Eka novelli joten toivon että tykkäätte.
Juu ottihan se päähän kun tuntia ennen äitini lahteen lähtöä kuulen että minua tullaan vahtimaan. Minua? Olen 17v kyllä mä pärjään omillani. Olin lähdön jälkeen miettinyt tulevaa. Minua tulee vahtimaan äidin 32v kaveri. Tuo seksikäs nainen joka oli pääosassa aina minun fantasioissani. Kuitenkin mietin että tässä voisi olla jotain hyvääkin. Tyttöystäväni jätettyäni minut olen ollut yksinäinen ja ilman seuraa. Hänen kanssaan emme päässeet kun vain suihinottoihin koska hän ei ollut kuulemma vielä valmis. Olin odotellut äidin kaveriani Viiviä, kunnes ovikello soi. Oven takana oli viivi tiukasaa paidassaan. Se oli niin tiukka että hänen isojen tissien nännit näkyivät heti. Mulkkuhan siinä alkoi seisomaan pikkuhiljaa. Hän tervehti minua ja niin edelleen. Menimme sisälle ja aloimme tekemään omia juttujamme. Menin huoneeseen runkkaamaan heti stondiksen pois. Kuitenkin kesken käteen vedon Viivi yllätti minut muna pystyssä. Hän katsoi hämmästellen 22cm penistäni. Hän lähti ja sulki oven perässä. Illalla ruuan jälkeen istuimme sohvalla juttelemaan. Monen puheenaiheen jälkeen hän otti puheen aiheeksi päivällä tapahtuneen jutun. Nolostuin heti ja sen näki. -Ajattelitko minua? Viivi kysyi. Nyökkäsin vastaukseksi. Viivi laittoi lasin pois ja kysyi -oletko neitsyt? Vastasin taas nyökkäävästi. -noh et ole tämän illan jälkeen. Hän sanoi. Viivi alkoi ottamaan paitaansa pois ja minulla alkoi seisomaan heti. Heti kun hän oli ottanut rintaliivit pois katseeni oli pelkästään niissä. -haluatko kokeilla? Hän sanoi. Vastasin myöntävästi ja aloin koskettelemaan isoja tissejä. Suutelimme kiihkeästi ja siirryimme makuuhuoneeseen. Siellä jatkoin mitä olin aloittanut hetken ajan päästä kun imin nännejä Viivi työnsi minut sivuun ja riisui oman housunsa. Esiin tuli hän ajeltu pillunsa. Ilman kyselyitä aloin nuolemaan sitä. Olin oppinut tekniikoita edelliseltä tyttöystävältäni. Olin nuollut Viiviä kiihkeästi ja sen huomasi. Hän voihki ja käski olla lopettamatta. Hetken kuluttua hänelle tuli orgasmi. Hänen vartalonsa tärisi ja pillusta tuli ainetta kieleeni. Sitten viivi otti housuni auki ja näki 22cm penikseni. Hän alkoi vetämään esinahkaa ja imemään sitä. Huohotin onnesta kun sain parhaan suihin oton aikoihin monen huohotuksen jälkeen olin jo lauleamassa. Vielä vähän ja lasti tuli suoraan hänen suuhunsa. Se jälkeen Viivi käski minun menemään sängylle makaamaan selälteen. Hän varmaan halusi ratsastaa. Mentyään päälleni Viivi alkoi heilumaan. Hänen blondit pitkät hiukset heiluivat kun hän voihki ja hyppeli päälläni. Huohotin onnesta ja koskin Viivin ihanaa vartaloa ja rintoja. Sänky heilui ihanasta seksistä mitä olimme harrastaneet. Huusin hänelle -Mä tuun kohta. -Koita kestää mä saan kohta orgasmin. Odotin vielä ja sitten me molemmat laukesimme. Oi kun se oli ihanaa. Odotimme vähän aikaa maaten vierekkäin kunnes oli minun vuoroni olla päällä. Viivi meni selälteen ja nosti jalkojaan. Menin päälle ja laitoin mulkkuni hänen pilluunsa. En oikein osannut mitään mutta yritin kuitenkin. Aloin työntämään penistäni edes takaisin. Viivi alkoi huohottamaan. Hän huusi koko ajan - Ville ville älä lopeta ooh ooh aah aah aa. Ja sitä rataa. Työntelin vielä kymmenen minuuttia kunnes aloin olemaan valmis. Viivi huohotti vielä - aah ah ah ah ah aaaaaah. Siinä se olikin kun laukesin seksikääseen naiseen. Laitoimme panon jälkeen nukkumaan. Se oli tarina kun olin äitini kaverin kanssa.
Huom kaikki oli vaan tarina
äidin kaverin kanssa.
kirjoittaja4
4
13836
Vastaukset
- ........
sittenheräsit ja sanoit vittu se oliki vaa unta ?
- mkjkk
Ei se ongelma ole että ''Kaikki oli tarinaa''. Pilasit tarinan... Ei ollut intohimoa, aah ah ah ah ah aaah
- tane2
Mitä helvettiä tuo alla oleva tarkoittaa?
"Siellä jatkoin mitä olin aloittanut hetken ajan päästä kun imin nännejä Viivi työnsi minut sivuun ja riisui oman housunsa. "
Mene opettelemaan kirjoittamista ennen kuin tulet aikuisten foorumeille. Häpeäisit helvetin tollo! - örinäää
Jos haluaa pilata tarinan niin kertoo, että joka äijällä on metrin mela.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191