiin ja poikiin. Välillä saa monta kertaa pitkään ja saa mahtavat orgasmit, nuorentaa ja pitää mielen virkeänä kun on kunnolla tyydytetty.
- Ärxy
Kokeile mitä mies sanoo, kun lopuksi sormetat itse itses orgarmiin.
Ja tulet vielä sillä lailla oikein korostetun kiihkeesti ja äänekkäästi.- Menneentalvenlumia
Tuskin Ärxyn kikka tepsii. Vaikutus voi olla päinvastainen. Kerran voit hoitaa itse itsesi, niin hoida. Minullekin ex kumppani ehdotteli, että tekisin itse loppuun. Ehdottelu loppui heti, kun kysyin, mihin minä miestä sitten muutenkaan tarvitsen. Sen jälkeen hoiteli minut hyvin ennen omaa orkkuaan.
Sussuneidin nyt pitää vaan opetella oleen hieman itsekkäämmän ja huolehtimaan siitä, et saa sen orkun esileikkien kohdalla jo. Siis ennen kuin päästät miestäs "pilkille"! Miehet yleensä ovat aktiivisia leikkijöitä sängyssä ainakin siihen asti; jotta saavat mitä haluavatkin! (käynyt ilmi; näitä tyttöjen keskenäisiä juttuja kuunnellessa) Ollessas tarpeeks kiimaisessa tilassa,et oletettavasti paljon apua mieheltä enää tarvitse!(tosin ollaan yksilöitä tässäkin!) Ja jos pokkas pitää; niin kokeiles Ärxyn ohjetta ja todella hyvillä äänitehosteillas!
Taatusti menee tieto miehelles jakeluun,mistä sulla oli puute!
Lycka till.- tunnin esileikki !!!
Minulle naisen "saaminen" on ykkösasia!
- Katjuska19
Tuu tänne vaan
- andy-2
Niin minullekin! Aina parempi jos hän saa usemaman kerran ennen kuin pääsen itse maaliin.
- Moniorgasminen mies
Tuo Ärxyn sormetus kikka voisi tuoda miehellesi jopa uuden erektion jonka voi palkita niin kun katkera? sanoi vaikka suuhoidolla joloin ainakin seisoo. Itselleni kun yksi orkku ei tahdo riittä. Lukekaas miehet kirja, Moniorgasminen mies niin naisenne ei jää ilman orkkua.
Eihän sellainen ole mies eikä mikään, ken ei naisen nautinnosta huolehdi.....
Ikävältä kuulostaa, itsellä kun on tapana huolehtia oman naiseni orkusta.
Joko niin, että pitkän esileikin jälkeen naidaan eri asennoissa, parhaiten tuntuu naiset saavan kun panee takaapäin ja samalla sormettaa klitorista, hyväilee rintoja.
Ihana tunne kun nainen tulee ensin ja orkussa sykkivä pillu puristelee kalua..... siinä sitten helposti tulee itsekin...;-)
Mutta jos joskus tulen itse ensin niin kielellä ja sormilla yhteistyössä hoidan naiselleni ihanan orkun...- kjfsds
Jep,jep. Nuolet sitten omat mällisi pois. Voi kuinka mukavaa!
- 12+15
kjfsds kirjoitti:
No jos siitä tykkää... Luulenpa että suurinosa loppuunnuolijoista käyttää kumia alunalkaen.
kjfsds kirjoitti:
Noh.... mukavaahan se on, eikä mua haittaa omat spermat... ei se pahaa ole... panostetaanpa naisen nautintoon vaan, sehän tässä tärkein pointti olikin....;-)
- une 2
ensinnäkin tosi mies antaa naiselle rakastellessa ensin yhden orkun mieluiten näpittää, dildolla tai suuseksinä sitten on aika rakastella ja laueta kummatkin erikseen tai yhtäaikaa miten nyt kukin pystyy. Eli ensin tyydytetään nainen yhden kerran siten vasta on miehen vuoro. Näin sen kuuluu olla "rakastelukokemusta 35 .v"
- 0 = <3
Miksi yhden kerran? Nainen voi saada kymmeniä orgasmeja, tätä jopa tutkittiin 80-luvulla, onpahan tullut todistettuakin paikkansa pitäväksi.
