Halusin tietää miten valmistetaan itse Petsiä. On muuten merkillistä että mistään et löydä netistä Petsin valmistusta itse. Kaikki Petsaukseen liittyvät aiheet alkavat jo valmiin Petsin käytöllä?
Mitä on Petsi? Miten sitä valmistetaan? Jos tarkoitus Petsata pieni puukauha niin ei kait siihen koneita tarvita?
Selailin netttiä Petsauksesta
3
315
Vastaukset 3
- tiku02
Esim kahvi tai tee viimeistely parafiiniöljyllä lähde http://ulf-johan.info/oppaat
- ilmoita blogin osoit
Sulla on paljon tietoa ja on hienoa että haluat jakaa sen muiden kanssa. Perusta oma blogi, se ei ole vaikeaa. Samalla jakamasi tieto jäisi elämään tuleville sukupolville. Täällä kaikki menee harakoille.
Vesipetsin teet itse, kunhan laitat veteen pigmenttejä, liruttelet sideharson läpi, jää pienet ainekset siihen, koska n.s. maavärejä.
Petsilakan teet itse, teet preston, vernissaa ja oulun A1:stä, 30-40% ja vataavasti 60-70%, siihen taas pigmenttiä myös, (ei lainkaan täyteainetta, joka yleensä liitujauhoa)serotiinia, jos haluat, se nopeuttaa kuivumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052039
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481196Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26661