miksi se on niin hankalaa puhua uusille ihmisille? sitä ajattelee plajon ja olisi hirveesti asiaa,muttei vaan saa sanotuksi ja onkin aivan hiljaa. inhoan itsessäni sitä, että jos ystäväpiiriin tulee uusia kasvoja, on hirmu vaikea lähestyä vaikka kuinka haluaisi. olen 21-vuotias nainen, jonka elämää ujous rajottaa..
ujousgoaway
ujoleidi
2
204
Vastaukset
Totta se (ujous) todella rajoittaa elämää ellei ihmiset kuulu siihen tiettyyn ryhmään jolle on tottunut puhumaan. Minulla on sama vika
Sama juttu minullakin, mulle kaikki "uus" on aina todella vaikeaa, ja ärsyttää se ettei kukaan tunnu tajuavan sitä koska heille se on itsestään selvyys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954