Kajaanin lesbot!

kielo

Kajaanilaiset lesbot ja bi-naiset, onko teitä? Ilmoittakaa ihmeessä olemassaolostanne tähän, olisi mukava tietää etten ole ainoa laatuani täälläpäin!:) Itse olen 15v naisiin päin oleva neitokainen(;

13

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reddari

      jo hulppeat 29 vuotta täyttänyt homoseksuaali nainen ilmoittautuu täällä näin. 0/

      • reddari

        AAA, kirjotin ikäni väärin. :D oon siis 19 vuotta. huh, ei sitä nyt vielä vuosiin kolmeakymppiä tavoitella.


    • ....

      Täällä eräs 24-vuotias bi-nainen Kajaanista.

    • Hepi

      Mä oon hesasta ja oon 24 v : D

      • ...

        Sitähän tässä kysyttiinkin...


    • fever

      täällä bi-nainen 23, kjn :)

      ja hei, oon töissä paikassa, jossa näkee paaaljon kajaanilaisia päivittäin kävelevän ohi, mukana myös paaljon homoseksuaaleja, ja parejakin. et ole siis yksin tässä pitäjässä :)

    • reddari

      Olen nähnyt/tavannut tasan kolme selvästi lesboparia kajaanissa ja yksi niistä oli varmasti lomalla jostain ulkomailta, suomea eivät ainakaan solkanneet. :D yksittäisiä on sitten hankalampi bongailla, sitä seksuaalista suuntautumista ei oo otsaan kirjoitettu. :) mutta kyllähän noita bissejä varsinkin tulee aina tavattua ihan tiheäänkin tahtiin.

    • 32v -typy

      Kajaanin läheltä 32v, Bi-nainen ilmoittautuu. Olen vailla syvempää kokemusta ;) Varattu miehelle olen, mutta ystävyys samanhenkisen naisen kanssa olis ihanaa!
      Kaveri ja tuttava piireissä naiset todella pidättäytyväisiä ja liiankin siveellisiä... Ei edes uskalla harkita tuttavistaan löytävänsä sellasta ihmistä.

      • JenniV : )

        Mitä mieltä olisit, nyt ainakin aluksi, kirjoittelusta 30-vuotta maailmaa tallanneen Oululaisen naisen kanssa..? Olen eronnut ja sinkku siis, mutta eipä minua sinun suhdestatus haittaa, kukin tavallaan : ) Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan ; )


      • hjanne79

        Olisi ihana kokeilla joskus seksiä naisen kans.. Kaiken muun olen jo kokeillut.. Kaunis nainen 36v.


    • nainen pullukka

      kohta 50 nainen txt ystävää toivois

    • ..-..

      Jaa vi är här. Löytyy 24 ja 26 vuotiasta kunnon lebukkaa.

    • raitohenna1

      Heips

      Laita ihmeessä äkkiä s postia...
      Olen Bi- ja tosi kallellaan nuoriin tyttöihin..
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe