Isyystesti

Tietämätön

Asia on kalvanut minua siitä asti kun sain kuulla olevani raskaana.
Minulla on pillerit ollut käytössä ja näin vain kävi , aion kuitenkin pitää lapsen.
Isästä en ole varma, on kaksi vaihtoehtoa. Molemmat tietävät asiasta kyllä ja olen ilmoittanut haluavani isyystestin.
Onko asia niin , että kun toinen todetaan isäksi , hänestä tulee elatusvelvollinen ?
Itse en heille haluaisi elatusvelvollisuutta , koska ovat tehneet selväksi etteivät lapsen elämässä halua mukana olla. Minulle ei todellakaan ole raha tärkeä tässä asiassa vaan nimenomaan se , että haluan tietää kuka on lapseni biloginen isä!
Kummankaan kanssa en parisuhteessa ole , enkä ole koskaan ollutkaan.

Hyvin epätietoinen asioista!
Kiitos jo etukäteen! :)

3

190

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siimavilma

Sen jälkeen kun isyystutkimus on tehty niin se joka on isä, on myöskin elatusvelvollinen. Itse olin suhteessa ja ja suunnitellusti tulin raskaaksi, mutta isä ei halunnutkaan sit lasta. Isyyttä ei halunnut edes tunnustaa juurikin rahan takia.

• Jokuuvaa

Oot lumppu

• Totuusesiin.

Lapsella on oikeus tietää kuka on isä, ja perintöön aikanaan. Vitut muuten isästä. Luuseriltahan mokoma kuulostaa. Pidä huoli että lapsen oikeudet täyttyvät, muutoin olet surkea äiti. Sinun hommasi on puolustaa lapsesi oikeuksia.

Oikein se on että tulee elatusvelvollisuus, se on niin mitätön, 150e/kk, mutta sekin on muutoin yhteiskunnan varoista poissa. Eikä todellakaan ole yhteiskunnan homma maksella toisten ruokkoja. Syytä tollasten spermaruiskujen itse maksella omat panot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1444
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      138
      671
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      36
      580
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      551
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe