Olenko isä?

Entiedä19888

Hei! Harrastin n 4-6v sitten seksiä yhden tytön kans,näin häntä vain 2 krt! Ja siitä oli jo monta monta vuosi sitten!en sis tunne häntä!nyt kuulin huhuja että hänellä olisi minun lapsi!onko mulla oikeus isyyskokeeseen?en ymmärrä miksi hän on salaannut niin monta vuottaa!! Autakkaa mitä teen! Kaikki huhut pitää paikaansaa,en tiedä missä se tyttö edes asua nykyää!!

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei isän statusta saa

Entä sitten jos vaikka olisitkin isä? Ei sana isä merkitse mitään. No, tai just sitä 20 sek kun liemet lähtee.

Jos nainen ei ole sinusta ollu pätkääkään kiinnostunut, eikä asiaa sinulle tuonut, niin sinulle se ei kuulu. Anna toisen elää elämäänsä rauhassa.

• kuin myös???

Heh! No kuule mulla on nyt myös ongelma tämän sinun tekstisi kanssa. Ei vain oikein ymmärrä. Eikä me mitenkään voida täällä palstalla jokaista tyttöä tietää, kun et edes itse tunnu tietävän ketä etsit. Se nyt on kuitenkin selvää, että sun juna meni jo.

Ps. Onneksi koulut alkaa parinviikon päästä ja nuoriso pääsee oppiskelemaan mm. oikeinkirjoitusta ja välimerkkien käyttöä.

• diktaattor1

Ei sulla oo mitää oikeutta selvittää oletko isä. sen äiti voi kieltää koko homman, odota kunnes lapsi on 18v niin sitten voitte tehä kokeenne

• kiirapulina

Kyllä sillä on oikeus selvittää, nimimerkillä mun ex mies jätti suunnitellun lapsen ja nyt haluaakin oikeuksia vaikka ei ole häntä nähnyt.. ja siis laps vuoden. Käräjäoikeuden lkutta voi vaatia ja saakin.

• Arpapeliä.
    • Ehkä sinunkin isä

Jatkat vain elämääsi. Helpommalla pääset. Ole iloinen, ettei ole sinulta ruokkoja vailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe