Olenko isä?

Entiedä19888

Hei! Harrastin n 4-6v sitten seksiä yhden tytön kans,näin häntä vain 2 krt! Ja siitä oli jo monta monta vuosi sitten!en sis tunne häntä!nyt kuulin huhuja että hänellä olisi minun lapsi!onko mulla oikeus isyyskokeeseen?en ymmärrä miksi hän on salaannut niin monta vuottaa!! Autakkaa mitä teen! Kaikki huhut pitää paikaansaa,en tiedä missä se tyttö edes asua nykyää!!

6

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei isän statusta saa

Entä sitten jos vaikka olisitkin isä? Ei sana isä merkitse mitään. No, tai just sitä 20 sek kun liemet lähtee.

Jos nainen ei ole sinusta ollu pätkääkään kiinnostunut, eikä asiaa sinulle tuonut, niin sinulle se ei kuulu. Anna toisen elää elämäänsä rauhassa.

• kuin myös???

Heh! No kuule mulla on nyt myös ongelma tämän sinun tekstisi kanssa. Ei vain oikein ymmärrä. Eikä me mitenkään voida täällä palstalla jokaista tyttöä tietää, kun et edes itse tunnu tietävän ketä etsit. Se nyt on kuitenkin selvää, että sun juna meni jo.

Ps. Onneksi koulut alkaa parinviikon päästä ja nuoriso pääsee oppiskelemaan mm. oikeinkirjoitusta ja välimerkkien käyttöä.

• diktaattor1

Ei sulla oo mitää oikeutta selvittää oletko isä. sen äiti voi kieltää koko homman, odota kunnes lapsi on 18v niin sitten voitte tehä kokeenne

• kiirapulina

Kyllä sillä on oikeus selvittää, nimimerkillä mun ex mies jätti suunnitellun lapsen ja nyt haluaakin oikeuksia vaikka ei ole häntä nähnyt.. ja siis laps vuoden. Käräjäoikeuden lkutta voi vaatia ja saakin.

• Arpapeliä.
    • Ehkä sinunkin isä

Jatkat vain elämääsi. Helpommalla pääset. Ole iloinen, ettei ole sinulta ruokkoja vailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6284
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5348
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4233
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4092
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      62
      3845
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1127
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      47
      900
    8. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      787
    9. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      781
    10. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      55
      758
    Aihe