Mulla laukesi vaikea migreeni olkapään pitkällisen tulehduksen seurauksena. Relert auttaa usein jopa viis tuntia. Kierrettä ei kuitenkaan ole saatu katki kortison ym. tiputushoidoil eikä akupunktiollakaan. Elimistö krakkaa jo useimmalle lääkkeelle, vatsavaiva ei le näistä pahin. Edelleen lääkettä etsitään. Kertokaa saman kokeneet mikä auttanu. Olkapää opetoidaan kohta, mutta nytki ku se on suht kivuton ja tulehdus kortisonilla hoidettu, migr vaan jatkuu. Kuvaan kuuluu, että suurimman osan ajasta joko makaan pääkivun kans tai sit kärsin ennakoivista oireista kuten puhe-, koordinaatio-ja muistiong. laihtunut oon tänä aikana yli seitsemän kiloa. Opioidejakin käytetty mutta niistä ei juuri pidempää apua ole.
migreeni jatkunu kuukauden
1
982
Vastaukset
- relertiä mun kesä
Kysymys vielä: Miksi lääkäri haluaa jatkaa kortisonhoitokokeiluja, vaikka ko rankat kokeilut eivät ole tehonneet migreeniini? Sen sijaan olen saanu vatsani täysin sekaisin ja hiivatulehduksen suuonteloon. Ja jokaisen 12 h kestäneen kortisontipan jälkeen olen kuin lentoon lähtenyt harakka; lekurin mukaan tämä kortisonin sivuvaikutusta, ja saattaa tosiaan kestää tällä kertaa jopa kaksikin viikkoa koska annos niin iso lyhyen ajan sisällä. Tällainen ylikierrostila on tosi vaikeaa migreenipotilaan sietää. Eikö todella ole muita lääkevaihtoehtoja kuin kortisoni?
Estolääkitystä etsitään yhä; useimmat ei oo sopineet vaikeitten sivuvaikutusten vuoksi. Kokemuksia estolääkkeistä? Topimaxia ehdotettu seuraavaksi, mitä kokemuksia teillä siitä? Oon hyvin herkkä lääkeaineille ja useat epilepsian/migreenin estohoitoon käytetyt lääkkeet aiheuttaa mulle ylikierrostilaa, vaikeaa unettomuutta ja kummallista aggressiivisuutta, mikä kaikkein inhottavinta sietää.
Edellinen pitkittynyt migreeni mulla oli kolme vuotta sitten, jolloin taas laukaisijana tulehtunut olkapää. Tuolloiun migreenitila kesti yhtäsoittoa 4 kk kunnes lääketorniin lisättiin Oxynorm ja Oxycontin säännöllisenä. Migreenikipu loppu, mutta auraoireet ei. Olin kävelevä zombie. Tuohon tilanteeseen joutumista pelkään eniten.
Kahdesti oon kokeillu ennen nykyistä sairaalakeikkaa "shokkihoitona" sitä, että iltakohtauksen tehdessä tuloaan oon hypänny jääkylmään järveen uppeluksiin. Molemmilla kerroilla oksetus ja muu oireilu loppui, pääkipu jäi tulematta ja nukuin kellon ympäri ilman lääkkeitä. Onko tällaisesta "shokkihoidosta" kellään kokemusta? Avantouinnista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758