Osaako kukaan sanoa että mistä johtuu kun meidän 7 kk ikäisellä vauvalla on toinen korva punanen? Siis niinkuin ulkokorva ja korvanlehti. Ylös on nyt ihan just puhekeamassa ainakin 2 hammasta . On kyllä itkunen , mutta niinhän tuo on aina ollut hampaita tehdessä.. Pitäsköhän mennä lääkäriin vai odottaa et hampaat puhkee ja jos ei mee ohi ni sitten?
Vauvan punainen korva
Mitämäteen
5
3241
Vastaukset
- ...
Korvatulehdus tai korva on saanut liikaa aurinkoa ja iho palanut? Joku eläin pistänyt?
- ---------operoitu
Lääkäriin. Itselläni on ollut korvalehdessä rustotulehdus, ei ole mikään ns. leikin asia.
- fdfdf1
no meil ainaki on punanen ku vauva hinkkaa sitä kun on korvansa löytänyt. ja kynnellä välillä raapaisee niin korva punoittaa koko päivän.
- Alkuperäinenkirjoittaja
Huomasin juuri että korvassa on myös pieni mustelma, tai verenpurkauma.. Tuolla rustossa korvan ylimmässä kohdassa.. Mikähän voi olla!?!? Täytyy varmaan soittaa lääkäriin ja kysyä!
- ...
Lyönyt korvan johonkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909