Olen käynyt useita kertoja keskustan ja Tuiran Lidleissä. Jotenkin tykkään niistä enemmän kuin Hiirosen Lidlistä. Hiirosessa on erityisen paljon porukkaa, tuotteet usein vähissä tai lopussa, hyeena-touhua jota inhoan. Eräänä aamunakin näin miten hyeena-asiakkaat olivat kahmimassa tuotteita ahneuden kiilto silmissä.
Onko muilla kokemuksia?
Hiirosen Lidl
10
3512
Vastaukset
- Ei oo ei
Ei ole kokemuksia, en käy kaupassa.
- Lidl:ssä kuulee
paljon vieraita kieliä, kun elintasopakolaiset ostelevat kärryt täyteen tavaraa. Saa siinä Suomipoika olla nopea, että ehtii saada omansa.
Näin Oulun keskustan Lidl:ssä. - suosi suomalaista
Ei niit oo tarkoitettukkaa suomalaisille eikä oululaisille.
Lapinpolttjia ei suomalainen suosi- Nobelaner -man
Minä en kepulaiata ja lestaa suosi! Ne kiertää veroa! Siksi käyn Lidlissä ja säästän rahaa!
- penijatteri3
hiirosen lidlissä en käy, koska sieltä ei pääse ajamaan pois, hiirosen suuntaan ilman että ajaa niitä järjettömiä hidasteita. Kyllä LIDL menettää asiakkaansa moisten hyppyreiden takia.
- lidl fani
Tuirassa aina liikaa porukkaa, turvonneita kyttääjiä, eli muut lidlit parempia.
- 38 0 7
Meillä se Haapalehdon Litli laajentaakin jo!
Tulkaa tänne, täällä on hyvä käydä kaupassa. - Herra691
On sulla ongelmat. :D
- varma tieto
Joo ja kuulemma Haapalehdon Lidlin viereen tulee ALKO. Siksi ne laajentaa.
- L.Idl
Kempeleen Lidl on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521