Päräytin tänään ratsiaan, eilisen kostean illan jälkeen. Aamulla olo oli hyvä, joten uskalsin mennä rattiin. Mitään vuorisaarnoja kännissä/krapulassa ajelusta ei tarvitse pitää, se ei ole nyt asian ydin.
Puhalsin poliisin pilliin 0,2 promillea. Vähän nenäänsä nyrpistivät, mutta toivottivat kuitenkin turvallista matkaa.
Kotin tultuani laskin THL:n laskurilla mitä promille pitoisuus olisi pitänyt ja kohtuullisen tarkoilla tiedoilla sain 1,47 promillea ja lopulliseen palamiseen menisi vielä yksitoista tuntia!
Tokihan näissä sanotaan että voi olla yksilöllisiä eroja, mutta eihän tuo laskuri osunut edes samalle hehtaarille! Huh huh!!
Onko muut tehnyt vastaavia testejä, miten on osunut kohdilleen lukemat?
Alkoholin määrä veressä, laskuri mättää
4
349
Vastaukset
- ----
Nettilaskurit ovat lähinnä leikkivirityksiä.
- näin se menee
Kyllä ne aika hyvin kutinsa pitää, olen ihan alkometrin kanssa kokeillut.
Aloittaja ei nyt ole osannut käyttää laskuria, jos noin ison heiton saa aikaiseksi.
Jos on suht terve ihminen, maksa polttaa etanolia todella ennustettavaan tahtiin per ihmisen paino. - Äijämäinen
näin se menee kirjoitti:
Kyllä ne aika hyvin kutinsa pitää, olen ihan alkometrin kanssa kokeillut.
Aloittaja ei nyt ole osannut käyttää laskuria, jos noin ison heiton saa aikaiseksi.
Jos on suht terve ihminen, maksa polttaa etanolia todella ennustettavaan tahtiin per ihmisen paino.Yksilölliset erot ovat todella isot. Aktiivijuopolla maksa polttaa huomattavasti nopeammin kuin raittiilla. Edellyttäen tietenkin, että maksa ei ole sökö.
Itse jokunen vuosi sitten olin nauttinut juhannusaattona klo. 16 jälkeen eurokossun. Aamulla 7 jälkeen puhallusratsiassa täysi nolla. Laskureiden mukaan ratista olisi pitänyt olla poissa koko seuraava päivä.
Näissä laskureissa on reilut varmuuskertoimet.
- Varman päälle
Minäkin olen huomannut, että yksilölliset erot ovat todella suuria aivan kuin laskurien varmuuskertoimetkin.
Usein nyrkkisääntönä pidetään, että keppanapullo palaa pari tuntia, mikä pitänee paikkansa pienikokoisen ja vähän juovan naisen kohdalla. Laskurit väittävät, että minun kaltaiseni 73-kiloisen miehen kohdalla keppanapullo palaa 1h 40 min. Tarkkuusalkometrillä useaan kertaan testattu totuus on 1h 15 min, joten testit liioittelevat palamisaikaa noin 30%.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851