viiksien kasvatus?

AEGH

Kuinka moni 15-16v kasvattaa viiksiä? minä ainakin kasvatan... :) olisin vaan kiinnostunut että "harrastaako" tätä kukaan nuori...

9

2922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millä sä kasvatat viiksiä?

lannotat ja kastelet?

tarkoitit varmaan, että harrastat sitä että et tee viiksillesi mitään.

• AEGH

no vaikka niin sitten.. ;) ymmärsit silti mitä tarkoitin.

• ite en kesälömällä niin välitä,vaan annan olla.

jos käy liiän pitkäksi, ajelen pois.

sama juttu myös kaveriporukoissa.

• AEGH

okei. kiva kuulla :)

• En kyllä lähtisi kasvattamaan tuossa iässä viiksiä. 1. Ne näyttää ihan rotalta. 2. Olen seittemäntoista ja yritin kasvattaa leukapartaa, mutta karvoitus ei ollut tarpeeksi tiheää joten se näytti tosi kamalalta. Kuvitella miltä se näyttäisi viiksien tilanteessa.

Tietenkin jollain voi olla toinen tilanne mutta itelläni ei ainakaan vielä onnistu.

• AEGH

niin kyllä mutta joillain karvoitus on "parempaa ja nopeampaa" esim minulla, olen 16v ja viikseni on ihan asialliset ja komeet eikä mitään teiniviiksiä jotka ovat harvat ja ihan sekasin :D mutta joillain on kehittyneempi tuo karvoitus ja joillain ei. ikään ei voi verrata :)

• mustasshi

Samaa mielipuolta. Ite oon tosin kyllä 18 mut kyl parta kasvaa ihan mukavasti. VIikset nyt ovat hieman ohkaisempia kuin muut partakarvat, mutta kasvunopeus on ihan kiva. Koko kesän aikana en ole partaa ajanut, ja kyllähän sitä jo alkaa olemaan. Toivottavasti sitten kun ajaa pois ei jää kovin pahoja rusketusraitoja näkyviin :D

• Johtuu geeneist, sitäpaitti monilla alkaa vast 25v> naamakarvat

• yleiskatsaus.

Mutta ota huomioon,että ei kaikille ikäisillesi sovi viikset esim kehon kanssa. Jos olet esim. Hoikka niin luulisin että viikset tekisivät pellen vaikka mikä olisit. Aikuisilla on eriasia sillä heillä on vartalo kehittyneempi, he eivät ole siimoja eivätkä ja jos ovat heillä ei ole merkkiäkään viiksistä. Olet ajatellut tältä kantilta ja kattonut mite viikset sopivat vartaloosi? En kannata jos oot laiha ja pitkä. Enkä myöskään jos olet todella pulsa. Näyttäisit mursulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27