Jatkuva kipu silmien pohjassa ja

otsassa. Oma lääkäri määräsi silmäpolille, sain terveet silmät paperit. Lasiainen oli irronnut vasemmasta silmästä ja ei muuta, onnekseni. Sen jälkeen tämä kipu on vaivannut noin kolmisen viikkoa, kohta 4 viikkoa. Nyt oma lääkäri ehdotti migreeni lääkkeeksi losardin 50 mg lääkettä , joka on sydämmen vajaa toimintaan ja korkeaan veren paineeseen tarkoitettu lääke. Minulla ei ole tietääkseni kumpaakaan , eikä myöskään ole todettu mitään migreeniä. Lisäksi minun verenpaineet ovat luokkaa 100/97 tai huom. 97/57 eli minusta ei oo varaa paljon ottaa tommoista lääkettä, joka laskee runsaasti verenpainetta.... Kysyisinkin mihin minun kannatta ottaa yhteyttä yksityis puolella, mikä lääkäri??? Tk.n omasta ei oo ainakaan apua , kun tommosta sittiä määräsi. Ja miten tuo migreeni edes todetaan . Kaikki kokemusta omaavat kertokaa . Kiitos
2359
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Terve kaima,

Pakko laittaa sinulle viestiä, että koita jättää sokeri ja vehnä hetkeksi pois. Olen lapsesta asti juossut voimakkaan päänsäryn takia lääkärissä kaikenlaisissa tutkimuksissa (unen laatu, silmät, purenta, useissa pään mangneetti kuvissa jne), mutta aivan turhaan. Päänsärky on alkanut aina silmäpohjista ja lopulta ollut niin voimakas särky, etten ole pystynyt silmiä liikuttamaan.Verenpaine lääkettä, migreenilääkettä ja kaikkia olen kokeillut ja syönyt mutta turhaan. Nyt kun en syö karkkia enkä pulla mössöö, niin särkyä ei ole ollut. Tympäsee, kun en aikaisemmin ole ymmärtänyt muuttaa "ruokavaliota". Tsemppiä sinulle

Äänestä

Painaako aivokasvain tai aivolisäkekasvain näköhermoasi? Vastaus löytyy pään laajasta magneettikuvauksesta (MRI). Varaa aika neurologille, joka osaa myös migreenin. Minulla asia selvisi haastattelulla. Käy myös Migreeniyhdistyksen sivuilla ja vertaile migreenityyppejä oireisiisi.

Osoitteessa http://www.tohtori.fi löydät päänsärkyklinikan migreeniin erikoistuneet neurologit. Kokemuksistani en suosittele Turun Hirvosta enkä Satakunnan neurologeja.

En ole havainnut ruokavaliolla olevan vaikutusta migreenikohtauksiin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tarja789 kirjoitti:

otsassa. Oma lääkäri määräsi silmäpolille, sain terveet silmät paperit. Lasiainen oli irronnut vasemmasta silmästä ja ei muuta, onnekseni. Sen jälkeen tämä kipu on vaivannut noin kolmisen viikkoa, kohta 4 viikkoa. Nyt oma lääkäri ehdotti migreeni lääkkeeksi losardin 50 mg lääkettä , joka on sydämmen vajaa toimintaan ja korkeaan veren paineeseen tarkoitettu lääke. Minulla ei ole tietääkseni kumpaakaan , eikä myöskään ole todettu mitään migreeniä. Lisäksi minun verenpaineet ovat luokkaa 100/97 tai huom. 97/57 eli minusta ei oo varaa paljon ottaa tommoista lääkettä, joka laskee runsaasti verenpainetta.... Kysyisinkin mihin minun kannatta ottaa yhteyttä yksityis puolella, mikä lääkäri??? Tk.n omasta ei oo ainakaan apua , kun tommosta sittiä määräsi. Ja miten tuo migreeni edes todetaan . Kaikki kokemusta omaavat kertokaa . Kiitos

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu