jooo ettäs niin. Pitäisi saada itse tehtyä series 60 yhteensopiva peli. Mutta miten? Varmaankin tietsikalla tehdään ja datakaapelilla siirretään puhelimeen. Mutta miten ja millä ohjelmalla saisi tehtyä pelin? onnistuisiko niinkin yksinkertainen kun tehdä valmiiksi jollain kuvankäsittely ohjelmalla kuvat ja jollain ohjelmalla ne sitten yhdistää pelattavaksi, tai jotaan sellasta, ja sitten pitäis jotenkin saada se kääntymään kännykällä pelattavaan muotoon. HOW TO? ja millä? onko kukaan viestin lukenut tehnyt itse kännykälleen peliä/pelejä?
sis. pelejä itse?
7
435
Vastaukset
- pelaaja
eipä taida aivan noin yksinkertaista olla ;). ei muutakuin alat harjoitella vaikkapa java koodausta, niin eiköhän se muutamien vuosien päästä tuota sen verran tulosta että voit jo harkita pelin tekemistä..
- salanen...
ook =) pitää ruveta harjottelee
- joku vaan
salanen... kirjoitti:
ook =) pitää ruveta harjottelee
näin pääset helpommalla: lataa n-gage pelejä netistä, niin säästyt suurelta vaivalta. Mutta jos todella olet innokas tekemään pelejä itse, niin ehkä sekin käy... en kyllä valitettavasti osaa sanoa mistä saisit pelinteko-ohjelman. Täältä saa muuten tosi laadukkaan ja ilmaisen 3D-rallipelin n-gagelle! ja myös muita pelejä: http://www.mobileplayground.co.uk/ngage.htm
pelit ovat muuten sis.-fileina, kirjoita jos tarvitset neuvoa niiden asentamisessa(jos edes kiinnostaa...heh) - Salamander
joku vaan kirjoitti:
näin pääset helpommalla: lataa n-gage pelejä netistä, niin säästyt suurelta vaivalta. Mutta jos todella olet innokas tekemään pelejä itse, niin ehkä sekin käy... en kyllä valitettavasti osaa sanoa mistä saisit pelinteko-ohjelman. Täältä saa muuten tosi laadukkaan ja ilmaisen 3D-rallipelin n-gagelle! ja myös muita pelejä: http://www.mobileplayground.co.uk/ngage.htm
pelit ovat muuten sis.-fileina, kirjoita jos tarvitset neuvoa niiden asentamisessa(jos edes kiinnostaa...heh)Miten noita sis. tiedostoja asennetaan?? tai mihin ne pitää n-gageen laittaa (mikä paikka)!
- gorgovizzo
On ehkä ainut mahdollisuutesi perustaa pelifirma ja ruveta tekemään nokian kanssa sopimusta pelistä. Sitten saat heiltä ohjelman sitä varten... on ehkä olemassa jotain yksityis-versioitakin olemassa. DC ja google ovat oikeat hakupaikat jos mitkä!!! :P
- efafafe
feafafefef
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067