- yxvain
Mullapa on tällänen ongelma aiheseen liittyen; Haluaisin antaa vaimolleni sen ekan orgasmin juurikin nuolemalla tai sormettamalla ennen panoa, mutta vaimoni haluaakin vain panna. No monesti käy kuitenkin niin etten kestä tarpeeksi pitkään ja tiedän ettei vaimoni saanut. Yleensä tulen vaimoni sisään ja tämän jälkeen vaimoni on pyytänyt nuolemaan itseään, en tiedä leikilläänkö vaiko tosissaan. Ennen omaa tulemistani voin ajatella nuolevani spermaista pillua, mutta kun olen tullut, ajatuskin kuvottaa. Halut siis tipahtaa nollaan ja kun ollaan jo useampia vuosia yhdessä oltu, ei revanssia tule otettua niin usein kuin nuorempana... Vaimoni väittää olevan tyytyväinen näin, mutta epäilen että onko näin...
- Mie vaan
Ens kerralla feikkaa orkku ja käyt sitten nuolemaan pyydettäessä. Kyllä mieskin voi feikata orkun, ei ne naiset aina voi olla varmoja tuliko sitä spermaa vai ei. Ja kun olet nuollut kylliksesi tai naisen orkkuun asti, yllätät jatkamalla jatkamalla panemsista kovan melan kanssa itsesi laukeamiseesi asti..
- Jagdpanther
Älä huoli, jopa minä en suostuis tuohon!
- nilhipjphjip
Helvettiin semmonen rusina ja MIES tilalle!
- Erkki liikanen
Mä en saa muijalta tarpeeksi, se ei huolehdi musta sen jälkeen kun on itse saanut, vituttaa aina runkata itsekseen, koska muija vaan makaa siinä ja yrittää nukkua kun jokin lahna.
- Uutta kehiin
Tässä mies 53v ja vaimo 38v. Vaimo saa aina orkun siis jokakerta ja ei mielestään ole tyytyväinen seksielämään. Ei teeskentele. On kuulemma ongelmia ja ratkaisi asian pillukortille tempulla. Sanoin että ukko lähtee jos pimpsaa käytetään kiristykseen. Naisella ei ole ollut muita seksipartnereita kuin minä ja minulla on pitempi historia. Sanoin että käy vieraissa ei se minua haittaa kun kerran on jotenkin jäänyt hampaankoloon aikaisempi kokemattomuus. Ei käy hänelle. Nainen on nuorena ollut seurakuntalainen ja monessakin asiassa aika lapsellinen. Nyt nainen on vaatimassa eroa kun ei ole tyytyväinen oloonsa, käy minulle. Ei tyttö tiedä mihin on joutumassa, ei todellakaan. Ei kokemuksia, naiivi, 3lapsen huoltaja jne jne. Annan tuolle ihmiselle vapauden kun sitä tahtoo vaikka tiedän että ei helppoa tule olemaan. En ota takaisin kun ei hänkään tässävaiheessa suostu edes sovittelemaan erimielisyyksiä. Muutin pois kun minulla on asunto toisaallakin ja näköjään selviän tästäkin sotkusta.
Ota yhteyttä minuun. TAVATAAN, annan sinulle orkun takuulla...
Juu on itsellä kokemusta miehenä et kun laukeaa on enää vaikea jatkaa. Mutta ehkä ois yksi konsti et mies antaa ensin orku naiselle sormin, suulla, tai jollain vempaimella. ja sit sen jälkeen ois miehen vuoro saadapussit tyhjäksi.
mies 64v- knullande kvinnor
Elämässä/elämään kuuluu muutakin kuin köyriminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hyvin tuttu juttu
- Julli
Onko sulla sormet poikki?
