Joo eli oon katellu kyseisten merkkien tulitukiaseita ja aattelin ny kysyä teiltä että mitä merkkiä tai mallia suosittelisitte. Vaatimuksena olis kestävyys, kantama ja vara/viritys osien saatavuus. hinta:400 € viri osat jos tarvii. Perustelut ovat toivottuja.
Vastaukset 12
G&P:t menee yli budjetin, osta A&K - suosittuja pohjia mutta sisäosia joutuu vaihtamaan tod. näk. yhtä paljon kuin G&P:hen. Aresta hakenmalla löysin sinkkivalurunkoisen Starin mallin.
http://www.taiwangun.com/en/machinerifles-aeg- softaaja4
Joo eli ne kaupat joista oon ostamassa asetta olis redwolf ja wgc. Joten g&p ei ainakaan niissä paikoissa ole liian kallis.
softaaja4 kirjoitti:
Joo eli ne kaupat joista oon ostamassa asetta olis redwolf ja wgc. Joten g&p ei ainakaan niissä paikoissa ole liian kallis.
Hinta pyöri siinä 420$ joka on toimituskulujen ja alvin kanssa n. 470€
finsoft kirjoitti:
Hinta pyöri siinä 420$ joka on toimituskulujen ja alvin kanssa n. 470€
A&K saattaa lisäksi tulla jopa halvemmaksi taiwangunista.
finsoft kirjoitti:
A&K saattaa lisäksi tulla jopa halvemmaksi taiwangunista.
Eikös noissa A&K tulitukiaseissa ole aikas paljon vikoja?
soviet.sniper kirjoitti:
Eikös noissa A&K tulitukiaseissa ole aikas paljon vikoja?
Ne on korjattavissa hyvällä virittäjällä.
finsoft kirjoitti:
Ne on korjattavissa hyvällä virittäjällä.
Tietääkseni niissä on paljon vikoja mitä ei voi virityksillä korjata...
soviet.sniper kirjoitti:
Tietääkseni niissä on paljon vikoja mitä ei voi virityksillä korjata...
Esim. mitä? Kyllä niistä luotettavia vehkeitä saa, kysy vaikka softaajan foorumilla tms.
- airsoftfin
Juu on nois A&K:ssa paljon pikku vikoja,mutta on kai korjattavissa.
- airsoftfin
Suosittelen aresia. On aika kestävä ja iha hyvät tehokki (joissain).
- softaaja4
No kertokaa jos tiiätte jotain muita hyvii merkkei jotka valmistaa tulitukiaseita. Osaan kyllä virittää/korjata sähköaseita, mutta nää tulitiet on mulle uus juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta773144Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731168Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33785Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s265670Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä150627Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20600Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31578Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17535Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518