Päräytin tänään ratsiaan, eilisen kostean illan jälkeen. Aamulla olo oli hyvä, joten uskalsin mennä rattiin. Mitään vuorisaarnoja kännissä/krapulassa ajelusta ei tarvitse pitää, se ei ole nyt asian ydin.
Puhalsin poliisin pilliin 0,2 promillea. Vähän nenäänsä nyrpistivät, mutta toivottivat kuitenkin turvallista matkaa.
Kotin tultuani laskin THL:n laskurilla mitä promille pitoisuus olisi pitänyt ja kohtuullisen tarkoilla tiedoilla sain 1,47 promillea ja lopulliseen palamiseen menisi vielä yksitoista tuntia!
Tokihan näissä sanotaan että voi olla yksilöllisiä eroja, mutta eihän tuo laskuri osunut edes samalle hehtaarille! Huh huh!!
Onko muut tehnyt vastaavia testejä, miten on osunut kohdilleen lukemat?
Alkoholin määrä veressä, laskuri mättää
4
395
Vastaukset
- ----
Nettilaskurit ovat lähinnä leikkivirityksiä.
- näin se menee
Kyllä ne aika hyvin kutinsa pitää, olen ihan alkometrin kanssa kokeillut.
Aloittaja ei nyt ole osannut käyttää laskuria, jos noin ison heiton saa aikaiseksi.
Jos on suht terve ihminen, maksa polttaa etanolia todella ennustettavaan tahtiin per ihmisen paino. - Äijämäinen
näin se menee kirjoitti:
Kyllä ne aika hyvin kutinsa pitää, olen ihan alkometrin kanssa kokeillut.
Aloittaja ei nyt ole osannut käyttää laskuria, jos noin ison heiton saa aikaiseksi.
Jos on suht terve ihminen, maksa polttaa etanolia todella ennustettavaan tahtiin per ihmisen paino.Yksilölliset erot ovat todella isot. Aktiivijuopolla maksa polttaa huomattavasti nopeammin kuin raittiilla. Edellyttäen tietenkin, että maksa ei ole sökö.
Itse jokunen vuosi sitten olin nauttinut juhannusaattona klo. 16 jälkeen eurokossun. Aamulla 7 jälkeen puhallusratsiassa täysi nolla. Laskureiden mukaan ratista olisi pitänyt olla poissa koko seuraava päivä.
Näissä laskureissa on reilut varmuuskertoimet.
- Varman päälle
Minäkin olen huomannut, että yksilölliset erot ovat todella suuria aivan kuin laskurien varmuuskertoimetkin.
Usein nyrkkisääntönä pidetään, että keppanapullo palaa pari tuntia, mikä pitänee paikkansa pienikokoisen ja vähän juovan naisen kohdalla. Laskurit väittävät, että minun kaltaiseni 73-kiloisen miehen kohdalla keppanapullo palaa 1h 40 min. Tarkkuusalkometrillä useaan kertaan testattu totuus on 1h 15 min, joten testit liioittelevat palamisaikaa noin 30%.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006