Käy sexshopissa ja osta lakupetteri. - kontrollin kannalla
Nykyään on muodikasta laittaa mies orgasmikontrolliin, siitä tarkemmin tietoa linkistä
http://www.scribd.com/doc/6637603/Orgasmikontrolli
oppii mies arvostamaan orkkujaan... mukavaa arkipäivän valtaleikkiä... jos haluaa saada namia, niin se pitää ansaita.- Jagdpanther
Tohon ei kyllä kovin moni suostuis. Jos oma akka yrittäis niin näyttäisin heti ovea.
- Huge Hefner
Meillä oli oikeastaan toisinpäin. En ollut oikein hyvä penetraatio tyyppisessä yhdynnässä mutta tyttöystäväni mielestä antamani oraalinen tyydytys hänelle enemmän kuin korvasi tämän puutteen. Naiseni siis sai aina kun halusi, orgasmin siis eikä oma ejakulaationi ollut minulle muutenkaan niin tärkeä että olisin sitä joka kerta halunnutkaan. Meitä on moneen sähköjunaan.
- O = <3
Miehen kuuluisi laueta vasta naisen jälkeen, tai sitten ei jos naisen kiinnostus menee samantien kun itse saa. Meitä kun on niin monenlaisia ihmisiä. Minulla on todella harvoin käynyt niin että tulen ennen naista. Seksi kun kestää 40minuutista muutamaan tuntiin.
- Heihei, uus tilalle
Sama juttu täällä, ihan perseestä!!! Kohta lähtee ukko kävelemään jos ei herää fantasiamaailmastaan... Tilalle tulee uusi, komea, lihaksikas ja isokaluinen mies!!!
- Näitä riittää
Aloittajan mies ei välitä muusta kuin omasta laukeamisesta,näistä on tullut kuultua monelta naiselta.
Jotkut on nuoresta asti seurustelleet eikä nainen ole ikinä miehensä kanssa orkkua saanut,nämä on herkullisia tapauksia kun parhaimmissa tapauksissa nainen on alkanut itkemään kun saanut orkun jo esileikin aikana.....Tapauksia on molemmin puolin ettei asia sen enempää kiinnosta,kunhan nyt äkkiä pimeässä sutaistaan niin se on siinä.
Naisen kunnollinen kiihoittaminen on kaiken a ja o kohdallani,itse en edes kiihoitu kunnolla jos nainen ei nauti täysillä.
Useat tykkäävät ja saavat kieli orkun helpolla,jotkut jostain syystä häpeävät suu seksiä vaikka se on parasta useille,ainakin esileikin aikana.Parasta on kuitenkin se että nainen kertoo suoraan mitä haluaa,jos ei mies ymmärrä niin tehdä on lienee viisainta hakea mies joka tekee.Itseä ainakin kiihoittaa suuresti kun nainen osaa kertoa mitä milloinkin haluaa.Mmmm ja leluja mukaan,niin kyllä alkaa orkkuja tulemaan jos ei muu auta.Sellaiset naiset on erityisen kiihoittavia jotka haluavat tai eivät tyrmää pikku leikkejä,lelujen kera..;)
T:Kokenut Sonni - kyrppä
sun tarvis saada orkku jo esileikeis, sit pelittää
- viisas nainen
Elin samanlaista elämää ennen minäkin. Sitten vaihdoin miestä joka jaksoi ja joka tyyhytti minut monta ekrtaa päivässä. Mutta nyt kun olemme olleet yhdessä 18 vuotta. On seksikertojen välillä kuukausia. Taasko piti alkaa katsella uusi mies, jolla vireyttä riittää.
