Mitä mieltä Linjetistä? Hinta-laatusuhde ok? Kokemukset tästä purresta - Pärjääkö vielä tämän päivän veneille vai onko jo antiikkia?
Vastaukset 2
- Herra 47
Mitä tarkoitat pärjääkö tämän päivän veneille. Myötätuuleen ajettaessa ei kulje yhtä kovaa tuskin kryssilläkään. Se on sitten jokaisen oma päätös että onko sillä väliä jos vene lomakäytössä ja päiväpurjehdus sen 20 mailia. Määritteleekö sinun näkemyksesi sinulle sopivimmasta veneestä suomi 24:n palstalaisten kommentit onko vene antiikkia?
Mielestäni Linjett 32 on hyvä pienen perheen kesälomapursi. Rahamäärä on aina aika suhteellinen käsitys, että mikä on käytetyssä veneessä hyvä hinta-laatusuhde.
H-veneessä on varmaan parempi hinta-laatusuhde jos se on yksi hakinnan kriteeri. - oon kokenut
Linjett purjehtii aika hyvin LYS-lukunsa mukaisesti. Samankokoisella uudemmilla on suurempia lukuja, mutta käytännössä pärjää edelleen cruisereille, C/R-veneet menee menojaan. Muutoin erinomaisen laadukas vene, pesee sen suhteen muut ruotsalaiset aikalaisensa mennen tullen. En ole Linjettiä omistanut, mutta aika paljon sellaisella purjehtinut ja monipuolisesti tutustunut. Vene kestää vielä varmasti seuraavallekin polvelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761621
- 79865
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,38833En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56791- 59630
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551- 18502
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38496Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36491