osaako baarimikot drinkkejä?

Ööh?

Onko noille terasseille palkattu jotain sukulaislapsia drinkkejä tekeen, vai eksynkö aina semmoiseen paikkaan, jossa ei osata tehdä mitään?
Kysyy jotain raikasta ja hedelmäsitä drinkkiä, niin ainoa vaihtoehto mikä löytyy on karpalolonkero. Eksoottisin drinkki minkä olen saanut on Valko-Venäläinen... Edes perus Sex on the beachia ei näköjään osata tehdä. Mummon tossu sun muut erikoisemmat nimet herättävät lähinnä hilpeyttä.

Eiks baarimikon nyt pitäis osata tehdä joku raikas hedelmäinen juoma, ilman sen kummempaa ihmettelyä? Täytyy varmaan tulostaa joku drinkkiohje mukaan seuraavalle kerralle :D

12

2459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdppo

      tai sit siel ei oo tarpeeks laajaa raaka-aine vaihtoehtoja. vitun idiootti, metkö sä mäkkiin kysyy mitä suosittelet... ota eka selvää mitä haluut juoda äläkä vaivaa sen enempää duunareita... jos on nii vaikeet ni oo homo/huora juomatta

    • pöllö duunissa

      Taidat olla ite baarimikko, joka osaa ojentaa vain kaljatuopin vaikka takana on rivi erilaisia liköörejä ja viinoja ja asiakas pyytää hedelmäistä drinkkiä?

      • ammattilainen..

        säpäs sen tiedät vitun idiootti, olen joskus ollut baarissa duunissa ja muistissa noin 500 eri juomaa, asiakas jos pyysi jotain soveltavaa, ni minäpä tein... oot vaa nii tyhmä ihminen baariin, ei sun tartte mennä sinne jos asentees on noin negatiivinen, susta saa hyvät naurut vitun huora..
        kun näköjään luulet tietäväs minusta niin paljon ni miks vitus kukaa menee baariin juomaan bisse -kerro-.. ja ne liköörit ei nähtävästi oo sua varten vitun juntti... kukaan ei ole seppä syntyessään.. "osaako baarimikot drinkkejä" vittu mikä kysymys, pysy sä siel nuorisotalon diskossa viel ku oot tommone lapsenmielinen ahdasmielinen juntti
        yhdyn mielipiteeseen nimimerkiltä -kdppo-


    • faija2

      hyvä baarimikko tekee sitä mitä asiakas pyytää

      • hhjjkk

        asiaa


      • from new york

        hyvä baarimikko tekee jos jos on ainekset sellaiseen, meetkö vitun pelle mäkkiin tilaamaan pizzaa...


    • pöllömikot

      Eli jos asiakas pyytää jotain hedelmäsitä ja raikasta, niin se "tekee" Breezerin =DDDD

      • 876543

        huomaan että olet maalta


    • Warden5

      Henkilökohtainen asiakkaan suosikkitilaus kiire iltana on, tee jotain hyvää,, kirpeetä ja makeeta mut ei limee,, joo tää on hyvä, tee viel kaks,, onks muuten jotain soihtuu tai muuta ku mun kaverilla on synttärit,, joo tuoks ne tonne teranssille, ai mitenniin et kerkee?? siis mä oon asiakas ja maksan sun palkan! MÄ tunnen sun pomos! SÄ SAAT FUDUT HUOMENNA!!

      loput tilauksesta kuuntelee sitten järjestyksen valvoja ja voinkin ruveta palvelemaan seuraavaa asiakasta joka aloittaa tilauksensa sanoilla

      MÄ OLEN ODOTTANU TÄS AINAKIN PUOLTUNTII!!
      Oliskohan sittenkin pitänyt opiskella xD

    • huoh,.

      Varmaan riippuu ihan paikasta, kesäterasseille nyt varmaan palkataan kiiretyövoimaa virosta, kun pätevä henkilökunta viettää kesälomia. Ja hyvin todennäkösesti terasseilla ei pidetä semmosta valikoimaa aineksia mistä kummosia drinkkejä sais aikaan, eli juo sitä karpalo-lonkeroa, äläkä kitise. Ja ole tyytyväinen että portsari uskoo paperisi olevan oikeat, eikä isoveljeltä/siskolta lainatut.

    • suomi24valvoja.,

      voisitko ystävällisesti poistaa tämän viesti hra/nti/rva s24 valvoja, kun kerran poistat muitakin asiallisia keskusteluun liittyviä viestejä..

      kiitos vitun pelle

    • sttv

      kävit varmaan semmosella terassilla missä ei ole kuin näitä olut-siideri-lonkero yms ja ready to drink- juomia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe