Tässä mietin että kun tämä tulee joka paikassa nyt vastaan täälä netissä että onko hän nyt niin hyvä että kannattaa itsään tuoda paljon esille ... :D antais rauhan ihmisille .
prklhttp://www.youtube.com/watch?v=NWgmhgNnGUs
Mitä mieltä tästä suomalaisesta innokkaasta konemusan tekijästä?
8
83
Vastaukset
- Sirkku899
Hmmm kylläpäs osui sopivasti :D hah ... tuo jätkähän mainsotaa itseään ihan kuvakkeessa,mikserissä, ja soundcloudissa jne ...ja mielestäni ei tässä maailmassa saa mitään jos ei eka anna :) joten täytyy jätkälle antaa viitsimisestä 5/5 :) ja ei tuo musakaan nyt niitä kauheimpia ole ;) mitä tuolla kuulee suomalaisita alottelevilta konemusan tekijöiltä:) antaa kukkien kasvaa vaan ;) eikä heti tallota :)
- Audi S8
Tämähän on hyvää raitaa !! :) potenttiaalia ! Audin laitteet jauhaa ! ;) (y)
- Ykshailee22
nojoo ... Eihän tuota voi nyt hakkuakkaan kun en itse tee paremmin ,mutta tekee suurimmaksi osaksi musaa mitä en kuuntele itse ! :) Joten annan olla . pistin kyllä viestiä että tekis lisää rnb biisjeä koska mielestäni niissä on erinlainen meno kun monessa muussa suomalaisen alottelevan musa tuottajan biiseissä :) sellane " nyt mennään meininki " :D
- kuvanmuokkaaja
No pakko sanoa että onhan jätkällä kyllä tuo homma ns. hanskassa :D tuli oikeen tilattuakin kanava ! :) (y) ja tosiaan ei tässä maailmassa mitään ilmaiseks saa joten jos haluaa biisinsä edes vähän esille niin kyllä sitä täytyy tuoda vaan ahkerasti esille joten viitsimisestä ja musastakin 5/5 :) harva nyky kloppi jaksaisi nähdä vaivaa tehdä eka musiikit ja siihen päälle vielä kuvan muokkaukset ja näköjään nykyään tekee vielä after effectillä viedoita biiseille !
Tuosta ohjelmasta on itsellä usean vuoden kokemus ja voin sanoa että se on aikaa vievää hommaa ...helposti menee sellanne 8 tuntiakin jos oikeen rupee kikkailee ja tuollanen 3-4 minuutin hd videon "rendaus" kestää pelkästään päälle 2-8 tuntiin. koneen tehoista yms riippuen :) eli ei ollenkaan turha äijä! - ex laulaja
kyllähän noita näin aamu tuimaan kuuntelee kun syöttää mukuloille tässä velliä :)) rauhallista jne :) peukkuja täältä
- step4ever
ok popitus musaa ! "choices" biisi on ehkäpä paras mielestäni tähän mennessä ! rauhallinen ja koska dubstep
- huokailija
"antais rauhan ihmisille " ....ehkäpä voidaan miettiä tuon lauseen kääntämistä tämän keskustelun aloittajalle :) ei se että ihminen tarjoaa ilmaiseksi omia biisejään kuunneltaviksi ole häirintää ja hän ei varmaankaan pakota mainostamisella ketään kuuntelemaan biisjä? :)
En itse kuuntele konemusiikkia ,mutta osa noista rnb biiseistä on kyllä hyviä ...dubstep on muuten perseestä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982