Olin muuten tyhmä!

Sahan kaatama!

Tämä tapahtui noin kuukausi sitten ( olen 17 vuotias poika.) Olin perheeni kanssa meidän kesämökillä Hangossa. Vietettiin siinä kivaa päivää, kunnes ajauduin riitaan isäni kanssa(joku pikku asia!) Sitten kun olin raivon partaalla niin menin naapurin mökkitontille(sahan kera) ja raivopäissäni kaadoin naapurin noin 2metrin puun:/ Ja nyt kaduttaa se että kaadoin sen puun koska naapurimme tulivat tänään mökille ja kertoivat meille että joku oli kaatanut heidän puunsa! Voi vitt* ajattelin kun kuulin sen! Mitä pitäis tehdä hävettää D: .... Pikkusen sekavaa tekstiä:)

1

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honesty

Miksi sinä sen naapurin puun kaadoit etkä omalla tontillanne olevaa puuta? Hyvä puoli on se, että häpeät. Minusta olisi hyvä, jos menisit naapurisi luo, pyytäisit anteeksi, ja kysyt miten voit korvata aiheuttamasi vahingon. tekemällä heille töitä tms.

Vaikka totuuden tunnustaminen tuntuu vaikealta, niin palkkio on vaikeuden arvoinen. Tulet vanhempanaa olemaan ylpeä itsestäsi, jos otat vastuun väärästä teostasi. Toisaalta, jos et tunnusta tekoasi, niin se voi vaivata sinua vanhempana.

Itse teko ei ole kamalan merkityksellinen, mutta jokaista harmittaa suuresti, jso heidän tontilleen tehdään vahingontekoa. Miksi? kyselevät he itseltään, ja asia painaa heitä.

Sitä paitsi, he saattavat tietää, että sinä teit teon, mutta odottavat, että tunnustaisit ja pyytäisit anteeksi.

REHELLISYYS ON ARVOKKAINTA PÄÄOMAA, MITÄ IHMISELLÄ VOI OLLA. Jokainen voi tehdä väärin, mutta kaikilla ei ole kanttia ja selkärankaa tunnustaa tekonsa ja pyytää anteeksi. - Jotenkin tulee sellainen tunne, että sinä kykenet kantamaan virheesi ja sovittamaan ne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe