Poistin n. Kolme kuukautta sitten pikkuhousujen rajalta nivusesta sisäänkasvaneen karvan. Alue luonnollisesti jonkin aikaa punoitti, mutta ei märkinyt muistaakseni pahemmin. Jäljelle ilmestyi kuitenkin punoittava, hilseilevä ja ajoittain kutiava läiskä, joka on noin parin sentin kokoinen. tuo läiskä ei tunnu paranevan ollenkaan. Olen silloin tällöin laittanut kohtaan sibicort-voidetta. Kannattaako tässä kohta lähteä lääkäriin?
Hilseilevä läiskä ei katoa
hhhh4E
1
117
Vastaukset
- Heippa!
Hilseilyn takia luulen että kyseessä saattaisi olla psoriasis. Onkohan perheessäsi ollu psoria, sillä se on periytyvä. Itselläni alkoi myös psori sillai että kaaduin pienenä ja polveen tuli haava jonka jälkeen ei enään parantunut! Ota asiasta selvää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264