11v tytöllä kuukautiset!!Apua!

11v tyttö

Moi, oon 11v tyttö ja mulla alkoi 3päivää sitten menkat. En uskalla kertoo äitille.Vuoto on aika runsasta,mutta painan vain 32kiloa ja olen 149cm pitkä.Rintani ovat kasvaneen aika isoiksi verrattuna kokooni. Vasta vähän kipeä ja minua huimaa vähän.Kellään kaverillani ei ole alkanut vielä menkat.Olen vähän huolestunut nuoren ikäni puolesta. Ja miten kerron äidille!?Ja menen 5:lk. Kiltit auttakaa!:)

12

2969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikätoverisi

      Olen myös 11 ja menen vitoselle;) minulla alkoi menkat viimekuussa. Kannattaa kertoa äidille ja puhua siitä, vaikka aika kiusallista se on, mutta niin saa sen sitten hoidettua;) älä huoli, puhu rohkeasti!

      • 11v tyttö

        Kiitos kun rohkaisit minua :)


    • hsjhja

      itelläki alko menkat ku olin 11. jännitin äitille kertomista ihan hirveesti ja sekin vähän hämmenty kun kerroin vaikka 3 lasta kasvattanu.

      • 11.v joku

        itsekin olen 11 ja menkat on alkanu.kerro äidillesi menkoista että saat kuukuppeja siteitä tai tamponeja.


    • Vanha likka

      Hei, 45 nainen tässä, kerro toki äidillesi, saat hyviä neuvoja, keskustella olotiloista kokeneemman kanssa luottamuksella, ja äitisi tietää että sinulla menee rahaa kk-suojiinkin nykyisin.
      Ei kuukautiset ole sinulla "liian aikaisin", ne alkaa kelläkin kun alkaa- itselläni alkoi liki 12 v. aikoinaan, ja äidilleni vaan lohkaisin, että nyt muuten vuotaa ja olen kipee. Ei äidit mitää hirviöitä ole... Jokainen tai lähes jokainen nainen on aikuiseksi kasvaessaan käynyt sen saman asian läpi, että menkat alkaa.
      yksi mistä sinun pitää huoli pitää, on se, että voit tulla raskaaksi vaikka ekoista menkoista lähtien, että suhtaudu vastuullisesti asioihin, siitäkin sinun olisi hyvä jutella äitisi kanssa, mikä on toimintastrategia, jos sinulla on poikaystävä, ja silleen...

      Tsemppiä, nuori nainen. se kuuluu ihan asiaan, että on menkat. Ei sitä tartte hävetä.

    • Auttajaneuvoo

      Mulla alko myös 11v ja heti sanoin äitille että:muuna alko menkat ,äiti vähän sano et jos tulee liian kipee varta voi kertoo mutta siihen se asia jäi

    • Anonyymi

      (myöhäs) Itellä ei oo viel alkanu (12v) Mut heti sanon ku ne alkaa:)! Tee säkin samoin normaalit asiat ne o

    • Anonyymi

      Laittakaan pannen merkille tuon papan ( 80 v. ) jatkuva viehtymys tyttöjen intiimeihin asioihin.
      Sori vaan mutta pedofilialle tuo haiskahtaa.

      Jossain psykologisen kehityksen vaiheessa tuo abnormaali kehitys on jäänyt odottamaan "julkaisuaikaansa". Kuten kirjoitin, abnormaalia toimintaa!

    • Anonyymi

      Oon 12v ja muulla ei oo vielläkään menkoja mua pelotaa että ne satuu menkat ja muuten mää ootan menkoja

      • Anonyymi

        Saamaa mieltä ootan menkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamaa mieltä ootan menkoja

        yllä te saatte nauttia niistä menkoista seuraavat 40 vuotta ainakin.Ja niitä menkkoja mahtuu 40 vuoteen aika monet.


    • Anonyymi

      moi oon 11v ja mul ei oo viel alkanu menkat mut mua sattuu vatsaan eli pistelee ja polttaa ja ja mul on alkanu valko vuoto jo 8kk sitte onko toi merkki et mul alkaa ihan kohta menka???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe