Kuinka paljon possulla pitää olla läskiä ja lihaa?
Mitä possutilalla possuille syötetään niin mitä rehussa on lisäksi lisättyjä aineksia?
Miten possut punnitaan ja miten possujen ympäryys mitataan?
Miksi possuilla on omena suussa ruoka pöydässä?
Miten possut suolataan?
Miten possu laitetaan vartaaseen ja kauvanko pitää paistaa?
Millainen possun pitää olla
2
214
Vastaukset
- Muamuija
Jos nyt ensin löydät possun myyjän, hän osaa vastata suurimpaan osaan alkupään kysymyksistä. Loppupään kysymyksiin ehdit saada vastauksen, jos ensin noudatat alkupään kysymyksiin vastaukseksi saamiasi ohjeita.
- helppoa kuin heinänt
Läskiä ja lihaa pitää olla niin paljon kuin se vain kasvaa, sitä ei oo koskaan liikaa.
Sika on kaikkiruokanen.
Punnistus tapahtuu vaa-alla, mittaus mittanauhalla.
Omena on semmonen pieni detalji, eli sitä syöjää varten, possu itse ei enää siinä vaiheessa tajuu yhtään mitään, kun se on ruokapöydässä.
Työnnät sen vartaan sieltä peräpäästä sisään ja paistat kunnes kinkkumittari näyttää 78 astetta, silloin se on kypsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446