Kielimatkalle 2014?

kielimatkaaja

Oon miettiny lähtöä kielimatkalle Maltalle tai Espanjaan tms. Olen siis miettinyt nuorten kielimatkoja. Onko teillä kokemuksia järjestöistä ym. ? Haluaisin kuulla kokemuksista ja mitä matkat ovat maksaneet. Otan kaikki tiedot, kokemukset, ihan mitä tahansa näistä kielimatkoista vastaan, ja etenkin hinnoista, sillä en ole varma miten paljon matka tulisi kustantamaan :) Kiitos jos etukäteen ;)

5

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brighton-13

Mä olin EF:n kautta, mutta en Maltalla vaan Englannissa. Maltalle hinnat on keskimäärin 2000e, riippuu miten majotut ja kauan oot. Málagan kielimatkat on pikkasen reiluu 2000e. Ton lisäks maksat kohteessa ite mahdollisesti bussikortista ja halutessasi joistain lisäaktiviteeteista, ja lisäks käyttöraha. Jos tuntuu liian suurelta summalta niin kannattaa vaikka koittaa yhdistää esim. synttäri- joulu tai rippilahjoja, ja kertoo tutuille et vois lahjan sijaan tukee matkaa.
      Kielimatka on upee elämys, kannattaa ehdottomasti lähtee! Saat paljon uusii ystäviä, varmuutta kielenpuhumiseen ja ihan huikeita kokemuksia joita ei yksin matkustessa sais. Suosittelen todella, ja myös EF:ää järjestönä!
      Jos sulla tulee jotain kysymyksiä mieleen niin laita sähköpostia [email protected] niin vastaan mielelläni :) www.kielimatka.blogspot.com löytyy lisää tietoo kielimatkoista ja sinne on tulossa Maltastakin postausta tässä lähiaikoina!

• katjaef
    • L15

Moi! (: Mä oon lähössä Maltalle kielimatkalle enskesänä, ja oon tositositosi innoissani! Matkanjärjestäjänä toimii EF. Jos sulla vaan on mahdollisuus, suosittelen ehdottomasti lähtemään, oon varma että enskesästä tulee ikimuistonen!
      Täältä ilmanen EF-esite: my.ef.com/Linda.Jalonen
      kielimatkablogiini: summer2014withme.blogspot.fi

• Malta<3

Suosittelen todellakin maltaa

• sonjjaa

Mäki oon lähössä ens kesänä Maltalle ja oon kyllä tosi innoissani! Munki matkan järjestäjänä toimii tietysti EF!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4905
    5. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4366
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4048
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48