Olenko isä?

Entiedä19888

Hei! Harrastin n 4-6v sitten seksiä yhden tytön kans,näin häntä vain 2 krt! Ja siitä oli jo monta monta vuosi sitten!en sis tunne häntä!nyt kuulin huhuja että hänellä olisi minun lapsi!onko mulla oikeus isyyskokeeseen?en ymmärrä miksi hän on salaannut niin monta vuottaa!! Autakkaa mitä teen! Kaikki huhut pitää paikaansaa,en tiedä missä se tyttö edes asua nykyää!!

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei isän statusta saa

      Entä sitten jos vaikka olisitkin isä? Ei sana isä merkitse mitään. No, tai just sitä 20 sek kun liemet lähtee.

      Jos nainen ei ole sinusta ollu pätkääkään kiinnostunut, eikä asiaa sinulle tuonut, niin sinulle se ei kuulu. Anna toisen elää elämäänsä rauhassa.

    • kuin myös???

      Heh! No kuule mulla on nyt myös ongelma tämän sinun tekstisi kanssa. Ei vain oikein ymmärrä. Eikä me mitenkään voida täällä palstalla jokaista tyttöä tietää, kun et edes itse tunnu tietävän ketä etsit. Se nyt on kuitenkin selvää, että sun juna meni jo.

      Ps. Onneksi koulut alkaa parinviikon päästä ja nuoriso pääsee oppiskelemaan mm. oikeinkirjoitusta ja välimerkkien käyttöä.

    • diktaattor1

      Ei sulla oo mitää oikeutta selvittää oletko isä. sen äiti voi kieltää koko homman, odota kunnes lapsi on 18v niin sitten voitte tehä kokeenne

      • kiirapulina

        Kyllä sillä on oikeus selvittää, nimimerkillä mun ex mies jätti suunnitellun lapsen ja nyt haluaakin oikeuksia vaikka ei ole häntä nähnyt.. ja siis laps vuoden. Käräjäoikeuden lkutta voi vaatia ja saakin.


    • Arpapeliä.
    • Ehkä sinunkin isä

      Jatkat vain elämääsi. Helpommalla pääset. Ole iloinen, ettei ole sinulta ruokkoja vailla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe