osaako baarimikot drinkkejä?

Ööh?

Onko noille terasseille palkattu jotain sukulaislapsia drinkkejä tekeen, vai eksynkö aina semmoiseen paikkaan, jossa ei osata tehdä mitään?
Kysyy jotain raikasta ja hedelmäsitä drinkkiä, niin ainoa vaihtoehto mikä löytyy on karpalolonkero. Eksoottisin drinkki minkä olen saanut on Valko-Venäläinen... Edes perus Sex on the beachia ei näköjään osata tehdä. Mummon tossu sun muut erikoisemmat nimet herättävät lähinnä hilpeyttä.

Eiks baarimikon nyt pitäis osata tehdä joku raikas hedelmäinen juoma, ilman sen kummempaa ihmettelyä? Täytyy varmaan tulostaa joku drinkkiohje mukaan seuraavalle kerralle :D

12

2692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdppo

tai sit siel ei oo tarpeeks laajaa raaka-aine vaihtoehtoja. vitun idiootti, metkö sä mäkkiin kysyy mitä suosittelet... ota eka selvää mitä haluut juoda äläkä vaivaa sen enempää duunareita... jos on nii vaikeet ni oo homo/huora juomatta

• pöllö duunissa

Taidat olla ite baarimikko, joka osaa ojentaa vain kaljatuopin vaikka takana on rivi erilaisia liköörejä ja viinoja ja asiakas pyytää hedelmäistä drinkkiä?

• ammattilainen..

säpäs sen tiedät vitun idiootti, olen joskus ollut baarissa duunissa ja muistissa noin 500 eri juomaa, asiakas jos pyysi jotain soveltavaa, ni minäpä tein... oot vaa nii tyhmä ihminen baariin, ei sun tartte mennä sinne jos asentees on noin negatiivinen, susta saa hyvät naurut vitun huora..
        kun näköjään luulet tietäväs minusta niin paljon ni miks vitus kukaa menee baariin juomaan bisse -kerro-.. ja ne liköörit ei nähtävästi oo sua varten vitun juntti... kukaan ei ole seppä syntyessään.. "osaako baarimikot drinkkejä" vittu mikä kysymys, pysy sä siel nuorisotalon diskossa viel ku oot tommone lapsenmielinen ahdasmielinen juntti
        yhdyn mielipiteeseen nimimerkiltä -kdppo-

• faija2

hyvä baarimikko tekee sitä mitä asiakas pyytää

• hhjjkk

asiaa

• from new york

hyvä baarimikko tekee jos jos on ainekset sellaiseen, meetkö vitun pelle mäkkiin tilaamaan pizzaa...

• pöllömikot

Eli jos asiakas pyytää jotain hedelmäsitä ja raikasta, niin se "tekee" Breezerin =DDDD

• 876543

huomaan että olet maalta

• Warden5

Henkilökohtainen asiakkaan suosikkitilaus kiire iltana on, tee jotain hyvää,, kirpeetä ja makeeta mut ei limee,, joo tää on hyvä, tee viel kaks,, onks muuten jotain soihtuu tai muuta ku mun kaverilla on synttärit,, joo tuoks ne tonne teranssille, ai mitenniin et kerkee?? siis mä oon asiakas ja maksan sun palkan! MÄ tunnen sun pomos! SÄ SAAT FUDUT HUOMENNA!!

loput tilauksesta kuuntelee sitten järjestyksen valvoja ja voinkin ruveta palvelemaan seuraavaa asiakasta joka aloittaa tilauksensa sanoilla

MÄ OLEN ODOTTANU TÄS AINAKIN PUOLTUNTII!!
      Oliskohan sittenkin pitänyt opiskella xD

• huoh,.

Varmaan riippuu ihan paikasta, kesäterasseille nyt varmaan palkataan kiiretyövoimaa virosta, kun pätevä henkilökunta viettää kesälomia. Ja hyvin todennäkösesti terasseilla ei pidetä semmosta valikoimaa aineksia mistä kummosia drinkkejä sais aikaan, eli juo sitä karpalo-lonkeroa, äläkä kitise. Ja ole tyytyväinen että portsari uskoo paperisi olevan oikeat, eikä isoveljeltä/siskolta lainatut.

• suomi24valvoja.,

voisitko ystävällisesti poistaa tämän viesti hra/nti/rva s24 valvoja, kun kerran poistat muitakin asiallisia keskusteluun liittyviä viestejä..

kiitos vitun pelle

• sttv

kävit varmaan semmosella terassilla missä ei ole kuin näitä olut-siideri-lonkero yms ja ready to drink- juomia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe