Olen käynyt useita kertoja keskustan ja Tuiran Lidleissä. Jotenkin tykkään niistä enemmän kuin Hiirosen Lidlistä. Hiirosessa on erityisen paljon porukkaa, tuotteet usein vähissä tai lopussa, hyeena-touhua jota inhoan. Eräänä aamunakin näin miten hyeena-asiakkaat olivat kahmimassa tuotteita ahneuden kiilto silmissä.
Onko muilla kokemuksia?
Hiirosen Lidl
10
3245
Vastaukset
- Ei oo ei
Ei ole kokemuksia, en käy kaupassa.
- Lidl:ssä kuulee
paljon vieraita kieliä, kun elintasopakolaiset ostelevat kärryt täyteen tavaraa. Saa siinä Suomipoika olla nopea, että ehtii saada omansa.
Näin Oulun keskustan Lidl:ssä. - suosi suomalaista
Ei niit oo tarkoitettukkaa suomalaisille eikä oululaisille.
Lapinpolttjia ei suomalainen suosi- Nobelaner -man
Minä en kepulaiata ja lestaa suosi! Ne kiertää veroa! Siksi käyn Lidlissä ja säästän rahaa!
- penijatteri3
hiirosen lidlissä en käy, koska sieltä ei pääse ajamaan pois, hiirosen suuntaan ilman että ajaa niitä järjettömiä hidasteita. Kyllä LIDL menettää asiakkaansa moisten hyppyreiden takia.
- lidl fani
Tuirassa aina liikaa porukkaa, turvonneita kyttääjiä, eli muut lidlit parempia.
- 38 0 7
Meillä se Haapalehdon Litli laajentaakin jo!
Tulkaa tänne, täällä on hyvä käydä kaupassa. - Herra691
On sulla ongelmat. :D
- varma tieto
Joo ja kuulemma Haapalehdon Lidlin viereen tulee ALKO. Siksi ne laajentaa.
- L.Idl
Kempeleen Lidl on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876