En muuten usko miesten puheita että naiset eivät halua. Kyllä miehessä on vika, ellei nainen halua. Nainenkin on luotu haluamaan seksiä ihan siinä kuin mieskin. halujen erotus on vain siinä että naisella on enemmän mukana tunnetta ja älyä.- viisaampi mies
Joo en minäkään usko naisten puheita siitä, että kaikki naiset haluaa seksiä jokapäivä, mutta poikkeuksiakin on.
Ainahan se on miehen vika jos nainen ei halua. anna mun nauraa..itse olen ollu naimisissa haluttoman naisen kanssa ja mitkään temput ja puheet ei auttaneet, no erohan siinä tuli vaikka vuosikymmenet kärvistelin, yhtään samanlaista pihtaria ei ole senjälkeen osunut kohdalleni - Jeesa
viisaampi mies kirjoitti:
Joo en minäkään usko naisten puheita siitä, että kaikki naiset haluaa seksiä jokapäivä, mutta poikkeuksiakin on.
Ainahan se on miehen vika jos nainen ei halua. anna mun nauraa..itse olen ollu naimisissa haluttoman naisen kanssa ja mitkään temput ja puheet ei auttaneet, no erohan siinä tuli vaikka vuosikymmenet kärvistelin, yhtään samanlaista pihtaria ei ole senjälkeen osunut kohdalleniPihtarit karsiutuvat luonnollisen eron myötä
- Niin se menee
Itse en ainakaan riudu suhteessa jossa ei saa muuta kuin hoidetaan homma äkkiä hiljaa peitonalla,jos sitäkään.
Ylättävän kauan on homma pelannut Viisalla Naisella ja kyllä niitä naisia ihan oikeasti on jotka ei halua,samoin kuulemma miehiä.
Miettinyt monesti että olenko nymfo,kun en ala puutteessa elämään syystä että seksuaaliset halut katoaa ajanmyötä valitettavan usein.
Toisaalta suhde on kaatunut usein muistakin syistä ja yleensä sellaisen kanssa jonka seksuaalisuus ja omani omat kohdanneet täysin,parisuhde kun on suurensuuri palapeli ja seksi on niistä paloista tärkeimpiä,ainakin omalla kohdallani. Jos se ei pelaa niin muu onkin teatteria,tai sitten kumpikaan ei aktiivinen seksin suhteen voi myös pelata kauankin..
T:KS- Mies 86v
Joo kyllä vaimolle pitää antaa esilämmitys suudelmilla ja muulla halailulla ja sormetuksella.Hän kyllä sitten sanoo milloin saa alkaa survoa munan sisään.Sitä ehkä voi kestää noi 10-15 minuuttia ja yhtäaikainen laukeaminen on 10
- ihanalihavapipana
oma orkku, parempi torkku...lesbot nuolee ja sormettaa
- se vaatimuksista
Miehiä väsyttää laukeamisen jälkeen koska mies menettää siemennesteessä tärkeitä ravintoaineita, joista siemenneste koostuu. Koska siemenneste on tarkoitettu uuden ihmisen hedelmöittämiseen eikä jatkuvasti tai joka päivä tai monta kertaa peräkkäin ruikittavaksi.
Laukeaminen ei väsytä naista, ainoastaan kuukautiset (verenvuoto) väsyttää. Olisiko kiva jos aina lauetessa tulisi verta ulos---vaikka siinä ei olekaan niitä ravintoaineita kuin siemennesteessä.
Ehkä sinun pitää kiihottaa itsesi lähelle laukeamispistettä ennen yhdyntää. Ja sitten on tärkeää, että olisit itse oman nautintosi haltija ts vastuussa siitä. Eikä sinua mikään estä masturboimasta yhdynnän jälkeen itsellesi orgasmia siinä miehen vieressä. - Ritu 36
Mulla ollut rakastaj jo yli 5-v,niinkuin aika monella muullakin
naisella,rakastan kyllä miestäni,mut sex alkanut olee tylsää,
kuka sitä nyt jaksais aina samas asennossa!
Rakastaja tyydyttää minut ja kaikki onnellisia!- cne93mdo
Vai että rakastat. Tuollaiset on pahinta mitä miehen kohdalle voi sattua. Miksi yleensä edes pidät vakituista kumppania, vapaana saisit touhuta mitä mielit. Noista yleensä jää kiinni tavalla tai toisella ja siitä seuraa yleensä kauhea sota.
- Jeesa
Miehillä sama juttu, uusi pimppa on kikkelin ilo.
- helppoa kuin...
Tuntuu olevan "nuo hommat" kaukana aiheesta "helppoa kuin heinänteko"! ;)
Saitko? Sainko? Yhtaikaisesti? Haluttaako? Ai ei? Minua haluttais? Kyllä on vaikeata! Voi herranjumala sentään.Minulle on aina ollut naisen mielihalu ja saaminen tärkeintä.Hoidan asian aina niin että nainen nauttii ensiksi,itse on ole pitänyt omaa laukeamista pää asiana.Ja jos naisen paikat tullut niin "helläksi"orgasmin jälkeen etten ole ehtinyt laueta niin ei se mitään.Kyllä se mies ehtii sitten myöhemminkin.Ottakaa nyt ukkelit asiaksenne että edes kokeilette miltä se tuntuu,Minä saan ainakin itse erinomaisen mielihyvän itselleni kun tiedän että nainen on viihtynyt ja nauttinut seurastani.Iloista päivänjatkoa kaikille;) T. Poikamies 56v
- Raaka peli
Vähän koulutusta ukolle, niin kyllä se pikkuhiljaa alkaa oppimaan. Seuraavan kerran, kun panette ja ukko on lähestymässä orkkua, niin vetäydyt pois. Hoidelkoon itse homman loppuun, niinhän sinunkin pitäisi hänen mielestään tehdä. Saa tuntuman siihen, mitä on jäädä kiimaiseksi ja loppuhuipennusta vaille.
- Naisen neuvo
Hei. Vika on miehesi korvien välissä. Siihen voi vaikuttaa vain hän itse. Älä jatka sellaisessa parisuhteessa. Sinä ansaitset jotain paljon parempaa.
- Näi o
Mikä ihmeen vika korvien välissä? Tosi hyvä neuvo taas yhdeltä tyhjäpäältä. Ehkä kannataa keskustella asiasta ja tuo koiran koulutus on aika hyvä, jos mies vain vähän yksinkertainen ja ei itse älyä.
Omakohtaisesti ei minua miehenä ainakaan kiinnosta orgasmin jälkeen paneminen vaan silloin homma on hoidettu ja lataudutaan seuraavaan sessioon.
Joka kerta pidän kuitenkin huolen, että nainen tulee ensin. Koska toinen kierros ei vain maistu, vaan on odotettava seuraavaa päivää.
- Näin tytöt
Sormet vaan klitorikselle kun ukko alkaa nousta pukille niin kyllä orkut löytyy.Omat sormet!!!!
- Pari +50
Meillä on sovittu, että harrastetaan seksiä vähintään kaks kertaa viikossa, jos edes toinen haluaa. (tiistai ja torstai) Jos ei halua naida, niin käsin suulla tai seksileluilla tyydytetään toinen. Liitto on kestänyt jo 35v ja homma toimii vieläkin.
Välillä pidämme myös "seksiloman", eli hotelliin, risteilylle, mökille tms. eroon arjesta ja lapsista. Liito on kestänyt jo 35v ja homma toimii vieläkin.- Panematta jäis
Voi ziisus! Onko kellonaikakin sovittuna teillä suorittajilla.
- MiehenPuolinen
Vaihtakaa vuorot toisin päin. Ensin mies hoitaa sinut ja sitten vasta on hänen vuoro. Mulle on kunnia-asia, että nainen saa nautinnon ensin. Itse asiassa saan vähintään yhtä paljon nautintoa kun näen naisen laukeavan kuin omasta laukeamisesta. Oma nautintokin kasvaa samalla.
- gogogogogo
Miehenä on mukavaa jos nainen saa ensin. Sen jälkeen on ikäänkuin mukava herkistellä, joskus vaimo saa toisenkin kerran ennen minua, mikäs sen mukavampaa. Nautinnon tuottaminen toiselle on puolet koko touhusta.
- Jore 45
Mitäs siellä valitat, eikös meitä kielimiehiä ole täällä jonoksi asti...
- tytsi...
Olisit onnellinen, että saat seksiä ja orkkuja. Minä olen saanu elämäni aikana yhden orgasmin ja siitäkin jo aikaa... Olen kokeillu kaikki keinot jotka mieleen tulee ja sie valitat ku mies ei tee sua loppuun asti...
Mitä jos hemmottelisit parneriasi ja siitä sitten makkarin puolelle nautiskelemaan (et anna ennkuin olet itse saanu).- lastilate
tytsi jää ilman melaa....
- Osta dildo
Ja jatka sillä miehesi nähden rajuun orgasmiin asti jos se sitten ymmärtää asian.
Ehkäpä voisit myös käyttää sitä ennen yhdyntää,moni mies kiihoittuu sellaisesta. - Naikkonenoon
Mulla sellanen kumppani, jonka kanssa otetaan aina pariin kertaan koko touhu. Eka kierros päättyy yleensä niin että mies saa... Itekkin tietysti nautin mutta harvoin orkkua siinä saan. Sitten odotellaan, ollaan lähekkäin ja sitä rataa.. melko pian alkaa toinen kierros, joka päättyy siihen kun ilmoitan saaneeni tarpeeksi monta kertaa. Mies harvoin laukeaa toista kertaa mutta jaksaa niin kauan kun on tarvis.
Mut ei olekaan tää tyyppi kotoisin tältä mantereelta.. Ei oo silti naisen nautinnosta tarvinnut opettaa yhtään mitään. RAKASTETTAVA "SUSSUNEITI", on meitä miehiä vielä olemassa jotka parittelevat naisen kanssa naisen nautintoja silmällä pitäen. Minullakin on etusijalla naiseni laukeaminen ja sen on minulle nuori rakastajattareni sanonut hyvin usein että on lauennut monta kertaa samana iltana yhdyntöjeni aikana. Joten jos SINUA kiinnostaa ja haluttaa saada ihana, koko vartaloasi kivasti värisyttävä orgasmi eikä miehesi siihen pysty tai ei halua SINULLE orgasmia oman laukeamisensa jälkeen, ota yhteyttä niin rakastellaan kunnolla ja yhdytä saat varmasti täyden tyydytyksen parittelusta.
ELämä on, valitsen syövän riskin, kumpikaan ei ole SYY.
Eix vois vaan kysyä / pyytää / sanoa suoraan? -Ei voi.
- edelleenkin
suuseksi lisää suusyövän riskiä.
- urtsurts
Miehesi on fiksu. Hän on tajunnut sen tosiasian että "on tärkeää että kumpikin nauttii, nimittäin mies ja muna". Onhan siinä toinenkin pointti: nainen säilyy halukkaampana kun se ei laukea, saattaa jopa haluta jo viikon päästä uudelleen :) Siksihän alkukantaisissa kulttuureissa on tapana silpoa tyttöjen alapää ja kutsua sitä muka ympärileikkaukseksi.
- lastilate
Meiän muija rupee huutaa kaameasti kun laukasen lastin naamalle,onko tuo sitte normia,en tiiä?
Yksinkertainen neuvo: Vaihda miestä. En edes muista kkoska nainen ei olis tullut ennen minua. Ehkä joskus pahimpina biletysvuosina kostean illan jälkeen näin on saattanut käydä. Toisen huomioiminen on suhteessa kaiken perusta ja voisin kuvitella tuon asian heijastuvan muuhunkin kuin seksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790