Mä oon täs vähä tuuminut et' ku noi nurmikot pitäis leikata tääl' taloyhtiööössä, ni mitäs jos mä ottaisin lampaan leikkaan heinät pois tosta 2 neliön pläntiltä ko tota naapurin vosua vänää ne mun heinät.
Mikäs olis taloyhtiön hallituksen kanta tähän lampaaseen?
Nyt visainen kysymys teille hyvät lukijat: Voiko naapurin vähä järkinen 5kymppinen muija estää veto'lla sen mun lampaan heinikolla märehtimistä? (Tosin naapurin vossu akka ei enää edes omsita asuntoaan ku kattokaas jätti maksamatta vastikkeensa ja taloyhtiö otti sen pöljän ämmän kämpän huostaan) Sillä ämmällä on pieni äpry, joo luitte oikein, joka on pöljä myös. Ja se akka kyttää kaikki päivät tätä chättiä tääl.
Voi jessus mitä porukkaa ... tippus teiltä silmät päästä ku näkisitte miten se vossu huutaa tual' kadulla ja vetää 5kymppinen läski akka minihameessa yrittäen MATKIA 16 vuotiaita teini-äitejä.
Taloyhtiön ruohikot
lammas märehtiin
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755