Olenko isä?

Entiedä19888

Hei! Harrastin n 4-6v sitten seksiä yhden tytön kans,näin häntä vain 2 krt! Ja siitä oli jo monta monta vuosi sitten!en sis tunne häntä!nyt kuulin huhuja että hänellä olisi minun lapsi!onko mulla oikeus isyyskokeeseen?en ymmärrä miksi hän on salaannut niin monta vuottaa!! Autakkaa mitä teen! Kaikki huhut pitää paikaansaa,en tiedä missä se tyttö edes asua nykyää!!

6

467

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei isän statusta saa

Entä sitten jos vaikka olisitkin isä? Ei sana isä merkitse mitään. No, tai just sitä 20 sek kun liemet lähtee.

Jos nainen ei ole sinusta ollu pätkääkään kiinnostunut, eikä asiaa sinulle tuonut, niin sinulle se ei kuulu. Anna toisen elää elämäänsä rauhassa.

• kuin myös???

Heh! No kuule mulla on nyt myös ongelma tämän sinun tekstisi kanssa. Ei vain oikein ymmärrä. Eikä me mitenkään voida täällä palstalla jokaista tyttöä tietää, kun et edes itse tunnu tietävän ketä etsit. Se nyt on kuitenkin selvää, että sun juna meni jo.

Ps. Onneksi koulut alkaa parinviikon päästä ja nuoriso pääsee oppiskelemaan mm. oikeinkirjoitusta ja välimerkkien käyttöä.

• diktaattor1

Ei sulla oo mitää oikeutta selvittää oletko isä. sen äiti voi kieltää koko homman, odota kunnes lapsi on 18v niin sitten voitte tehä kokeenne

• kiirapulina

Kyllä sillä on oikeus selvittää, nimimerkillä mun ex mies jätti suunnitellun lapsen ja nyt haluaakin oikeuksia vaikka ei ole häntä nähnyt.. ja siis laps vuoden. Käräjäoikeuden lkutta voi vaatia ja saakin.

• Arpapeliä.
    • Ehkä sinunkin isä

Jatkat vain elämääsi. Helpommalla pääset. Ole iloinen, ettei ole sinulta ruokkoja vailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1453
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      92
      1096
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      302
      784
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      85
      692
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      686
    7. 45
      661
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      641
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      594
    Aihe