Mietin tossa vain, että kun alkaa työt Prismassa, niin miten pääsisin buss(e)illa mahdollisimman lähelle Prismaa Haminasta lähdettäessä? Ei ole oikein tuo Kotkan seutu tuttua :)
Kotkan Prismalle linja-autolla?
17
1713
Vastaukset
- Työniloa
Olisiko kannattanut ottaa selvää jo ennen kun teit työsopimuksen??? Kotka-Hamina tösällä pääset ainakin Kyminlinnaan. Siitä vielä kilometrejä Prismalle...Saat reippailua,kun kävelet sen matkan. Netistä tai linja-autoasemalta saat asiaan selvyyden!
- Ei pitkä matka
Jos Kyminlinnaan asti pääset bussilla niin eihän siitä kovinkaan pitkä matka ole Prismalle. Liikunnasta tulee vielä hyvälle tuulelle :-)
- distance1
Ei pitkä matka kirjoitti:
Jos Kyminlinnaan asti pääset bussilla niin eihän siitä kovinkaan pitkä matka ole Prismalle. Liikunnasta tulee vielä hyvälle tuulelle :-)
2 km.
- Prismaan joo
Eikö Hamina Helsinki vakio vuoro pysäkki olis siinä Prisman vieressä?
Miekää en voi mennä töihi kun Kotksn alueella ei aamuisin kulje bussit mihinkään suuntaan. Klo 6.00 jos pitäis olla Prismassa, niin miten Puistolasta pääsis? Miksi aamuvuoroja ei lisätä, ja miten ehtis Jumalniemen Cittariin töihin ennen klo 6.00? - Ikiliikkuja 99
Prismaan joo kirjoitti:
Eikö Hamina Helsinki vakio vuoro pysäkki olis siinä Prisman vieressä?
Miekää en voi mennä töihi kun Kotksn alueella ei aamuisin kulje bussit mihinkään suuntaan. Klo 6.00 jos pitäis olla Prismassa, niin miten Puistolasta pääsis? Miksi aamuvuoroja ei lisätä, ja miten ehtis Jumalniemen Cittariin töihin ennen klo 6.00?Jos Cittariin haluat kuudeksi Puistolasta, mene Kotka -Hamina bussilla klo 5.40 (vain ma-pe).
Prismaan pitäisi mennä Kotka-Helsinki bussilla klo 5.20.
- Etuasiakas 4
Hamina -Helsinki bussilla pääset 300m päähän pullopalautuskoneesta.
Sanot kuskille, että pysähtyy välittömästi kun mussalontie on ylitetty.
Menetkö neuvontaan, kyllä sinne vielä yksi mahtuu. - Busseja
Tuossa jo jotain aikatauluja, Haminan alue/linja 1 vaikkapa. Seutulippu suht edullinen. http://www.henriettamediat.fi/aikataulut/
- Pyörätön
Mene Matkahuollon sivuille. Itse olen käyttänyt sen hakua pitkään.
Syötä Hamina ja Sutela. ( Prisma sijaitsee Sutelan liittymässä).
http://www.matkahuolto.fi/fi/index.html- Pyörätön
Lisäyksenä vielä, jos ei tiedossa: Sutelassa on pikavuoropysäkki.
- Ihana karhuvuori
Prisma on vastapäätä entistä puutarhaa. Siellä missä oli ankkoja ja lampaita pihalla. Prisman takaa pääsee ajamaan vanhaa tietä pitkin mm kaatopaikalle,lasiliikkeeseen,kivilouhimolle sekä heinlahden mokran kylään, josta pääsee taas heinlahteen,pahallelammelle,räskintietä pitkin takaisin kotiin karhuvuoreen.
- -asiakasomistaja-
Saako bussilipusta bonusta jos määränpää on prisma?
- Gran canaria
Ainakin suutarista saa ja kukista sekä parturista että kelloista. luulis bussistakin saavan.
- SalliOorela
Pysäkki on 100m päässä ovesta josta työntekijät menevät sisään.
- Witty8
Bussi #2 menee lähellä prismakin.. ihän lyhyt matka prismaan. Bussi menee Pyhtään pain sopii
- PossoViikossa63kg
Aittakorvesta pääsee hyvin prismaan. Itse asun keilahallin vieressä ja siinä on pysäkki.
Eli työmatkan pituus ajallisesti noin 5min. Kesälomilla olen joskus polkenut sutelaan esim leistin leipomolle, mutta silloin olen mennyt kuntoradan kautta alitunneliin joka on suurinpiirtein Neittamon kohdalla. Sitten vanhaa tietä LASKENUT mäkeä alas leipomoa kohti, voi sanoa että ei tarvi montaa polkemisliikettä tehdä. - 0922W3
Mieheni> 45v <polkee joskus karhulan torille taka-ruonalasta. Nuorempana polkenut kerran KUULEMMA sukulaisille neuvottomaan.
- Räskint19461
Bonuksilla jouluruuat kuusihenkiselle perheelle, lahjoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745