DNA zte mf60 tökkiii. netin nopeus hyppii nollasta sataan

teiniä vituttaa

ja sadasta nollaan nanosekunnissa.
Eli on ollut meillä n. puolitoista vuotta tuo kyseinen paska laitos/sopimus tai mikä lie. alkuun toimi kuin unelma, nopea ja kaikki, ei ollut ongelmia pleikalla nettipeliä pelatessa eikä surffailussakaan mutta nyt... innostaisi pelata pleikkaria netissä mutta täyttä tuskaahan se on, yhteys katoaa, tökkii,tökkii,tökkii ja tökkii... kuka tahansa on ikinä jotain räiskitäpelejä pelannut netissä suurella pingillä tietää, kuinka tuskasta touhua seon. sitten siirrytään tähän netissä surffailu puoleen, googlea lataa joskus minuutin, suuremmista sivuista puhumattakaan jne. välillä youtubessa ei ole järkeä edes yrittää katsoa mitään edes huonoimmalla laadulla vaikka singaali tietokoneeseen/pleikkaan on kokoajan 100%
netti on 8meganen ja silti lagaa ja minä en asialle pysty mitään tekemään?? kun vanhempien nimissä on sopparit summuut asiat ja turhahan mun niille siitä valittamaan alkaa kun eivät kuitenkaan tajua asiasta hölkäsen pöläystä, kunhan on vaan halpa ja ''nopea''. ennen tätä meillä oli joku 1megan netti ja sekin toimi 10 kertaa paremmin kun nykynen 8meganen. puhelimella nykyään jaan netin kun tuntuu toimivan sekin paremmin kuin tämä nykynen vitun mötikkä.
olisko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisin tämän homman korjattua ettei menis ihan oman haudan kaivamiseksi koko touhu. voinko minä itse ottaa dna:han yhteyttä ja pyytää korjaamaan tilanteen jollakin vitun tavalla vaikka tää sopimus onkin porukoitten nimissä?

1

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe