Mitä mieltä Linjetistä? Hinta-laatusuhde ok? Kokemukset tästä purresta - Pärjääkö vielä tämän päivän veneille vai onko jo antiikkia?
Linjett 32
2
1997
Vastaukset
- Herra 47
Mitä tarkoitat pärjääkö tämän päivän veneille. Myötätuuleen ajettaessa ei kulje yhtä kovaa tuskin kryssilläkään. Se on sitten jokaisen oma päätös että onko sillä väliä jos vene lomakäytössä ja päiväpurjehdus sen 20 mailia. Määritteleekö sinun näkemyksesi sinulle sopivimmasta veneestä suomi 24:n palstalaisten kommentit onko vene antiikkia?
Mielestäni Linjett 32 on hyvä pienen perheen kesälomapursi. Rahamäärä on aina aika suhteellinen käsitys, että mikä on käytetyssä veneessä hyvä hinta-laatusuhde.
H-veneessä on varmaan parempi hinta-laatusuhde jos se on yksi hakinnan kriteeri. - oon kokenut
Linjett purjehtii aika hyvin LYS-lukunsa mukaisesti. Samankokoisella uudemmilla on suurempia lukuja, mutta käytännössä pärjää edelleen cruisereille, C/R-veneet menee menojaan. Muutoin erinomaisen laadukas vene, pesee sen suhteen muut ruotsalaiset aikalaisensa mennen tullen. En ole Linjettiä omistanut, mutta aika paljon sellaisella purjehtinut ja monipuolisesti tutustunut. Vene kestää vielä varmasti seuraavallekin polvelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094