Ihmiset ovat vankien salamurhaamisesta siirtyneet puhtaiden salamurhaamiseen. Monta salamurhattu, enkä tiedä heistä rikoksia.
puhtaiden salamuhaaminen
5
191
Vastaukset
- Niinpäbhg
Mietin, että otanko osaa tähän mutta sanonpa kuitenkin. Mä en tiedä, että kenet me suututettiiin aikoinaan, mutta kun palattiin Stadin, niin meidän ikkunan alle pysähty usein öisin auto, joka hiljaksiin jäi ku venaa siihen. Mua pelotti ihan hulluna, mut mutsi ja faija ei tajunnu mitää. No sitte ku mä menin naimisiin, niin mua alko seurata miehet, ja mä kyl tajusin sen. Vähänkö pelotti ja ukko ei uskonu, ku sanoin sille. Jouduin muuttaa kauas ennenku loppu se ralli. Että uskon alottajaa. On mahdollista, että täysin sivullisia murhataan ja niihinkin on syy. Eli jos oot normaali tavis ja huomaat vastaavaa, niin juokse helvetin kauas koko paikkakunnalta. Ja nopeasti. Siihen on aina joku syy, mikä ei riipu susta itestä vaan on joku isompi juttu. Äläkä palaa lähdettyäsi enää ikinä siihen paikkaan on mun neuvot.
- Mistä on kyse
Mistä oikein puhut, en saa selvää.
- mitä
- koska
- missä
-motiivit eri vaihtoehdoissa - pelkotilat.com
Kaksi luulotautista siinä vaan skitsoilee.
- väinö harha
kyllä taviksiakin katoaa ja murhitaan eikä niistä yleisölle edes kaikista kerrota ettei ihmiset säikähtyisi liikaa ja tulisi paniikki !!!!!
- muhaaja?
Salamuhaaminen on vakava juttu. Siinä ei paljon lait paina kun toinen aloittaa kunnon muhaamisen. Kaikenlaisia muhaaja on linnat pullollaan, eikä muhaaminen näyttä tässä maassa loppuvan muhaamisella. Toiset muhaa kieliopin ja toiset muhaa muhaajia, mikä tekee heistä muhaajien muhaajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984