Tämmöinen tyhmä maalaisjuntti kyselee tälläistä. Olen tilannut ensivuoden heinäkuuksi lennot Berliiniin. Lennon on määrä mennä Tegelin lentoasemalle. Mutta luin juttuja että se loppuu ja tilalle tulee uusi lentoasema. Eihän se vaikuta sitten minun tilaukseeni niin, että en pääsisikään matkaan? Vai lentääkö se lento sitten sille uudellle kentälle jos tuo Tegel keretään lopettaa? Olisin kiitollinen pikaisista vastauksista ^^
Neuvoja Kaipaisin
Maalaesjuntti
1
144
Vastaukset
- Tässähän tämä
No ei vaikuta matkaasi ei. Kun olet oikeaan aikaan lentokentällä ja menet koneeseen niin ennen pitkää olet Berliinissä, niin yksinkertaista se on. Tegel ei sitä paitsi lopu mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764