Onko Hirvensalmen Neste Suomen ainoa huoltoasema mistä ei saa bensaa?
Suomen ainut huoltoasema mistä ei saa bensaa!!
18
1848
Vastaukset
- Tyhjät tankit
Sehän on ollut yleinen naurun aihe jo alusta asti. Vaikka millaista tekosyytä, miksi bensaa ei ole saanut. Onneksi ravintolan yrittäjä vaihtui niin saa edes ruokaa.
- Bensaton bensa-asema
Kantobensoilla (ei Kantosen) mennään. Ei voi luottaa, että nesteeltä saisi tankattua puattia.
- Minä Vaan
Paikkakunnan kaksi huoltoasemaa on kyllä jännä juttu:)! Joten tuntuu kurjalta, että hirsilinna on tyhjillään. Maksavat asiakkaat määrää tahdin.
Tämä on vihreiden ja brysselin Hässin kokeilukohde laaja-alaisemman strategian kokeiluun. Useat vanhat vihreät ovat kunnon DDR-ajan stallari kaadereita. Siinä ideologiassa se, että on tankkauspiste, ei tarkoita, että olisi tankattavaa. Kuten Niinistö nykyjäänkin maalailee. ”Suomen kansantalous ei voi perustua bulkkituotteisiin, vaan esim. uusiutuvaan energiaan". Tarkoitus on siten saada Puulan veneilijät käyttämään tuuli- ja aurinkoenergiaa. Poliittisesti on siten tarkoituksenmukaisempaa rajoittaa bensan jakelua ja saada kansa puolipakolla innovoimaan kestävän kehityksen veneilyä ja ihan kohta myös autoilua. Jos ilmoitettaisiin, että kyseessä on poliittinen valinta, äänestäjä saattaisi hermostua. Hallintoalamaiset ruotuun!
- osa-aika-asukas
Vastaus keskustelun avaajalle: Ei ole.
Ja minä ainakin olen aina saanut bensaa ko huoltikselta. Sekä autoon että veneeseen.- tankkaaja2
Onhan tilanne parantunut
- hanoi
seolla taitaa tulla mittareista vaan kaljaa...
- tankkaaja3
Ehkä sun on parempi jättää juomatta
- myy1
Myytävänä näkyy kyseinen kiinteistö olevan.
- tankaaja4
Voi rähmä! Niin on myynnissä. Vielä kunta omistaa maan, mutta myydäänkö tuo jollekin kesämökiksi satamineen, jolloin ei tarvitse enää valittaa bensapulastakaan? Siis jos siirtyy pelkästään yksityiskäyttöön. Onkohan maanvuokrasopimuksessa käyttöä velvoittavat ehdot?
Jos uusi omistaja ei enää vuokraa tiloja ravintolakäyttöön koemme merkittävän tappion palveluissa. - häkäbiokaasusähkövet
Eräällä paikkakunnalla oli huoltamo jonka pitäjä toi tankkiin 20jerryillä aineet ja myi kiskuri hintaan.oli toimittajalle jääny maksut pystyyn.oöi koko äijä paikkakunnan pilkan aihe.sitä touhua ei kauan kestäny ku tuli tontilta lähtö.nykyään siellä pyörii bisnes,mut polttoainetta harva ostaa ku 2-30 senttiä litra kalliimpaa ku 30 km päässä.
- tankkaaja5
"häkäbiokaasusähkövet" pitää saada kaasujen vaikutuksesta vapaaksi, tai, jos on myöhäistä, sitten saattohoitoon. Asiayhteys on jokseenkin hakusessa.
Neste toimii ihan hyvin, mutta satama on tänä kesänä ollut huolestuttavan hiljainen.
SEO skulaa edelleen super-tasolla. Just tulin havainnoimasta... - +14
Tainnu jäädä kansakoulussa äiteenkielentunnit väliin.
- mökkiläinen
Miten niin Satama hiljainen? Sehän toimii nyt ympäri vuoden. Seoltakin olen bensaa saanut joka kerta kun olen tarvinnut.
- aina parempaa
Ai ympäri vuoden (?) Sehän on hyvä uutinen. Nyt se on auki, mutta että ympäri vuoden, hyvä!
- tuonensoutaja
Eikös joku tullipäälikkö vitsaillut, että se on vain laituri, missä käy kaksi
alusta kuukaudessa. - viisumitJakoon
Hirvensalmen "tullissa" on jo päällikkö ??? Koska me on saatu itsenäisyys ja tullirajat?
- Ihmettelen vain
Eikö Hirvensalmen huoltamot osaa laskea tuota bensan hintaa???? vai onko täällä muuten vain ns. kiinteät hinnat???? Seollakin ollut koko kesän tuo 95 oktaaninen 1,700 ja vastaavaa saa Mikkelistä jo alle 1,500 !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984