Rapumies ja mustasukkaisuus

Kaksosbabe

Heips (; Olen juuri tavannut rapumiehen,pientä säätöä on ilmassa ja juttu on sinänsä aika tuore, mutta olen alkanut miettimään miten rapumiehet suhtautuu siihen, että minulla kaksosnaisena on muutamia miespuolisia ystäviä jotka esim. Kommentoivat facebook kuviini yms.? Tulevatko helposti mustasukkaisiksi ja ottavat takapakkia? (: Ois myös tosi kiva jos antaisitte vähän vinkkejä tämän rapumiehen suhteen! (;
Hyvää loppukesää kaikille!

6

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuorine

      Hei kaksonen,
      pienen säädön perusteella ei voi ravun mustasukkaisuudesta vielä olla varma, mutta ravut tuppaavat olemaan itsekeskeisiä, ja mustasukkaisuuteen helposti taipuvaisia.
      Rapu on ennen kaikkea turvallisuutta kaipaava merkki, joten miesystäväsi voivat helposti saada omistushaluisen ravun mietiskelemään kuoreensa.
      Kuitenkin kokemukseni mukaan, ravut eivät saa sanotuksi/myönnetyksi tätä asiaa, vaan voivat jopa kieltää sen itseltään, mikä on aika absurdia. Voivat vain vetäytyä kuoreensa, jopa valehdella sinulle päin naamaa.

      Mikäli olet tosissasi tämän herran kanssa, sinun kannattaa korostaa hänelle, heidän olevan pelkkiä ystäviä sinulle (olettaen tietenkin, että näin myös on). Rapu ei helposti unohda, jos valheita tai epäilyä aiheuttavaa käytöstä alkaa liiaksi ilmetä.

    • rapu4

      ÄLÄ ANNA SILLE RAVULLE ANTEEKSI LIIKAA, KAKSONEN!!!!

    • kaksosnainen1

      Rapumies "kostaa" tilaisuuden tullen, eikä tietenkään myönnä sitä ! Koettu ja nähty on.

    • Rapu4

      Vastaan viellä tohon viestiin:

      ÄLÄ ANNA SILLE RAVULLE ANTEEKSI LIIKAA, KAKSONEN!!!!

      Että ota ittellesi Vesimies, vaaka tai jousimies!!!!!!!

      Terveisin Rapu4

      Ja jousimies on sulle paras, ne MENÖÖ!!!!

    • mustamieli1

      Heips,olen Rapunainen ja mustasukkainen,jos pidän todella toisesta,osaan peittää sen,mutta välillä dramatisoin asioita ja tilanteita.

    • rapuu1

      Hei, itekki olen rapu ja pakko myöntää omistushaluinen olen ja mustis, mutta ei se meinaa että aina pitäisi olla. Aluksi se on vaikee kontroloida, jos on mm huonoja parisuhde kokemuksia, mutta jos rapua rakastaa ja näyttää sitä niin kyl se mustasukkaisuus ja omistushalu pienenee.

      Tällä hetkellä seurustelen kaksosen kanssa ja mitä itelle horoskooppi merkkien kanssa olen seurustellut, mitkä muka sopisi minulle niin on täys pötyä, koska niiden kanssa se ei vaan toiminut. Tämän hetkisen kaksosen kanssa toimii täydellisesti. riskit voivat tuottaa voittoa, mutta myös tappioa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe